Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Załoga 44tuning w pierwszej dziesiątce w 47 Barbórce Warszawskiej w klasie1 do 1600 ccm!

Nasz Seicento Kit Car na odcinku Bemowo
Nasz Seicento Kit Car na odcinku Bemowo
Bardzo duzym sukcesem zakończył się pierwszy w tym roku start naszej załogi samochodem zbudowanym przez zespół 44tuning - Fiat Seicento Kit Car w tak prestizowym rajdzie jakim jest Barbórka Warszawska. W jej 47 edycji załoga Robert Halicki / Łukasz Gadowski zajęla bardzo dobre 8 miejsce
w klasie 1 do 1600 ccm. Z założenia załoga chciała awansować do staru na OS Karowa, jednakże klasa była bardzo mocno obsadzona poprzez załogi dysponujące znacznie mocniejszymi samochodami które normalnie jężdzą w całkowicie innych, wyższych klasach niż Fiat Seicento Kit Car.



Nasza załoga mimo iż podjęła mało równa walkę ze znacznie nowocześniejszymi i mocniejszymi Citroenami C2 R2 Maxi, czy modelami Saxo Maxi (moce ok 200 KM, z sekwencyjnymi skrzyniami biegów) zajęła 8 miejsce w tej klasie, jako pierwsza załoga jadąca samochodem Seicento klasy A. Następny rywal dysponujacy samochodem tej kategorii dojechał do mety ze strata ok 19 sekund.

Ponadto w klasyfikacji generalnej nasza załoga zajęła 51 miejsce na 124 starujących pozostawiając za soba wiele znacznie mocniejszych samochodów w tym nawet samochody napędzane na 4-ry koła.

Seicento KIT CAR mimo 11 lat prezentuje się bardzo okazale
Seicento KIT CAR mimo 11 lat prezentuje się bardzo okazale
Ciekawostką jest iz samochód zbudowany przez nasz zespół jest to jedynym w takiej specyfikacji model Seicento Kit Car w Polsce wyposażony w silnik z moca 149 KM, krotką sześciobiegową skrzynią z mechanizmem różnicowaym o zwiększonym tarciu i np: zawieszeniem firmy Proflex.

Z uwagi na duże doświadczenie Roberta Halickiego w prowadzeniu takiego samochodu A-grupowego w roku 2010 nasza załoga tym samochodem wystartuje w Pucharze Lausitz Cup, gdzie rajdy odbywają się zarówno w Polsce jak i za granicą, zarówno na terenie Niemiec jak i Czech.

Korzystając z okazji dziękujemy wszystkim którzy przyczynili się do tego dużego sukcesu naszego zespołu i bedziemy informowac o dalszych startach naszego zespołu na arenie polskiej i międzynarodowej.



Poniżej przedstawiamy charakterystykę jedynego w Polsce w tej specyfikacji samochodu FIAT SEICENTO KIT CAR zbudowanego przez zespół 44tuning.pl:

Silnik Seicento KIT CAR
Silnik Seicento KIT CAR
silnik:
FIAT MPI z czterema przepustnicami
moc: 149 KM przy 7600 rpm
moment: 150 Nm przy 5700 rpm
mocowanie silnika usztywnione
olej: Motul 300V

skrzynia biegów: 6 biegowa z krótszym przełożeniem głównym
mechaniz róznicowy ze zwiększonym tarciem wewnętrznym ( szpera)
wzmocnione przeguby napędowe
mocowanie skrzyni usztywnione
olej: Motul Gear 300

sterownik silnika: stand-alone z mozliwością płynnego remapu

Cała jednostka napędowa zabezpieczona płytą aluminiowa przez uderzeniami

Uklad wydechowy oraz zawieszenie tylne
Uklad wydechowy oraz zawieszenie tylne
układ chłodzenia:
o polepszonej wydajności z zamontowanym dodatkowym układem chłodzenia oleju

układ paliwowy: z pompą o większej wydajności i cisnieniu pracy, przewody paliwowe wykonane jako bezpieczne w oplocie stalowym, zbiornik paliwa z osłoną

hamulce: tarczowe przód (wentylowane) i tył z klockami FERODO Racing z mechanicznym regulatorem siły hamowania umieszczonym w kabinie (płynna regulacja)

koła: 14"x6" wyczynowe firmy Braid - asfalt oraz 13"x5.5" szuter

opony: BF Goodrich

zawieszenie: przód i tył niezalezne z amortyzatorami gwintowymi firmy Proflex z regulacja siły tłumienia i czasem reakcji oraz wysokości

układ wydechowy: z kolektorem wyczynowym w oplocie termicznym, tłumikiem końcowym oraz katalizatorem sportowym umieszcznonym na końcu

układ kierowniczy: z krótszym przełożeniem i wspomaganiem elektrycznym

zabezpieczenie: system gaśniczy mechaniczny, klatka bezpieczeństwa Ireco, fotele kubełkowe OMP, pasy szelkowe Sparco

Fiat Seicento Kit Car i za kieronica Robert Halicki
Fiat Seicento Kit Car i za kieronica Robert Halicki
Osiągi:

Klasa A5
waga: 850 kg
przyspieszenie do 100 km/h - ok 5.7 sekundy
prędkosć maksymalna: ok. 185 km/h
średnie zuzycie paliwa: ok. 30-50 litrów na 100 km
wymagane paliwo:PANTA Racing Fuel - 102 oktany




Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.