Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jak mieć w samochodzie Mazda 6 MPS 2.3 Disi Turbo aż 70 KM więcej?

Mazda 6 2.3 DiSi Turbo po tuningu u nas z przyrostem nawet 70 KM!
Mazda 6 2.3 DiSi Turbo po tuningu u nas z przyrostem nawet 70 KM!
Dobrze znanym jest, iż japońskie samochody posiadają potencjał do tuningu, jednak do tej pory brakowało technologii aby w pełni wpływać na ustawienia sterownika fabrycznego. To już przeszłość gdyż teraz u nas można korzystać ze strojeń indywidualnych Chip Tuning Super VIP także w samochodach ze sterownikami japońskimi np: Denso. Ten model Mazdy 6 MPS 2.3 DISI Turbo posiada seryjnie 260 KM co pozwala, iż po tuningu u nas samochód zyskuje w wartościach maksymalnych ok. 40 KM więcej. Natomiast zyskuje się jeszcze...




więcej w zakresie pracy tego silnika między 5600-6800 obrotów. W tym górnym zakresie obrotów przyrosty w stosunku do wersji seryjnej wynoszą nawet 70 KM (proszę zobaczyć wykres).

Taki przyrost jest spowodowany tym, iż seryjnie powyżej 5600 obrotów silnik praktycznie przestaje dynamicznie ciągnąć, natomiast po tuningu z przyjemnością dokręca się do 6800 obrotów, zobacz sam :)



Jak wykonywana jest modernizacja?


Mazda 6 MPS 2.3 DISI Turbo 260 KM - wykres z hamowni po tuningu
Mazda 6 MPS 2.3 DISI Turbo 260 KM - wykres z hamowni po tuningu
Tak jak wpominaliśmy wcześniej jest to indywidualna optymalizacja pracy egzemplarza na podstawie wszelkich potrzebnych pomiarów (mocy i momentu, elastyczności, parametrów pracy silnika) wykonywanych w warunkach naturalnych (w trakcji), a podniesienie parametrów jest możliwe z uwagi na wykonanie nowego oprogramowania dla konkretnego egzemplarza.

Ile trwa taka modernizacja?

W przypadku tych samochodów z silnikiem 2.3 DISI Turbo czyli także Mazdy 3 MPS oraz CX7 czas wykonania oscyluje na poziomie ok. 4-8 godzin.

Dlatego już teraz możesz skorzystać z profesjonalnego indywidualnego tuningu u nas swojej Mazdy. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym ekspertem, który odpowie na wszystkie Twoje pytania- kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.