Załóż swoje konto!
Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz samochód na gwarancji? Chcesz mieć więcej mocy, lepszą reakcje pedału gazu, mniejszą turbo dziurę i mniejsze spalanie to informacja dla Ciebie!

Chip tuning samochodów na gwarancji
Chip tuning samochodów na gwarancji
To już teraz dzięki naszej technologii mając samochód na gwarancji możesz zyskać bezpiecznie więcej mocy, lepszą reakcję silnika na naciśnięcie pedału gazu, jeździć jeszcze przyjemniej przy okazji oszczędzając na paliwie.


Jak to możliwe? Producenci znacząco "dławią" silniki poprzez elektroniczne ustawienia pracy silników oraz regulacje programowe odbywają się "hurtowo" dla czasami tysięcy silników bez indywidualnej regulacji. Dlatego każdy egzemplarz mimo deklarowanych parametrów przez producenta ma je różne z uwagi iż mechanicznie kazdy silnik pracuje inaczej. zatem do szczegółów...

 

Z powodzeniem stosujemy dwa rodzaje tuningu elektronicznego - chip tuningu na gwarancji w rozróżnieniu na technologię:

 

Chip Tuning VIP, Super VIP, Lux (chip tuning programowy) oraz DPP Ecoboost, DPP Power lub DPP Performance (chip tuning poprzez dołączany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play sterownik zewnętrzny). W zależności od samochodu, rodzaju systemu sterującego i potrzeb samochodu oraz klienta dobiera się odpowiedni rodzaj technologii celem uzyskania bezpiecznych i odpowiednich efektów modernizacji.

 

Ponadto w zależności od zabezpieczeń antytuningowych stosowanych przez producentów samochodów stosujemy odpowiednią technologię aby te zabezpieczenia ominąć celem wykonania tuningu.Z tego tytułu w katalogu można zapoznać się z opcjami jakie są dostępne dla danego samochodu i silnika - tutaj katalog przyrostu mocy 

 

Dodatkowo z uwagi na różne potrzeby samochodów, klientów, możliwe rózne formy zakupu tuningu dostepne są u nas opcje:

 

Chip Tuning VIP, Super VIP, Chip Tuning Super VIP LUX (chip tuning programowy, stosowany z powodzeniem i wybierany przez klientów kiedy to zmiany ustawień programowych nie są do wykrycia, możliwość ich wykrycia jest bardzo niska czy utrzymanie gwarancji fabrycznej nie ma znacznie dla użytkownika):

 

 opcja tuningu Standard z hamownią przed i po

- opcja tuningu na bazie ustawień standardowych Chip Tuning Standard z hamownią z pomiarem mocy przed i po, w tej opcji ustawienia programowe zostały wykonane na bazie parametrów silników sprawdzonych w naszych ośrodkach i programu wzorcowego dane serii, na postawie pomiarów w tym m.in. na hamowni Maha LPS3000 4x4

 

opcja tuningu Optymalizacja z Diagnostyką

- opcja tuningu Optymalizacja z Diagnostyką poprzedzona szeroką precyzyjną diagnostyka ze sprawdzeniem kondycji silnika, jego aktualnych parametrów, szeroki zakres pomiarowy w tym mocy, momentu na hamowni w tym Maha LPS 3000 4x4 (w Opolu - Kepa), analizy spalin AFR, danych odczytowych pracy silnika oraz na podstawie tych danych i seryjnego programu odczytanego z danego samochodu indywidualna regulacja mocy i momentu oraz charakterystyki (opcja technicznie rekomendowana jako najlepszą dająca najkorzystniejsze i najbezpieczniejsze efekty przy tuningu), przy samochodach z silnikami bez turbo w tej opcji wielokrotnie dokonujemy zmian w dolocie powietrza np: inny filtr czy korzystniejszy cały dolot powietrza

 

DPP Ecoboost, DPP Power, DPP Performance (nowej generacjii sterownik zewnętrzny znacznie lepszy niż powerbox, podłączany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play, opcja stosowana i wybiarana przez klientów w momencie kiedy to producent zostosował najnowsze blokady antytuningowe wraz z możliwością wykrycia zmian w programie sterownika fabrycznego, w momencie kiedy dostęp do sterownika fabrycznego został zablokowany, często zmianiają samochody lub są one służbowe):

 

- opcja zakup wysyłkowy (do samodzielnego montażu)

zakup sterownika do samodzielnego montażu wraz z instrukcją, pomoca techniczną w kwestii montażu czy demontażu wraz z ustawieniami opracowanymi na bazie potrzeb danego silnia uzgledniając szerszy margines bezpieczeństwa, ustawienia sprawdzone w drodze badań, pomiarów na hamowni w tym Maha LPS3000 4x4 jak i warunkach drogowych europejskich i polskich, mając na uwadze specyficzną jakość paliw dostępnych w Polsce.

 

- opcja zakup na ustawieniach standardowych z montażem u nas

zakres ustawień taki sam jak w przypadku zakupu wysyłkowego przy czym wybierany przez klientów którzy będąc w okolicy wolą zlecić nas załozenie systemu DPP

 

 - opcja tuningu na bazie ustawień standardowych DPP Standard z hamownią 

z pomiarem mocy przed i po, w tej opcji zakup sterownika DPP wraz z montażem, ustawieniami opracowanymi na bazie potrzeb danego silnia uzgledniając szerszy margines bezpieczeństwa, ustawienia sprawdzone w drodze badań, pomiarów na hamowni w tym Maha LPS3000 4x4 jak i warunkach drogowych europejskich i polskich, mając na uwadze specyficzną jakość paliw dostępnych w Polsce.

 

- opcja tuningu DPP Optymalizacja z Diagnostyką 

poprzedzona szeroką precyzyjną diagnostyka ze sprawdzeniem kondycji silnika, jego aktualnych parametrów, szeroki zakres pomiarowy w tym mocy, momentu na hamowni w tym Maha LPS 3000 4x4 (w Opolu - Kępa), analizy spalin AFR, danych odczytowych pracy silnika oraz na podstawie tych danych montaż sterownika DPP wraz z  indywidualną regulacją mocy i momentu oraz charakterystyki (opcja technicznie rekomendowana jako najlepszą dająca najkorzystniejsze i najbezpieczniejsze efekty przy tuningu).

 

Nie wiesz jaka opcja wybrać dla Twojego samochodu?

Zatem zawsze możesz skorzystać z konsultacji z naszym działem technicznym który w zależności od potrzeb technicznych danego silnika oraz Twoich zarekomenduje odpowiednią opcje tuningu - tutaj kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.