Załóż swoje konto!
Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

23 Rajd Rzeszowski 2014 – 3 wygrane odcinki specjalne w Generalce i … kapeć sprzątnął z przed nosa wygraną w Rajdzie.

23 Rajd Rzeszowski i piękny Abarth 500 R3T na mecie
23 Rajd Rzeszowski i piękny Abarth 500 R3T na mecie
Jakieś 5 cm zabrakło do historycznego, bo pierwszego wygranego rajdu naszej załogi w klasyfikacji Generalnej.  Ponieważ w takiej odległości od asfaltu leżał kamień który przeciąl lewą przednią oponą w naszym firmowym Abarth-cie. Na 3 odcinkach specjalnych z 6-ciu nasza załoga była najszybsza. Na kolejnych uzyskała 2 oraz 3 czas.

 

Niestety na jednym z odcinków drobnie uszczypniętej o kamień opony schodzi powietrze, następnie heroiczna jazda na kapciu kończy się stratą ponad 6 minut na tym odcinku. Końcowo, gdyby nie przygoda z „kapciem„ (trzeba dodać, że pierwszy w karierze) nasza załoga mogła wygrać rajd z przewagą bliską minuty nad drugą załogą.

 

Mimo tego tempo naszej załogi było bardzo dobre, samochód przygotowany przez naszych mechaników pracował powyżej oczekiwań, jazda podobała się kibicom. Do tego kolejne cenne kilometry, kolejne doświadczenia czynią nas mocniejszymi na nastepną część sezonu.

 

Po więcej informacji zapraszamy na oficjalny fanpage naszego zespołu: Facebook 44tuning Rally Teamrelację Video z rajdu znajdziecie tutaj: 23 Rajd Rzeszowski 44tuning Rally Team Abarth 500 R3T R.Halicki T.Tkacz 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.