Załóż swoje konto!
Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Citroen – Peugeot 1.6 THP 156 KM. Czy można w nowy samochodzie na gwarancji zyskać bezpiecznie 30 KM i 55 Nm. więcej! Tak, przez DPP Performance – bezinwazyjny chip tuning + WYKRES!

Citroen C4 1.6THP 156KM rok 2014 chip tuning przez DPP Performance na gwarancji
Citroen C4 1.6THP 156KM rok 2014 chip tuning przez DPP Performance na gwarancji
Silniki 1.6 THP już zdążyły zasłynąć ze swojej „miękkiej” natury i problemów z żywotnością na poziomie seryjnym. Do tego mimo nowoczesnej konstrukcji wizyta na stacji benzynowej nie należy do przyjemności. Co za tym może być powodem? Przyczyna leży w pogoni za spełnianiem coraz to nowych norm emisji spalin, „grzaniem silników od wewnątrz” celem zbicia każdego „tlenku”. W tej całej pogoni „ucieka idea” sprawności i żywotności, co potwierdzają fakty. Dlatego poprzez rzetelny chip tuning – indywidualną regulację pracy silnika przez najnowszej generacji sterownik DPP Perfomance silnik 1.6 THP uzyskuje lepszą sprawność. Mieszanka z bardzo "ubogiej" po naszych ustawieniach zmieniana jest w optymalną. Mimo, że jest „bogatsza” silnik ten staje się znacznie ekonomiczniejszy.

 

Najnowszy sterownik DPP Performance do tuningu nowych samochodów, również na gwarancji
Najnowszy sterownik DPP Performance do tuningu nowych samochodów, również na gwarancji
Mimo wzrostu ok. 30 KM, średnie zużycia paliwa zmniejsza się o ok. 1-1.5 litra na 100 km. Wyprzedzanie takim samochodem po tuningu u nas, mając ok. 55 Nm. momentu obrotowego więcej, dostępnego w znacznie szerszym zakresie, staje się wielką przyjemnością. Ponadto nasi klienci mając możliwość skorzystania z naszego doświadczenia, dokonują zmiany oleju na bardziej optymalny (marki Motul), co owocuje wraz z lepszą regulacją pracy silnika dłuższą żywotnością. Ponadto po zdemontowaniu systemu DPP Performance, który jest podłączany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play elektronika powraca do seryjnego stanu, samochód jest w 100% seryjny. Dlatego tą formę tuningu dającego możliwości techniczne jak chip tuning programowy wybierają użytkownicy mający np.: samochody na gwarancji.

 

pdfPomiar z hamowni DPP Performance Citroen C4 1.6THP 156KM

 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.