Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Szybszy i mocniejszy Renault Master 2.3 dci - Ambulans po chip tuningu u nas to większa szansa na uratowanie życia, Sprawdź dlaczego! + WYKRES!

 

Renault Master 2.3 Dci 150 podczas tuningu na hamowni Maha w Opolu
Renault Master 2.3 Dci 150 podczas tuningu na hamowni Maha w Opolu
Samochody specjalistyczne do których należą przysłowiowo nazywane "karetki" często są wykonywane na bazie samochodów seryjnych. Tak też jest w tym przypadku gdyż zabudowa została wykonana na bazie Renault Master 2.3 Dci 150 (na hamowni 146 KM).  Podczas ich wyposażania znacząco wzrasta ich masa własna a seryjnie ustawiony silnik nie zapewnia optymalnych przyspieszeń. 

 

Podobny dylemat jest w przypadku samochodów użytkowanych w transporcie mających wysokie plandeki czy ciężkie zabudowy. Co więcej ambulans w stosunku dla samochodów używanych w transporcie musi często przyspieszać i zwalniać, wyprzedzać inne samochody zatem charakterystyka momentu obrotowego ma kluczowe znaczenie.

 

 

Dlatego opracowaliśmy także technologię tuningu tych specjalistycznych samochodów aby zapewnić im znacznie lepszą elastyczność i przyspieszenia. W tym przypadku moc egzemplarza została poprawiona do 174 KM i moment do 399 Nm. Poprawa w przyspieszeniach jest znacząco, gdyż 100 km/g uzyskuje on szybciej o dobre 2 sekundy. Na odcinku 1 km poprawa przyspieszeń to ok. 8 a nawet 25 sekund!

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

pdfRenault Master 2.3 Dci 150 rok 2013 - wykres z hamowni po tuningu

 

Ponadto firma serwisująca te pojazdy otrzymuje on nas kartę przeglądową, odpowiednie zalecenia w kwestiach serwisowych aby działając profilaktycznie utrzymywać silnik i jego osprzęt w odpowiednio dobrej kondycji. W przypadku znacznie dynamiczniejszego użytkowania spalanie może nieco wzrosnąć, gdyż tutaj priorytetem jest ratowanie życia.

 

W przypadku samochodów używanych do transportu optymalniejsze ustawienia pozwalają na zmniejszenia spalania. Z uwagi na gwarancję chip tuning został wykonany poprzez indywidualną regulację z użyciem sterownik zewnętrznego DPP Multichannel podłączanego za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play.

 

Masz taki silnik w swoim samochodzie i chcesz mieć więcej mocy czy przy okazji oszczędzać na paliwie to zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.