Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jak mieć bezcenne doznania w jeździe samochodem? Chip Tuning na gwarancji w Audi RS3 2.5 TFSI i po tuningu 425 KM! + WYKRES

Czytaj więcej: Jak mieć bezcenne doznania w jeździe samochodem? Chip Tuning na gwarancji w Audi RS3 2.5 TFSI i...
Audi RS3 2.5 TFSI podczas chip tuningu i pomiarów na naszej hamowni Maha w Centrali Opole-Kępą
Wydawało by się, że kupując usportowioną wersję Audi w postaci RS3 2.5 TFSI 340 KM nic już do szczęścia nie potrzeba. Jednak już jeżdżąc nim ma się wrażenie jakby część z tych 340 koni zamiast siedzieć w silniku "biega po pastwisku", po prostu czegoś mu brakuje.

 

Zatem co można z tym zrobić? Można poprzez "obudzenie” tychże rumaków dodając ich stosowną ilość przez strojenie programowe Chip Tuning Super VIP. W przypadku tych silników rezerwa konstrukcyjna jest znacząca, pozwalająca spokojnie przekroczyć magiczną liczbę 400 KM co umożliwia już na bardzo szybkie przemieszczanie się.

Czytaj więcej: Jak mieć bezcenne doznania w jeździe samochodem? Chip Tuning na gwarancji w Audi RS3 2.5 TFSI i...

Więcej mocy w Mitsubishi Outlander 2.2 DID Mivec czyli chip tuning na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Denso + WYKRES!

Czytaj więcej: Więcej mocy w Mitsubishi Outlander 2.2 DID Mivec czyli chip tuning na gwarancji przez sterownik...
Mitsubishi Outlander 2.2 DID CR Mivec podczas tuningu przez system DPP i optymalizacji na hamowni Maha u nas w Opole-Kępa
Jeżeli masz najnowsze Mitsubishi Outlander z silnikiem 2.2 DID Mivec Diesel Common-Rail DPF na gwarancji to właśnie informacja dla Ciebie! W tych silnikach z powodzeniem wykonujemy zwiększenie mocy mimo najnowszych blokad anty-tuningowych wykorzystując zdolność indywidualnej regulacji mocy i momentu poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Denso.

 

Dzięki temu ten całkiem nowy egzemplarz zyskał po tuningu moc 204 KM i moment aż 445 Nm, ponadto lepszą kulturę pracy i dużą większą elastyczność ułatwiająca znacząco wyprzedzanie.

Czytaj więcej: Więcej mocy w Mitsubishi Outlander 2.2 DID Mivec czyli chip tuning na gwarancji przez sterownik...

Czy Twoja Toyota Hilux 2.5 D4D czy 3.0 D4D ma seryjnie zbyt mało mocy, silnik reaguje na pedał gazu ze znacznym opóźnieniem? To przeczytaj co zyskasz po chip tuningu u nas! + WYKRES

Czytaj więcej: Czy Twoja Toyota Hilux 2.5 D4D czy 3.0 D4D ma seryjnie zbyt mało mocy, silnik reaguje na pedał...
Toyota Hilux 3.0 D4D 171 KM podczas chip tuningu na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Denso
Dla silników Toyoty 2.5 D4D oraz 3.0 D4D wyposażonych w zwykłe czy piezoelektryczne wtryskiwacze chip tuning przez sterownik DPP Multichannel Denso daje bardzo efektywną poprawę parametrów oraz pracy silnika.

 

Reakcja silnika na na naciśnięcie pedału gazu zmienia się diametralnie dając wreszcie poczucie że to kierowca decyduje jak samochód ma przyspieszać. Ponadto polepsza się znacząco elastyczność i dynamika, przysłowiowa „setka” pojawia się średnio aż ok. 1.5-2 sekundy szybciej! Ponadto w silnikach 2.5 D4D wyposażonych w zwykłe wtryskiwacze usuwamy wadę fabryczną nadmiernej pulsacji układu wtryskowego co sprawia, że silnik pracuje znacznie efektywniej i ciszej.

Czytaj więcej: Czy Twoja Toyota Hilux 2.5 D4D czy 3.0 D4D ma seryjnie zbyt mało mocy, silnik reaguje na pedał...

Zwiększanie mocy w silnikach bez turbo czyli jak wygląda profesjonalny Chip Tuning w silnikach benzynowych wolnossących – zobacz tuning Renault Clio Sport 2.0 196 KM + WYKRES!

Czytaj więcej: Zwiększanie mocy w silnikach bez turbo czyli jak wygląda profesjonalny Chip Tuning w silnikach...
Renault Clio Sport podczas strojenia indywidualnego - Chip Tuning Super VIP na naszej hamowni Maha w Opole Kępa
Silniki wolnossące benzynowe bez turbo o mniejszych pojemnościach wielokrotnie oprócz zmian elektronicznych pracy silnika potrzebują zmian w dolocie celem uzyskania wiekszej ilości chłodnego powietrza, wyższej sprawności układu i optymalniejszej pracy.

 

Wynika to z większego zapotrzebowania na powietrze, seryjnie uproszczonej konstrukcji dolotu powietrza czy też jego przegrzewania się. Zanim przedstawimy efekty tuning Renault Clio Sport 2.0 16V 196 KM jeszcze kilka ważnych szczegółów.

Czytaj więcej: Zwiększanie mocy w silnikach bez turbo czyli jak wygląda profesjonalny Chip Tuning w silnikach...

Chcesz mieć większą moc w Audi A6 3.0 Tdi 204KM, 245 KM czy w Audi A8 4.2 Tdi 350 KM? To skorzystaj profesjonalnego chip tuningu na gwarancji przez DPP Multichannel! + WYKRESY

Czytaj więcej: Chcesz mieć większą moc w Audi A6 3.0 Tdi 204KM, 245 KM czy w Audi A8 4.2 Tdi 350 KM? To...
Chip Tuning na gwarancji przez DPP - Audi A8 4.2 tdi 350 KM na hamowni Maha w Opolu
Sterownik DPP Multichannel opracowany z myślą o profesjonalnym tuningu silników mających m.in. układ wtryskowy firmy Bosch jest z powodzeniem przez nas stosowany od kilku lat w samochodach marki Audi – VW będących na gwarancji.

 

Poprzez najnowszy sterownik DPP i bezinwazyjny rodzaj chip tuningu za pośrednictwem fabrycznych złaczy Plug & Play zyskuje się znacząco na dynamice oraz na poprawie osiągów. Właściciele ukazanych egzemplarzy zarówno Audi A6 3.0 Tdi 245 KM i A8 4.2 Tdi 350 KM chcieli uzyskać możliwe jak najlepszy efekt tuning dlatego wybrali opcję z pełną optymalizacją indywidualną na bazie pełnego pakietu pomiarowego...

Czytaj więcej: Chcesz mieć większą moc w Audi A6 3.0 Tdi 204KM, 245 KM czy w Audi A8 4.2 Tdi 350 KM? To...

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.