Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz nowy silnik Isuzu 1.7 cdti 110 KM czy 125 KM w samochodzie Opel to możesz poprawić działanie filtra DPF- przeczytaj!

Po chip tuningu u nas silnika 1.7 Cdti Isuzu Denso lepiej pracuje filtr DPF
Po chip tuningu u nas silnika 1.7 Cdti Isuzu Denso lepiej pracuje filtr DPF
Masz silnik Isuzu w samochodzie Opel 1.7 Cdti z filtrem DPF w wersji 110 czy 125 KM to ważna informacja dla Ciebie gdyż poprzez wykonany u nas chip tuning nawet w nowych samochodzie na gwarancji poprawia się znacząco kultura jego pracy i zmniejsza się ilość wypalania filtra DPF nawet kilkukrotnie. Silniki te oprócz „zbyt bogatej w paliwo” ustawionej mieszanki posiadają pulsacyjną prace układu wtryskowego która nasila ten problem, a silnik poprzez to pracuje głośno i podnosi się jemu stan oleju. Przy kompleksowej opcji w tym silniku usuwamy wadę fabryczna nadmiernej pulsacji, silnik dzięki temu pracuje ciszej i stabilniej oraz dokonujemy wykonania korzystniejszych ustawień jego pracy. Dzięki tej formie tuningu np.: DPP Multichannel Denso silnik pracuje optymalniej, spala lepiej a mieszanka jest ustawiona w korzystniejszym zakresie niż seryjnie. Ponadto poprawia się dynamika i elastyczność wraz z przyrostem mocy i momentu. Wyniki takich modernizacji można zobaczyć tutaj – bp: chip tuning Opel 1.7 Cdti 110 KM DPF czy Opel 1.7 Cdti 125 KM DPF. Opcja tuningu jest dostępna zarówno w Opolu jak i w Warszawie - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.