Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

HIT! Chip Tuning silników na gwarancji BMW-PSA-MINI 1.6 Turbo - nasze testy zakończone wspaniałym wynikiem! Zobacz ile zyskuje mocy Mini z seryjnych 180 KM!

Czytaj więcej: HIT! Chip Tuning silników na gwarancji BMW-PSA-MINI 1.6 Turbo - nasze testy zakończone wspaniałym...
Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
To jest bezględny Hit na miarę europejską! Od maja zeszlego roku trwały testy w naszym zespole nowych rozwiązań dla silników 1.6 Turbo grupy BMW-MINI-PSA. Oferowane na rynku w różnych mocach seryjnych silniki benzynowe turbodoładowane zostały obdażone w najnowszą blokadę antytuningową. Do tego producenci mogli wykryć czy skasować ingerencję programową w seryjny sterownik (ECU MED17), a modernizacja była jedynie możliwa przy przejściu kodu blokującego sterownik.

 

Realizacja celu w postaci osiągnięcia pełnej zdolności regulacyjnej tego silnika bez konieczności ingerencji w seryjny sterownik przyspieszyła przez opracowane rozwiązanie przy projekcie McLaren-a MP4-12C. Testy były prowadzone m.in na silniku MINI 1.6 Turbo o seryjnej mocy 180 KM. Dzięki nowej serii DPP Performance na paliwie 95-98 oktan przyrosty poprzez indywidualną regulację to 30 KM i 60 Nm wiecej, a na paliwie 100 oktan - 40 KM i 65-70 Nm więcej!

Czytaj więcej: HIT! Chip Tuning silników na gwarancji BMW-PSA-MINI 1.6 Turbo - nasze testy zakończone wspaniałym...

Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z mocą 150 KM i to na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Bosch!

Czytaj więcej: Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z...
Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Kto by przypuszczał, że doświadczenia zespołu przy projekcie tuningu nowego turbo-benzynowego silnika w McLaren-ie MP4-12C i tworzeniu dla niego specjalnego sterownika zewnętrznego DPP zaowocuje przy ... nowym silniku diesel-a VW-Audi! To doświadczenie w zakresie stabilnej wpółpracy sterownika DPP  ze sterownikiem seryjnym samochodu i wpływu na jego zakresy adaptacyjne daje bardzo dobre efekty przy tuningu innych silników.

 

W przypadku nowego silnika VW-Audi 2.0 TDI Common-Rail 150 KM normy Euro 6 z całkowicie zmienionym i lekko kontrowersyjnym systemem chłodzenia powietrza doładowującego owocuje wręcz fenomenalnymi wynikami. Z seryjnych 150 KM uzyskuje się nawet 42 KM więcej jak i moment z 320 Nm nawet aż 410 Nm. Dlatego dla klientów udostępniamy dwie opcje z mniejszymi przyrostami Stage-1 na ok. 180 KM i 380 Nm oraz z większymi Stage-2 na ok 190-192 KM i 410 Nm.

Czytaj więcej: Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z...

Hit w Polsce! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach BMW z silnikami najnowszej generacji 2.0 Turbo 184 KM (modele 20i) i 245 KM (modele 28i) przez sterownik DPP Multichannel Petrol.

 

Czytaj więcej: Hit w Polsce! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach BMW z silnikami...
Chip Tuning nowych silników BMW 2.0 Turbo 184 KM i 245 KM już dostępny w Polsce
Dla klientów którzy zakupili samochody z silnikami BMW 2.0 Turbo 184 KM i 245 KM dostępna jest już opcja chip tuningu na gwarancji . Okazuje się, że te silniki mają duży potencjał do tuningu. Dla przykładu wersja seryjna z mocą 184 KM (oznaczonej jako 20i) przy tuningu przez sterownik zewnętrzny w wersji ustawień Stage 1 uzyskuje moc ok. 230 KM, a w przypadku zastosowania paliwa 100 oktanowego i ustawień Stage 2 nawet 250 KM.

 

W przypadku wersji silników o mocy 245 KM (oznaczonej jako 28i) przyrosty oscylują na poziomie 30 KM więcej. Tuning realizowany jest w formie indywidualnej optymalizacji wraz z pomiarami za pośrednictwem najnowszej generacji sterownika DPP i fabrycznych złączy Plug & Play.

Czytaj więcej: Hit w Polsce! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach BMW z silnikami...

Kolejność nowość! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach VW/Audi z silnikami najnowszej generacji 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z dodatkowym wtryskiem pośrednim przez sterownik DPP Multichannel Petrol.

 

Czytaj więcej: Kolejność nowość! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach VW/Audi z silnikami...
Nowy silnik 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa z dużym potencjałem do tuningu
Dostępna jest już opcja chip tuningu na gwarancji dla najnowszych silników 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI ewolucji 2013 czyli z dodatkowym dotryskiem paliwa w postaci wtrysku pośredniego. Zatem ten silnik dysponuje aż 8-mioma wtryskiwaczami (4-ry wtrysk bezpośredni i 4-ry pośredni).

 

Okazuje się, ze tej nowej generacji silniki mają ciekawy potencjał. Dla przykładu wersja 1.8 TFSI z mocą 170 KM przy tuningu przez sterownik zewnętrzny w wersji ustawień Stage 1 uzyskuje moc ok 30-35 KM więcej, a w przypadku zastosowania paliwa 100 oktanowego i ustawień Stage 2 nawet 50 KM więcej. W przypadku wersji silników 2.0 TFSI 211 KM przyrosty oscylują na poziomie 30-45 KM także w zależności od stosowanej oktanowości paliwa.

Czytaj więcej: Kolejność nowość! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach VW/Audi z silnikami...

Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic z mocą prawie 200 KM, zatem czy możliwy jest chip tuning na gwarancji? + WYKRES!

 

Czytaj więcej: Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic z mocą prawie 200 KM, zatem czy możliwy jest chip...
Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Nowy Fiat Freemont z silnikiem 2.0 MJ 170 KM to ciekawy samochód, mimo tego jadąc nim wydaje się, że brakuje mu mocy. Na pomiarach okazuje się, że faktycznie dysponuje mocą podawaną przez producenta a czasami ma nieco wyższą, zatem co jest powodem takiego wrażenia?

 

To wrażenie powoduje opóźniona dostępność momentu obrotowego i w stosunku do masy samochodu, oporów nadawanych przez napęd i skrzynię biegów zbyt niska wartość momentu obrotowego. Dlatego poprzez efektywną indywidualną regulację nowy Freemont po tuningu u nas zyskuje znaczącą poprawę elastyczności i dynamiki. Moment obrotowy z 339 Nm uległ poprawie na 397 Nm. a ...

Czytaj więcej: Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic z mocą prawie 200 KM, zatem czy możliwy jest chip...

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.