Załóż swoje konto!
Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Audi TT 2.0 FSI Turbo i jak przystało na czerwoną strzałę 252 KM po tuningu!

Audi TT 2.0 FSI Turbo po tuningu 252 KM i 344 Nm.
Audi TT 2.0 FSI Turbo po tuningu 252 KM i 344 Nm.
Naturalnym jest iż samochody seryjnie posiadające turbosprężarkę posiadają rezerwy przewidziane przez producenta, a wykorzystanie tych rezerw często w formie profesjonalnie wykonanego tuningu daje nam jeszcze więcej przyjemności z jazdy. Audi TT 2.0 Fsi Turbo bo o nim mowa , po tuningu z seryjnych 200 KM (najczęściej seryjnie jest ono dynamiczniejsze) poprzez Digital Power Pack Turbo Petrol uzyskuje moc 252 KM oraz moment z seryjnych 289 Nm. wzrasta do 344 Nm i...


Dzięki temu po tuningu Audi TT dostało przysłowiowego „pazurka" w każdym zakresie prędkości, a wskazówka obrotomierza znacznie żwawiej przemyka w kierunku czerwonego pola.

Ponadto dzwięk silnika przy mocniejszym dodawaniu gazu oznajmia, iż ma dużo większą ochotę do dynamicznej jazdy reagując zarazem  bardzo szybko na wciśniencię pedału gazu.

Audi TT 2.0 FSI Turbo 200 KM - wykres z hamowni po tuningu
Audi TT 2.0 FSI Turbo 200 KM - wykres z hamowni po tuningu
Całe strojenie wykonywanej jest na podstawie pomiarów drogowych łącznie ze stałą kontrola nad składem mieszanki jak i weryfikowaniem przyrostów mocy i momentu po wprowadzaniu kolejnych ustawień.

Korzyścią dodatkową jest możliwość przywrócenia ustawień fabrycznych nawet samodzielnie, gdyż DPP montowany jest do instalacji samochodu za pomoca fabrycznych złaczy (metoda Plug and Play)  np.: w celach zachowania gwarancji fabrycznej.

Jest także możliwość oprócz otrzymanaia gwarancji podstawowej wykupienia do tuningu gwarancji rozszerzonej obejmującej prawie wszystkie elementy samochodu i dotyczy pojazdów w wieku do 3 lat i przebiegu maksymalnie do 150 000 km.

Więcej informacji na temat systemu Digital Power Pack znajdziesz tutaj - DPP Turbo Petrol

Silnik 2.0 FSI Turbo w Audi TT
Silnik 2.0 FSI Turbo w Audi TT
Gdzie moge dokonać dokonać tuningu mojego samochodu?

Z naszych usług możesz skorzystać w naszej centrali w Opolu.

Ile mocy zyskam w moim samochodzie?

Możesz teraz tutaj zapoznać się z naszym katalogiem przyrotu mocy i znadując swój model zobaczysz jakie mozliwości poprawy osiągów daje Tobie profesjonalny tuning u nas - chip tuning katalog

Masz samochód z silnikiem 2.0 FSI Turbo, a może 2.0 TSI czy TFSI?

To możesz już teraz skontaktować się z naszym ekspertem i zapytać co możesz zyskać w swoim samochodzie - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.