Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz samochód kempingowy i brakuje mu mocy? Interesuje Ciebie zwiększenie mocy w Twoim samochodzie typu Camper i dzięki temu chcesz mieć więcej przyjemności z podróżowania nim?

Czytaj więcej: Masz samochód kempingowy i brakuje mu mocy? Interesuje Ciebie zwiększenie mocy w Twoim...
Zwiększanie mocy i oszczędność paliwa poprzez indywidualne optymalizacje pracy silników samochodów Kempingowych - typu Camper
Samochody kempingowe typu Camper bazują w większości przypadkach na płytach podłogowych swoich odpowiedników wykorzystywanych jako samochody dostawcze. Silniki w nich stosowane także są zapożyczone z wersji osobowych czy dostawczych jednakże ustawienia ich pracy kompletnie odbiegają od potrzeb i obciążeń z jakimi przychodzi się zmierzyć tym „domom na kołach”.

 

Silniki ustawione są na bazie pomiarów laboratoryjnych nie biorących pod uwagę rzeczywistych obciążeń wynikających z masy Camper-a czy oporu powietrza jakie stawia zabudowa np.: alkowa, znacząco męcząc się. Powoduje to, charakterystyka momentu obrotowego która układa się w rzeczywistości kompletnie inaczej niż założył to twórca seryjnego oprogramowania.

Czytaj więcej: Masz samochód kempingowy i brakuje mu mocy? Interesuje Ciebie zwiększenie mocy w Twoim...

Zwiększamy moc w kolejnych Porsche! Tym razem profesjonalny Chip Tuning Super VIP LUX i to jednego dnia w Carrera 4S 3.8i ze skrzynią PDK oraz Cayman 3.4 DFI ze skrzynią Tiptronic!

Czytaj więcej: Zwiększamy moc w kolejnych Porsche! Tym razem profesjonalny Chip Tuning Super VIP LUX i to...
Porsche Carrera 4S podczas tuningu w naszym serwisie w Opole Kępa
Dosłownie "Porche Day by 44tuning.pl", gdyż dwa egzemplarze w jednym dniu, ale do rzeczy. Silniki Porsche Carrera współpracujące z nową skrzynią dwusprzegłową PDK mają ciekawe rezerwy do wykorzystania. Ich prawdziwe dynamiczne oblicze zostało przez fabrykę nieco uśpione poprzez ograniczenia w dostępności momentu obrotowego i efektywności wykorzystania energii paliw. Jednakże aby usprawnić te już mocno sportowe samochody w bezpieczny sposób wymagane jest stosowne doświadczenie.

 

Dlatego trzeba dodać, że klient tego samochodu wykonał już u nas wcześniej dwie modernizacje w tym BMW 740i oraz BMW X6 3.0i Bi-Turbo. Bedąc bardzo zadowolonym z efektów przyjechał kolejnym, tym razem Porsche Carrera 4S. Zatem wracając do szczegółów tuningu tego egzemplarza. Poprzez nowe ustawienia ...

Czytaj więcej: Zwiększamy moc w kolejnych Porsche! Tym razem profesjonalny Chip Tuning Super VIP LUX i to...

Masz nowe Subaru Forester, Ouback czy XV MY12 z silnikiem 2.0 Diesel Boxer? To dla Ciebie dostępny w nowym wydaniu sterownik DPP Multichannel Denso z fabrycznymi złączami Plug & Play! + WYKRES

Czytaj więcej: Masz nowe Subaru Forester, Ouback czy XV MY12 z silnikiem 2.0 Diesel Boxer? To dla Ciebie...
Profesjonalny chip tuning samochodów Subaru 2.0 Diesel Boxer na gwarancji!
Nowy sterownik DPP dla silników Subaru 2.0 Diesel został wyposażony w nową wiązkę której to wszystkie cztery złącza są typu Plug & Play. Zatem montaż i demontaż jest znacznie łatwiejszy niż we wcześniejszej wersji. Ponadto nowy zakres bazowych charakterystyk został opracowany podczas prac nad aktualnymi potrzebami tych silników mających najnowsze aktualizacje programowe.

 

Zakres pracy został tak opracowany aby zapewnić efektywne przyrosty jak i odpowiednią pracę filtra DPF, sprzęgła czy przeniesienia napędu. Oczywiście prace miały miejsce bazując na rzeczywistych pomiarach na hamowni obciążeniowej Maha jak i m.in w polskich warunkach drogowych.

Czytaj więcej: Masz nowe Subaru Forester, Ouback czy XV MY12 z silnikiem 2.0 Diesel Boxer? To dla Ciebie...

Chcesz mieć większą moc i mniejsze spalanie w VW-Volkswagen Amarok 2.0 TDI 122 KM czy 163 KM? To możesz skorzystać jak kolejni kierowcy tych samochodów z profesjonalnego chip tuning-u na gwarancji przez DPP Multichannel! + WYKRES

Czytaj więcej: Chcesz mieć większą moc i mniejsze spalanie w VW-Volkswagen Amarok 2.0 TDI 122 KM czy 163 KM? To...
Chip tuning na gwarancji samochodów VW - Volkswagen Amarok 2.0 Tdi 122 KM i 163 KM , podczas pomiarów na hamowni Maha LPS3000
Nowy sterownik DPP Multichannel Bosch dla silników grupy VW - Audi został jest dedykowany dla wielu nowych silników Common-Rail tej marki. W przypadku VW Amarok 2.0 Tdi poprzez ten bezinwazyjny rodzaj chip tuningu za pośrednictwem sterownika zewnętrznego Plug & Play zyskuje znacząco na dynamice oraz na poprawie osiągów.

 

Przysłowiowa „setka” pojawia się szybciej o ok. 1.5 sekundy, a elastyczność na biegu 4-tym ulega poprawie średnio o 4.5 sekundy. Ponadto najnowszy zakres bazowych ustawień został opracowany dla potrzeb tych silników pracujących w polskich  warunkach drogowych i na polskim paliwie.

Czytaj więcej: Chcesz mieć większą moc i mniejsze spalanie w VW-Volkswagen Amarok 2.0 TDI 122 KM czy 163 KM? To...

Chip Tuning samochodów BMW z silnikami 2.0d , 3.0d - diesel Common-Rail na gwarancji przez DPP Multichannel daje lepsze efekty niż powerbox czy fabryczny tuning. Dlaczego? + WYKRES

Czytaj więcej: Chip Tuning samochodów BMW z silnikami 2.0d , 3.0d - diesel Common-Rail na gwarancji przez DPP...
BMW 2.0d podczas chip tuningu poprzez sterownik DPP Multichannel Bosch i pomiarów na hamowni Maha LPS 3000
Ponieważ DPP Multichanel zostało opracowane we wsparciu o badania potrzeb silników BMW wraz z pełnym przejściem najnowszej blokady antytuningowej, dostosowaniem zakresu regulacyjnego bazując na rzeczywistych pomiarach na hamowni obciążeniowej Maha, w polskich warunkach drogowych. Zatem informacje krok po kroku.

 

BMW od dłuższego czasu stosuje wszelkiego rodzaju blokady antytuningowe, a do tego ostatnimi czasy zmieniło główne parametry pracy systemu zasilania. Uproszczone, wręcz tanie powerbox-y mają z tym problem (niskie przyrosty, samochód przechodzi w tryb awaryjny lub potrafi szarpać).

Czytaj więcej: Chip Tuning samochodów BMW z silnikami 2.0d , 3.0d - diesel Common-Rail na gwarancji przez DPP...

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.