VW Touareg 5.0 V10 tdi po tuningu u nas z mocą aż 380 KM!Chip Tuningu Super Vip oferowany jest dla samochodów o konkretnym potencjale. Tak jest także w przypadku samochodu VW Touareg 5.0 Tdi V10 z seryjna mocą 313 KM i 750 Nm. Pierwsze co się nasuwa to po co tuningować diesla który ma seryjnie 313 KM ? Aby to w pełni zrozumieć trzeba zasiąść za sterami tego kolosa o masie podad 2600 kg i poczuć iż jego seryjna dynamika pozostawia wiele do życzenia. Właściciel tego egzemplarza przyjechał do nas z drugiego końca Polski gdyż zależy mu na profesjonalnym tuningu oraz na znacznym poprawieniu dynamiki swojego samochodu...


Po dokonanych pomiarach na hamowni okazało się iż ten egzemplarz dysponuje wręcz książkowymi parametrami czyli 314 KM i 750 Nm.

Podczas wykonywania modernizacji mając na celu uzyskanie bezpiecznych przyrostów jak i efektywnego poprawienia dynamiki całej jednostki napędowej przy wykonywaniu nowszego oprogramowania kładliśmy także nacisk na ustawienie wstępnych parametrów pracy skrzyni.

Taka optymalizacja kompleksowa wykonana w sposób indywidualny pozwala na znaczące poprawienie osiągów samochodu, polepszenia elastyczności czy też czasów reakcji skrzyni automatycznej.

VW Touareg 5.0 V10 Tdi - wykres z hamowni po chip tuninguDla ciekawostki silnik ten wyposażony jest w dwa sterowniki technologii Bosch EDC16 ( program musi być zmodyfikowany precyzyjnie dwóch jednoczesnie) i dzięki specjalistycznemu sprzętowi możemy dokonać modernizacji w takim egzemplarzy drogą bezinwazyjną przez złącze OBD.

Ponadto poprzez dokonywanie pomiarów w naturalnych warunkach mamy dokładny podgląd wpływu tuningu na pracę skrzyni i poprawę elastyczności.

Dodatkowo naturalne warunki sprawiają, iż mimo tak dużych wartości momentu obrotowego seryjnie czy po tuningu ogumienie po wykonanej modernizacji może być w pełni dalej użytkowane. Jest to ważna informacja gdyż wielokrotnie na hamowniach rolkowych dochodzi do uszkodzenia opon poprzez rolki na wskutek wykonywania dużej ilości pomiarów, dużej masy samochodu i co ważne momentowi po tuningu ponad 900 Nm.

Teraz silnik 5.0 V10 Tdi z moca 380 KM i momentem 909 Nm jezdzi znacznie dynamiczniejTak, w tym właśnie miejscu zdradziłem efekt jaki uzyskaliśmy poprzez tuning tego egzemplarza, 380 KM i 909 Nm. co daje przyrost 66 KM i 169 Nm., jedynie poprzez tuning elektroniczny.

Jak to możliwe?

Tak jak wspominałem silnik ten dysponuje dużym potencjałem, ponadto nasza technologia optymalizacji każdego egzemplarza z osobna jest gwarancja dobrych i bezpiecznych przyrostów.

Reasumując, właściciel tego samochodu po dokonanej jeździe próbnej na której stwierdził iż różnica jest bardzo odczuwalna w pełnym zakresie pracy silnika przyjemnie wybrał się w podróż do domu.

Masz inny model samochodu marki VW?


To tutaj możesz się zapoznać z orientacyjnymi przyrostami po tuningu u nas katalog- chiptuning VW Tdi

Więcej informacji?

Skontaktuj się z naszym ekspertem i zapytaj o rozwiązanie właśnie dla Ciebie - kontakt