Audi A4 2.0 tdi 143 KM i po tuningu nawet 28 KM mocy więcejZ uwagi na duże zainteresowanie profesjonalnymi rozwiązaniami w dziedzinie tuningu przyspieszyliśmy najnowszy silnik wysokoprężny 2.0 Tdi 143 KM (common-rail) grupy VAG montowany w samochodach Audi i VW.

Posiada on „ukryty" przez producenta duży potencjał a uwolnienie części tego potencjału w bezpieczny sposób owocuje znaczną poprawą dynamiki
i oszczędnością na paliwie. Jest to także możliwe w samochodach nowych na gwarancji dzięki...
zastosowaniu Digital Power Pack Systems.

Jest to o tyle ciekawsze iż dzięki możliwości zamontowania dodatkowego sterownika ( Digital Power Pack) za pomocą fabrycznych złączy (bezinwazyjnie) można dokonać bezpiecznego i efektywnego poprawienia parametrów silnika w samochodzie nowym, na gwarancji.

Ponadto Digital Power Pack umożliwia dokonywanie indywidualnej optymalizacji pracy każdego egzemplarza.

Najnowszy silnik 2.0 tdi 143 KM - kolektor dolotowyNa czym polega modernizacja?

Najpierw dokonujemy wstępnego pomiaru na hamowni celem ustalenia parametrów początkowych mocy i momentu.

Następnie dokonujemy montażu Digital Power Pack'a i na podstawie pomiarów podczas normalnej jazdy dokonujemy indywidualnej optymalizacji pracy silnika.

Co zyskuje się po tuningu....

Przy przykładu przy skrzyni manualnej przyrosty po tuningu to ok. 28 KM i 65 Nm. więcej.

Dzięki temu wykonany przez nas nowy model Audi A4 2.0 CR 143 KM - skrzynia automatyczna (pomiar na hamowni przedstawiony obok) zyskał po modernizacji z uwagi na automatyczna skrzynie biegów 55 Nm. i 16 KM więcej.

Audi A4 2.0 tdi 143 KM - automatic pomiar na hamowni po tuningu Rzeczywisty przyrost mocy przy skrzyni automatycznej jest wyższy gdyż już po przejechaniu 500 km skrzynia "ucząc się jeszcze nowych ustawień silnika" generuje większy przyrost mocy umożliwiając jeszcze dynamiczniejszą jazdę.

Ponadto w donym zakresie obrotów, czyli nieco poniżej 2000 obrotów przyrost momentu sięga nawet 70 Nm co umożliwia znacznie elastyczniejszą jazdę.

Owocuje to poprawą elastyczności na 4-tym biegu mimo skrzyni automatycznej uległa poprawie aż o 2,3 sekundy.

Ponadto silnik zyskuje znacznie większą elastyczność pracy w dolnym i średnim zakresie obrotów, oraz ekonomiczna prędkość ulega zwiększeniu o ok. 15 km/h.

Średnie zużycie paliwa na trasie osculuje po tuningu w zakresie prędkości ok 130 km/h na poziomie nieco powyżej 5 litrów.

Dlaczego zastosowanie Digital Power Pack'a daje takie efekty?


Ponieważ Digital Power Pack został stworzony przez międzynarodowy zespół techników którzy tworzyli także rozwiązania dla Formuły 1.

Zastosowanie takiej technologii w tuningu daje olbrzymie możliwości i jest to już dostępne także dla Ciebie i Twojego samochodu.

Gdzie można dokonać tuningu?

Optymalizacji pracy najnowszego silnika 2.0 tdi 143 KM (common-rail) mozna dokonać u nas w centrali w Opolu.

Dlatego teraz możesz przejść do katalogu Chip Tuning Audi Tdi jak i skontaktować się z nami i zapytać naszego eksperta o rozwiązanie właśnie dla Ciebie- kontakt