Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

NOWOŚĆ! Chip Tuning poprzez wykonanie oprogramowania w samochodach ze sterownikami Denso!

Jedna z wielu map które zawiera oprogramowanie sterownika
Jedna z wielu map które zawiera oprogramowanie sterownika
Już od lutego całkowita nowość na rynku polskim, jak przystało na potentata w dziedzinie tuningu samochodów japońskich dokonujemy wykonania nowych oprogramowań w formie indywidualnej (sterowniki Denso) na bazie pomiarów na hamowni (Chip Tuning Super Vip). Oferta jest skierowana dla klientów mających samochody benzynowe z turbo i bez oraz turbo-diesel marek japońskich Nissan, Mazda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki (w krótce ma dołaczyć także Toyota i Lexus). Jest to o tyle ważne iż... 


możemy z wykorzystaniem bezpiecznej i profesjonalnej technologii dokonać chip tuningu oryginalnego sterownika Denso indywidualnie dla każdego egzemplarza. Oczywiście oferta jest także skierowana dla klientów samochodów marek europejskich wyposażonych w tej firmy sterowniki (np: Renault 3.0 dci, Opel 3.0 cdti i 1.7 cdti).

Dla przykładu Mazda 6 2.0 D 121 KM czy 140 KM po tuningu przyrosty ok. 30 KM i 60-70 Nm, więcej, Mitsubishi Pajero 3.2 DID 170 KM po tuningu 35KM i 70 Nm więcej, Nissan Navara - Pathfinder 2.5 Dci 174 KM po tuningu ok 35-40 KM i 75 Nm więcej, a dla ciekawostki Mazda 2.0 16V benzyna po tuningu aż 15KM więcej.

Aktualnie nasz katalog przyrostu mocy jest w trakcie aktualizacji po której zostaną zamieszczone także przyrosty po tuningu dla samochodów marek japońskich ze sterownikami Denso.

Dlatego teraz aby zasięgnąć więcej informacji już teraz na temat możliwości tuningu Twojego samochodu skontaktuj się po prostu z nami- kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.