Załóż swoje konto!
Daf

Daf "300" z firmy Repiński po tuningu u nas zwiększył siłę Spartan do prawie 530 KM!

Tym razem to Daf XF „300” z firmy Repiński powiększył swoja stajnię do prawie 530 KM. Stało się...

Chiptuning samochodu MAN TGA? Sprawdź ile zyskasz mocy a ile na paliwie...

Chiptuning samochodu MAN TGA? Sprawdź ile zyskasz mocy a ile na paliwie...

W przypadku firm transportowych liczy się sprawność samochodu, dobra siła ciągu jak i...

Nowej generacji Volvo FH z silnikami Euro 5 co można zyskać po optymalizacji pracy silnika?

Nowej generacji Volvo FH z silnikami Euro 5 co można zyskać po optymalizacji pracy silnika?

Nowe generacji samochody Volvo Truck i silniki z Euro 5 mają tendencję do spalania większej...

Już wszystko sprawdziłem a mocy nadal brak w moim Daf XF, co robić?

Już wszystko sprawdziłem a mocy nadal brak w moim Daf XF, co robić?

Często zdarza się iż w samochodzie ciężarowym brakuje mocy, dla przykładu Daf XF 480 . Ten brak...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

44tuning Performance Center - świat innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji, transportu, rolnictwa oraz sportu - odwiedź naszą stronę na Facebook

Tych wszystkich których ciekawi jak wykonuje się modernizacje, diagnostyki obciążeniowe, czy innowacyjne rozwiazania w 44tuning P
Czytaj więcej: 44tuning Performance Center - świat innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji, transportu,...
44tuning Performance Center - strona Facebook
erformance Ceter zapraszamy na naszą stronę na Facebook, gdzie można na żywo śledzić co ciekawego dzieje się u nas.

Przodując w modernizacjach nowych samochodów na gwarancji możecie zapoznać się z efektami tuningu przez najnowszy system sterownika zewnętrznego DPP Performance oferowany dla najnowszych silników turbodiesel, turbobenzynowych a także dla wybranych silników wolnossących.

Ponadto możecie zobaczyć najnowsze filmy o nowych technologiach stosowanych w tuningu, wyniki testów i diagnostyk samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych czy maszyn rolniczych serwisowanych standardowo i wpływ takiego serwisowania na ich kondycję. Dodatkowo możecie się zapoznać z efektywnym tuningiem silników wolnossących (bez turbo) przy których często bez ingerencji w silnik uzyskujemy przyrosty w zakresie 10-20%. Oczywisćie znajdziecie wiele opcji na poprawieie ekonomii swoich silników. Dzięki czemu możecie oszczędzać na paliwie od 5-15% przy samochodach osobowych, dostawczych i cieżarowych po nawet  20-30% przy maszynach rolniczych. Dlatego zapraszamy już teraz -  44tuning Performance Center - Facebook

Po co precyzyjna diagnostyka obciążeniowa a nie tylko sam pomiar na hamownii. Mercedes Actross 1844 odzyskał u nas ponad 90 KM i 600 Nm. – Chip Tuning Truck + Wykres!

Czytaj więcej: Po co precyzyjna diagnostyka obciążeniowa a nie tylko sam pomiar na hamownii. Mercedes Actross...
Mercedes Actros 1844 na stanowisku obciążeniowo - diagnostycznym - hamownia MAHA Truck podczas precyzyjnej diagnostyki
Wydaje się, że jeżeli samochód ciężarowy jeździ na cykliczne przeglądy do serwisu czy warsztatu to powinien być w pełni sprawny.  Ten samochód ciężarowy Mercedes Actros 1844 został umówiony do nas na wykonanie zwiększenia mocy. Nie tak dawno był w warsztacie, miał wykonane naprawy ale po nich nadal był słaby i duża spalał (ponad 40 litrów na 100 km). Już podczas precyzyjnej diagnostyki obciążeniowej na naszej hamowni Maha LPS Truck okazało się, że dysponuje znacznie mniejszą mocą i momentem obrotowym. Do tego badane odczyty pracy silnika znacznie odbiegały od poprawnych. Sterownik silnika (kaseta EDC) z powodów anormalnych odczytów dwóch czujników utrzymywał tryb ograniczenia mocy – m.in. redukował moment obrotowy i dawkę paliwa.

Zespół 44tuning.pl uzdrowił pierwszy samochód marki MAN na instalacji LPG+Diesel! Czy to może oznaczać, że wiele samochodów także innych marek z instalacjami pracuje Niepoprawnie?

 

Czytaj więcej: Zespół 44tuning.pl uzdrowił pierwszy samochód marki MAN na instalacji  LPG+Diesel! Czy to może...
Man TGL 240 na hamowni podczas prac nad optymalizacją systemu Diesel LPG
Prace nad usprawnieniem działania samochodu MAN TGL 12.240 trwały od 22 lipca tego roku. Okazało się, że egzemplarz ten został wyposażony w instalację gazową LPG+Diesel jednego z producentów dostępnych na rynku. Pierwsza diagnostyka na naszej nowej hamowni obciążeniowej dla samochodów ciężarowych Maha LPS Truck wykazała niesprawności i znaczące pogorszenie charakterystyki przy włączonej instalacji gazowej prze co kierowca nawet niech chciał jej włączać, gdyż silnik się "dziwnie" zachowywał.

 

Zatem potwierdziły się tezy Roberta Halickiego o których to konsekwencjach ostrzegał producentów takich instalacji już w grudniu 2012 roku. To anormalne zachowanie było spowodowane "dużą dziurą" w charakterystyce momentu obrotowego i nagłym "strzałem w górę" momentu powyżej 1500 obrotów.

Czytaj więcej: Zespół 44tuning.pl uzdrowił pierwszy samochód marki MAN na instalacji LPG+Diesel! Czy to może...

Dlaczego ważna jest precyzyjna diagnostyka z pomiarami na hamowni po naprawach, przed przystąpienie do chip tuningu czy montażu instalacji gazowej LPG Diesel w samochodach ciężarowych?

Czytaj więcej: Dlaczego ważna jest precyzyjna diagnostyka z pomiarami na hamowni po naprawach, przed...
Scania P380 podczas pomiarów mocy i diagnostyki na hamowni ciężarowej Maha LPS Truck - Opole Kępa
W samochodach ciężarowych postępuje rozwój techniczny, coraz restrykcyjne normy emisji spalin powodują, że silniki są "napychane" różnego rodzaju niekorzystnymi dla ich pracy systemami. Ponadto producenci silników "ukrywają" negatywne skutki wprowadzonych systemów jak np: EGR-ów czy Ad-Blue zarówno przed użytkownikami jak i serwisantami.

Czytaj więcej: Dlaczego ważna jest precyzyjna diagnostyka z pomiarami na hamowni po naprawach, przed...

Nowej generacji Volvo FH z silnikami Euro 5 co można zyskać po optymalizacji pracy silnika?

Czytaj więcej: Nowej generacji Volvo FH z silnikami Euro 5 co można zyskać po optymalizacji pracy silnika?
Samochód ciężarowy Volvo FH13 podczas modernizacji
Nowe generacji samochody Volvo Truck i silniki z Euro 5 mają tendencję do spalania większej ilości paliwa niż ich odpowiednich spełniających wcześniejsze normy. Z czego się to bierze skoro niby miały być ekologiczniejsze?

 

Otóż producent aby spełnić norme w zakresie pomiarowym i to warunkach laboratoryjnych czyni ekwilibrystykę między temperaturami w kolektorze i komorze spalania, kątem i czasem wtrysku, ilością powietrza czy dopalaniem cząstek w wydechu.

Czytaj więcej: Nowej generacji Volvo FH z silnikami Euro 5 co można zyskać po optymalizacji pracy silnika?

Podkategorie

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 9 [81%]
Cache misses : 2 [18%]
Cache total : 11
Url added to cache : 9247



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=27&format=opensearch&id=23&lang=pl&layout=blog&view=category

index.php?option=com_search&Itemid=27&lang=pl&view=category

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 1435264