Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz nowy model Fiat 500 L z silnikiem 1.6 MJ 105 KM i chcesz mieć lepsze osiągi? Większa moc przez chip tuning na gwarancji o 30 KM! +WYKRES!

 

Czytaj więcej: Masz nowy model Fiat 500 L z silnikiem 1.6 MJ 105 KM i chcesz mieć lepsze osiągi? Większa moc...
Nowy Fiat 500 L 1.6 MJ 105 KM podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Ogólny "downsizing" który od kilku lat opanowuje motoryzację, oferowanie silników o mniejszy pojemnościach sprawia, że silniki te "muszą być kręcone" na obroty aby dać rozsądne przyspieszenia. Od dolnych obrotów są ospałe a reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu pozostawia wiele do życzenia. 

 

Ta opóźniona reakcja to efekt blokowania momentu obrotowego z uwagi choćby na konieczność spełnienia norm emisji spalin. Jak się okazuje regulując indywidualnie taki silnik jak 1.6 MJ 105 KM można uzyskać bardzo ciekawy efekt mimo utrzymania norm. W stosunku do silników tej samej pojemności innych marek dysponuje on seryjnie wysokim momentem obrotowym który w tym egzemplarzu wynosił 318 Nm.

Czytaj więcej: Masz nowy model Fiat 500 L z silnikiem 1.6 MJ 105 KM i chcesz mieć lepsze osiągi? Większa moc...

Szybszy i mocniejszy Renault Master 2.3 dci - Ambulans po chip tuningu u nas to większa szansa na uratowanie życia, Sprawdź dlaczego! + WYKRES!

 

Czytaj więcej: Szybszy i mocniejszy Renault Master 2.3 dci - Ambulans po chip tuningu u nas to większa szansa na...
Renault Master 2.3 Dci 150 podczas tuningu na hamowni Maha w Opolu
Samochody specjalistyczne do których należą przysłowiowo nazywane "karetki" często są wykonywane na bazie samochodów seryjnych. Tak też jest w tym przypadku gdyż zabudowa została wykonana na bazie Renault Master 2.3 Dci 150 (na hamowni 146 KM).  Podczas ich wyposażania znacząco wzrasta ich masa własna a seryjnie ustawiony silnik nie zapewnia optymalnych przyspieszeń. 

 

Podobny dylemat jest w przypadku samochodów użytkowanych w transporcie mających wysokie plandeki czy ciężkie zabudowy. Co więcej ambulans w stosunku dla samochodów używanych w transporcie musi często przyspieszać i zwalniać, wyprzedzać inne samochody zatem charakterystyka momentu obrotowego ma kluczowe znaczenie.

Czytaj więcej: Szybszy i mocniejszy Renault Master 2.3 dci - Ambulans po chip tuningu u nas to większa szansa na...

Wysoka jakość doceniona . Nowy McLaren MP4 12C serii 2013 na rynek USA z fabrycznym tuningiem przez DPP (EPC) Multichannel Petrol!

 

Czytaj więcej: Wysoka jakość doceniona . Nowy McLaren MP4 12C serii 2013 na rynek USA z fabrycznym tuningiem...
Nowy McLaren MP4 12C serii 2013 na rynek USA z fabrycznym tuningiem przez DPP Multichannel Petrol!
Długoletnie doświadczenie zespołu tworzącego system DPP Multichannel Petrol w tym w dużej mierze konstruktora Wima Essinga (EPC) zostały w tym roku docenione przez tunera McLarena i na rynek USA 1000 egzemplarzy nowego MP-4 12C zostanie wyposażonych w tuning poprzez sterownik DPP Multichannel Performance Petrol pod nazwą konstruktora EPC. Z uwagi na wymagania stawiane zarówno przez potrzeby silnika jak i producenta system jest 9-cio kanałowy pozwalając zarazem we wszystkich funkcjach poprawiać parametry mocy i momentu.

Czytaj więcej: Wysoka jakość doceniona . Nowy McLaren MP4 12C serii 2013 na rynek USA z fabrycznym tuningiem...

Czy warto wykonać modernizację dolotu powietrza w silniku wolnossącym – bez turbo? Sprawdź jak Porsche Panamera 3.6 V6 zyskało na samym dolocie 22KM więcej!

 

Czytaj więcej: Czy warto wykonać modernizację dolotu powietrza w silniku wolnossącym – bez turbo? Sprawdź jak...
Profesjonalny Tuning dolotu powietrza przynosi w Porsche Panamera 22KM więcej
Wieloletnie doświadczenie zespołu pozwala mieć inne spojrzenie na stosowane przez producentów rozwiązania w produkcji masowej, co więcej pozwala na wykonywanie szeregu nie standartowych modernizacji uzyskując tym samym bardzo dobre efekty. Silniki wolnossące czyli bez turbo należą do trudnych w modernizacji dlatego taka modernizacja wymaga szeregu doświadczeń i stosownego zrozumienia reakcji jakie w takim silniku wpływają na moc i moment. W przypadku Porsche Panamery 3.6 V6 pomiary seryjne wykazały ubytki powietrza, analiza spalin była bliska silnikowi doładowanemu czyli był „przelany paliwem - AFR 11.1”, moc wynosiła 286 KM z deklarowych 300KM. Oczywiście przy takich parametrach analizy AFR ciężko mówić o optymalnym uzyskaniu momentu jak i mocy.

Czytaj więcej: Czy warto wykonać modernizację dolotu powietrza w silniku wolnossącym – bez turbo? Sprawdź jak...

Czy chip tuning w Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 241 KM przez sterownik DPP u nas to kropka na „i” dla tego samochodu? Sprawdź co zyskasz!+WYKRES

Czytaj więcej: Czy chip tuning w Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 241 KM przez sterownik DPP u nas to kropka na „i”...
Jeep Cherokee 3.0 CRD 241 KM - chip tuning na gwarancji u nas kropka nad"i" dla tego samochodu
Jeżeli nosisz się z zamiarem kupna nowego Jeep-a Grand Cherokee 3.0 CRD 241 KM i na jeździe próbnej czegoś Ci brakuje, a dokładnie lepszej reakcji silnika i większej mocy to informacja dla Ciebie. Okazuje się, że ten samochód z nowym silnikiem Fiat-a V6 3.0 CRD Common-Rail warty jest grzechu, a kropką nad „i” jest właśnie tuning u nas.

 

Potwierdza ten fakt już to wielu klientów którzy skorzystali u nas z tuningu tych samochodów na gwarancji zatem możesz teraz dowiedzieć się wiecej o efektach tuningu na przykładzie kolejnego mocniejszego egzemplarza który wyjechał od nas w tym tygodniu.

Czytaj więcej: Czy chip tuning w Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 241 KM przez sterownik DPP u nas to kropka na „i”...

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.