Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Szybszy i mocniejszy Renault Master 2.3 dci - Ambulans po chip tuningu u nas to większa szansa na uratowanie życia, Sprawdź dlaczego! + WYKRES!

 

Renault Master 2.3 Dci 150 podczas tuningu na hamowni Maha w Opolu
Renault Master 2.3 Dci 150 podczas tuningu na hamowni Maha w Opolu
Samochody specjalistyczne do których należą przysłowiowo nazywane "karetki" często są wykonywane na bazie samochodów seryjnych. Tak też jest w tym przypadku gdyż zabudowa została wykonana na bazie Renault Master 2.3 Dci 150 (na hamowni 146 KM).  Podczas ich wyposażania znacząco wzrasta ich masa własna a seryjnie ustawiony silnik nie zapewnia optymalnych przyspieszeń. 

 

Podobny dylemat jest w przypadku samochodów użytkowanych w transporcie mających wysokie plandeki czy ciężkie zabudowy. Co więcej ambulans w stosunku dla samochodów używanych w transporcie musi często przyspieszać i zwalniać, wyprzedzać inne samochody zatem charakterystyka momentu obrotowego ma kluczowe znaczenie.

 

 

Dlatego opracowaliśmy także technologię tuningu tych specjalistycznych samochodów aby zapewnić im znacznie lepszą elastyczność i przyspieszenia. W tym przypadku moc egzemplarza została poprawiona do 174 KM i moment do 399 Nm. Poprawa w przyspieszeniach jest znacząco, gdyż 100 km/g uzyskuje on szybciej o dobre 2 sekundy. Na odcinku 1 km poprawa przyspieszeń to ok. 8 a nawet 25 sekund!

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

pdfRenault Master 2.3 Dci 150 rok 2013 - wykres z hamowni po tuningu

 

Ponadto firma serwisująca te pojazdy otrzymuje on nas kartę przeglądową, odpowiednie zalecenia w kwestiach serwisowych aby działając profilaktycznie utrzymywać silnik i jego osprzęt w odpowiednio dobrej kondycji. W przypadku znacznie dynamiczniejszego użytkowania spalanie może nieco wzrosnąć, gdyż tutaj priorytetem jest ratowanie życia.

 

W przypadku samochodów używanych do transportu optymalniejsze ustawienia pozwalają na zmniejszenia spalania. Z uwagi na gwarancję chip tuning został wykonany poprzez indywidualną regulację z użyciem sterownik zewnętrznego DPP Multichannel podłączanego za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play.

 

Masz taki silnik w swoim samochodzie i chcesz mieć więcej mocy czy przy okazji oszczędzać na paliwie to zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 11 [84%]
Cache misses : 2 [15%]
Cache total : 13
Url added to cache : 9289



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=26&catid=18&format=opensearch&id=9039&lang=pl&view=article

index.php?option=com_search&Itemid=26&lang=pl&view=article

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 1395360