Chip tuning Honda CRV 2.2 i-ctdi na gwarancjiJak juz wiadomo silnik 2.2 i-ctdi cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów zakupujących samochody z koncernu Hondy. Okazuje się, iż każdy silnik pracuje całkiem inaczej. Dzięki specjalnym rozwiązaniom można u nas także w samochodzie na gwarancji zyskać...



Znacznie większą elastyczność oraz pełne z optymalizowanie pracy silnika.

Każda fabryka zajęta jest produkcją wielkoseryjną i brak w takiej sytuacji miejsca na indywidualne optymalizowanie pracy każdego egzemplarza dlatego.

Dlatego na przykładzie dwóch egzemplarzy Hondy CRV 2.2 i-ctdi wykonanych dla klientów z Warszawy i z pod Kalisza przedstawimy na czym polega indywidualna optymalizacja w profesjonalny sposób.

Chip tuning przez gniazdo Obd Honda 2.2 i-ctdiW tym momencie jest stworzona także z myślą o Tobie usługa Chip Tuning VIP dzięki której zyskujesz bezpieczny przyrost mocy i momentu obrotowego, jak i możliwość wykonania takiej modernizacji na gwarancji dzięki bezinwazyjnej technologii przez złączę diagnostyczne OBD.

Obydwa przedstawione egzemplarze wykonane zostały taką technologią a na wykresach można zauważyć, iż mimo tych samym silników praca jest całkowicie różna.

Poprzez wykonanie Chip Tuningu silnika 2.2 i-ctdi w sposób indywidualny, bazując na pomiarach z hamowni, w obydwu przypadkach uzyskano optimum w pełni satysfakcjonujące klientów.

Warto tego dokonać gdyż wraz ze wzrostem elastyczności i dynamiki samochodu towarzyszy przyjemny efekt w postaci zmniejszenia spalania, a z uwagi iż wyprzedzanie to mniej bezpieczny manewr, mając więcej mocy i momentu możemy spokojniej i bezpieczniej skrócić znacznie taki manewr.

Wykres z hamowni chip tuning Honda CRV 2.2 i-ctdiProszę zapoznać się teraz z wykresami (pomiary przed i po modyfikacji) i zwrócić uwagę iż seryjnie samochody wykazywały destabilizacje pracy w wyższych obrotach, natomiast po modyfikacji praca jest w pełni płynna.

Takie wrażenia przesłał nam Pan Grzegorz... z jazdy nowym CRV 2.2 i-ctdi po tuningu u nas w samochodzie na gwarancji

1) Silnik pracuje ciszej przy przyspieszaniu i jego kultura pracy jest jeszcze lepsza na stałych obrotach.

Wykres z hamowni Honda CRV 2.2 i-ctdi chip tuning2) Wciska w fotel i rzeczywiście od 2200 jest frajda

3) Samochód na wolnych obrotach pracuje bez za dławień (a zdarzało się że na niskich obrotach jak trochę za mało dodałem gazu to samochód gasł - teraz przy podobnym błędzie jest bez takiego problemu. To oczywiście może być subiektywne, ale po prostu nawet na niskich obrotach samochód pracuje równiej i lepiej reaguje

4) Teraz bardziej odczuwa się moment gdy turbina zaczyna pracę, jednakże płynnie bez szarpania typowego dla turbo-dziury. Po prostu widać od razu różnicę w mocy i prawdziwej teraz elastyczności.

Honda CRV 2.2 i-ctdi wersja 170 KM5) Aby dynamicznie przyspieszać mało trzeba kręcić na 4000-4200, dzięki wydłużeniu zakresu obrotów z dostępem do górnej strefy mocy i momentu przyspieszenia do nieco ponad 3000-3200 i zmiana biegu daje płynne przyspieszanie i odjazd spod świateł do 6-stki bez wysiłku i sprawnie.

6) Z każdego momentu od 2000 praktycznie mam pełną kontrole nad manewrami wyprzedzania i wymijania, silnik reaguje błyskawicznie. Wóz nabrał bardziej sportowego charakteru, choć to tylko 20% więcej.

7) TO co już sprawdziliśmy - na 5 i 6 biegu samochód żwawo przyspiesza.

8) Trudno mi coś bardzo dokładnie jeszcze teraz powiedzieć o spalaniu w mieście, ale moje pierwsze obserwacje wskazują że przy spokojnej jeździe spalanie miejskie spadło (może silnik sobie lepiej radzi z masa samochodu i łatwiej go rozpędzić stąd dłuższe przebiegi na stałej prędkości lub hamowaniu silnikiem przy niewielkim wzroście spalania przy rozpędzaniu), natomiast przy dynamicznej jeździe oczywiście spalanie wzrasta, ale to dlatego ze przyjemnie jest po prostu w niego wdepnąć, więc trudno tu o ekonomięjak jedzie się gaz-hamulec.

W seryjnym wydaniu brakowało tu takiej frajdy, więc brakowało specjalnej zachęty do przyspieszania poza koniecznymi sytuacjami.

9) na długą trasę wyjadę za tydzień, więc będę wiedział coś o spalaniu na trasie, ale już teraz na dłuższych przebiegach na obwodnicy mam wydaje się że samochód pali mniej.


Pozdrawiam Grzegorz z Warszawy


Więcej informacji na temat dostępnych opcji znajdziesz tutaj: chip tuning Honda

Dlatego skontaktuj się już teraz, gdyż także Ty znajdziesz co najmniej 9 powodów do przyjemnych wrażeń po tuningu u nas i zapytaj naszego eksperta o możliwość profesjonalnego tuningu w Twojej Hondzie i-ctdi także na gwarancji - kontakt