Załóż swoje konto!
Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Co to jest sterownik DPP Performance czyli dlaczego to najlepsze rozwiązanie do beziwazyjnego chip tuningu samochodów, także na gwarancji! + Video Toyota oraz McLaren

Najnowszy na rynku tuningowym sterownik DPP Performance
Najnowszy na rynku tuningowym sterownik DPP Performance
Digital Power Pack Performance jest to najnowszej generacji sterownik zewnętrzny programowalny indywidualnie. Skonstruowany przez konstruktora (Wim Essing), który posiada ponad 20 lat doświadczenia w tuningu mechaniczno-elektronicznym, rozwijając swoje doświadczenie m.in. przy współpracy w F3000, w F1 (w zespole Ferrari), wyścigi 24h czy w Rajdzie Dakar. Ponadto nasza firma będąc importerem na Polskę prowadzi rozwój i opracowuje specjalne rozwiązanie regulacyjne dla samochodów - silników pracujących w poslkich warunkach drogowych i paliwowych.


Na rynku są oferowane różne powerboxy, czym różni się od nich system DPP Perofmance?

Sterowniki zewnętrzne do których należy DPP Performance to urządzenia podłączane metodą Plug & Play jednakże działające znacznie korzystniej niż spotykane na rynku powerbox-y. Powerboxy zmieniają jeden czy dwa parametry bez zważania na aktualną pracę silnika czy jego aktualne obciążenie. Podążając za danymi ze sterownika zmieniają je o ustaloną wartość.

Najnowszej generacji na rynku sterownik DPP Performance Eco Boost
Najnowszej generacji na rynku sterownik DPP Performance Eco Boost
Natomiast
 sterowniki DPP są zorientowane na odczyty pracy silnika jak i jednostki sterującej dokonując na podstawie tych danych i indywidualnych ustawień korzystniejszym sterowaniem pracy silnika. Biorą pod uwagę obciążenie i odpowiednio regulują charakterystyką momentu obrotowego jak i mocy w funkcji obrotów, mieszanki paliwowo-powietrznej czy aktualnego położenia pedału gazu.

Jakich regulacji w pracy silnika można dokonać przez system DPP Performance?

 

Podczas regulacji silnika przez system DPP można indywidualnie ustawić charakterystykę momentu czy mocy, charakterystykę budowania momentu względem wychylenia pedału gazu, intensywność budowania momentu, zakres mocy maksymalnej, skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zakres obrotów dla zmiany biegów przy skrzyni automatycznej czy ustalić stosowne limitery momentu jak i mocy np: dla zbyt agresywnie traktujących samochód kierowców flotowych.

Ponadto w silnikach benzynowych mają efektywną możliwość dokonywania korekt zapłonów, w silnikach diesel drobnej korekty kąta wyprzedzenie wtrysku celem uzyskania pełniejszego spalania paliwa. Do tego wpływają bardzo szybko na „uczenie się” seryjnego sterownika aktualnych parametrów pracy (na mapy adaptacyjne), dając lepszy efekt tuningu bez pozostawiania śladu w seryjnym komputerze.

Jak wygląda taki profesjonalny tuning poprzez sterownik DPP? 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP Performance oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas - Toyota Avensis 2.0 D4D 126 KM - Denso



Co zyskam wykonując tuning przez system DPP Performance w moim samochodzie?

 
Citroen C4 1.6THP 156KM 2014 podczas tuning - strojenia przez sterownik DPP Performance - hamownia Maha Opole
Citroen C4 1.6THP 156KM 2014 podczas tuning - strojenia przez sterownik DPP Performance - hamownia Maha Opole
Znacznie lepszą reakcję reakcje silnika czy całej jednostki napędowej na naciśnięcie pedału gazu, zwiększenie mocy (możliwe przyrosty dla danego silnika ukazane w katalogu) zwiększenie momentu obrotowego (także ukazane w katalogu) , dużą lepszą elastyczność od niższego zakresu obrotów, większą dynamikę w średnim i wysokim zakresie obrotów, dużo szerszy zakres dynamicznej pracy (często o 500 czy nawet 1000 obrotów), więcej przyjemności z jazdy przy zachowaniu oczywiście bezpiecznej pracy silnika.

  • Korzyści

  • zmniejszenie efektu "turbo - dziury"
  • dużo lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
  • bezpieczna praca silnika mimo lepszych osiągów
  • ustalanie dawek paliwa w fukcji ilości powietrza
  • możliwość indywidualnego ustawiania charakterystyki mocy i momentu
  • zdolność ustalenia limitera chwilowego przyrostu momentu (Overboost)
  • poprzez zdolność ustawiania Overboost-u wieksze bezpieczeństwo dla sprzęgła czy skrzyni automatycznej
  • płynna praca skrzyni automatycznej
  • płynna i inteligetna regulacja momentu w zalezności od parametrów pracy seryjnego sterownika w Twoim samochodzie
  • możliwość ustalenia optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrzej (AFR) - ważne w przypadku samochodów z DPF/FAP
  • możliwość ustalenia odpowieniej i bezpiecznej temperatury spalin (EGT), regulacji współczynnikiem Lambdy oraz zapłonami
  • szybkie działanie systemu elektronicznego w każdym warunkach
  • możliwość demontażu systemu przez wizytą np: w ASO
  • dużo więcej przyjemności z jazdy

 

W takim razie dlaczego od razu nie robią tego producenci samochodów?

 
Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM podczas optymalizacji - regulacji przez DPP Performance
Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM podczas optymalizacji - regulacji przez DPP Performance
Producenci prowadząc produkcję wielkoseryjną muszą brać olbrzymi zapas z uwagi na: bardzo różne warunki atmosferyczne panujące na całym świecie czy jakość paliw. Dlatego jego ustawienia są wykonane z bardzo z dużą tolerancją powodując niższą sprawność niż jest rzeczywiście możliwa.

Dodatkowo, z uwagi na produkcję wielkoseryjną, różną pracę silników nawet wyprodukowanych tego samego dnia występują różnice w mocy nominalnej czy też maksymalnej. Często producenci tworzą ujednolicone oprogramowanie dla danej serii silnika, bez indywidualnej regulacji każdego wyprodukowanego silnika (gdyby tą optymalizację wykonywaliby w fabryce to cena nowych samochodów mogłaby się zwiększyć nawet o 20-40%).

Co ze spalaniem po zwiększeniu mocy przez sterownik DPP bo słyszałem, że może spalać mniej. To prawda?

Renault Master 2.3 DCI - ambulans podczas optymalizacji przez sterownik DPP
Renault Master 2.3 DCI - ambulans podczas optymalizacji przez sterownik DPP
Na pozór może się wydawać, ze większa moc może się wiązać z większym spalaniem. Jednakże prawdą jest, że spala mniej. Z uwagi na wyższą sprawność uzyskiwaną poprzez korzystniejsze ustawienia pracy silnika - optymalniejsze, dostępny wyższy moment obrotowy już od niższych obrotów i wyższą moc już przy niższych niż wcześniej obrotach uzyskuje się faktycznie ok. 10% oszczędności paliwa na trasie czy w cyklu mieszanym. 
W cyklu miejskim spalanie często bez zmian, choć i tutaj są użytkownicy uzyskujący oszczędności. Takie oszczędności mają miejsce przy zachowaniu tych samych średnich prędkości i  intensywności przyspieszania jak wcześniej. Dotyczy to zarówno silników turbo diesel jak i turbo benzynowych.

Mam samochód na gwarancji, czy jest opcja chip tuningu i zwiększenia mocy w nim poprzez sterownik  DPP?

 

Tak, gdyż podłączany jest za pomocą fabrycznych złączy "Plug & Play" i w każdym potrzebnym momencie możesz powrócić do fabrycznych ustawień wypinając go także samodzielnie. Po odłączeniu elektronika powraca do seryjnych ustawień i samochód jest w 100% odbierany jak seryjny (brak śladu podczas diagnostyki czy weryfikacji logów).

Co z bezpieczeństwem, czy silniki po tuningu przez DPP są poddawane testom przed wdrożeniem do sprzedaży?

 
Wim Essing podczas analizy danych testowych
Wim Essing podczas analizy danych testowych
W naszym  ośrodku rozwojowo-badawczym w Holandii prowadzonym przez Wima Essinga (EPC) dokonywane są testy tuningu danych silników czy samochodów poprzez system DPP. Silniki poddawane są weryfikacji pod względem technicznej możliwości tuningu, potrzebom zmian charakterystyk, podatności do tuningu. Po przygotowaniu danego rozwiązania poddawany jest dany silnik czy jednostka napędowa testom obciążeniowym na hamowni jak i testom drogowym.


52 Barbórka Warszawska i wielki sukces na Kryterium Karowa
52 Barbórka Warszawska i wielki sukces na Kryterium Karowa
Podczas tych testów pozyskiwane są informacje o potrzebach danych silników, możliwych do uzyskania efektywnych przyrostach czy powstają ustawienia bazowe dla danego silnika. Ponadto dla polskich klientów we współpracy z naszą Centralą z Kępy k/Opola weryfikowane są potrzeby danych silników podczas pracy na typowo polskich paliwach (osoba prowadząca Robert Halicki - Mistrz Polski w GSMP czy zwycięzca Rajdowego Pucharu Polski 2013 w klasie RPP5).

Ponadto system DPP jest podczas stałego rozwoju technicznego co owocuje możliwością wykonywania poprzez niego tuningu w najnowszych samochodach czy systemach zasilania.

Czy otrzymam wykresy z hamowni wraz z informacją jak eksploatować czy serwisować samochód ze zwiększoną mocą?

 
Fiat 500 L 1.6 MJ podczas tuningu przez DPP na gwarancji
Fiat 500 L 1.6 MJ podczas tuningu przez DPP na gwarancji
Tak, na potwierdzenie przekazujemy wyniki pomiarów- wykresy mocy i momentu z hamowni. Ponadto każdy z klientów po wykonaniu optymalizacji mocy u nas może otrzymać faktyczne informacje przeglądowe swojego silnika będące efektem wieloletniego doświadczenia w tuningu silników. Różnią się one od teoretycznych okresów przeglądowych nadawanych przez producentów silników, gdyż są efektem faktycznej weryfikacji ich potrzeb przy użytkowaniu np: w polskich warunkach drogowych czy paliwowych.


Tutaj możesz zapoznać się z wykresem z hamowni po tuningu samochodów z silnikami turbo-diesel Audi A8 4.2 Tdi 350 KM oraz Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM

pdfWykres z hamowni Audi A8 4.2 Tdi 350 KM po tuningu przez DPP 

pdfWykres z hamowni Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM po tuningu przez DPP 

 
Tutaj dla przykładu możesz zapoznać się z wykresem z hamowni po tuningu samochodów z silnikami turbo-benzynowymi VW Jetta 1.4 TSI 122 KM, Renault Scenic 1.4 TCE 130 KM, Citroen C4 1.6 THP

 
pdfWykres z hamowni VW Jetta 1.4 TSI 122 KM po tuningu przez DPP Performance Petrol 

pdfWykres z hamowni Renault Scenic 1.4 TCE 130 KM KM po tuningu przez DPP Performance Petrol

pdfWykres z hamowni Citroen C4 1.6 THP 156 KM po tuningu przez DPP Performance Petrol


Jaka jest gwarancja na sterownik zewnętrzny DPP ?

 4-ro letnia gwarancja producenta na system DPP Performance. W przyszłości ponadto przy wymianie samochodu możesz w kontakcie z nami przystosować system DPP za dopłatą do nowego samochodu. Do tego otrzymasz informacje jak najkorzystniej aksploatować samochód po tuningu aby efektywnie wykorzystać wykonaną optymalizację.

Ponadto gwarantujemy uzyskanie odpowiedniego i bezpiecznego efektu co potwierdzają m.in tworzone rozwiązania dla potentatów w branży tuningu np: dla głównego tunera samochodów luxusowych w tym McLaren-a - DPP do najnowszego MP4-12C:




Czy mogę zakupić wysyłkowo sterownik DPP Perfomance do mojego samochodu?

Sprzedaż sterowników DPP Performance, EGR OFF dla wyselekcjonowanej gamy pojazdów i silników
Sprzedaż sterowników DPP Performance, EGR OFF dla wyselekcjonowanej gamy pojazdów i silników
Dla wyselekcjonowanej cześci samochodów z silnikami turbodiesel umożliwiamy zakup wysyłkowy sterowników DPP Performance. Dotyczy to bardziej samochodów najnowszych będacych na gwarancji czy nowszych konstrukcji do stosownego przebiegu. Przy takim zakupie otrzymuje sie od nas instrukcję montażu, informacje mające na celu weryfikację stanu egzemplarza oraz pomoc naszego technika w trakcie montażu. ma to na celu utrzymanie wysokiej jakości jaką świadczy nasza firma.

Natomiast w przypadku silników turbo-benzynowych z uwagi na niestabilność polskich paliw jak i wielokrotnie bardzo różne prace silników turbo-benzynowych nie dokonujemy sprzedaży wysyłkowej klientom indywidualnym którzy chcieliby bez jakiejkolwiek kontroli swojego silnika wykonać tuning. Wyjątki stanowią klienci którzy trafią na montaż do wspólpracująych z nami warsztatów samochodowy czy ASO wyposażonych w sprzet do diagnostyki silnika oraz w nasz programator dla sterowników DPP. Przed montażem dokonają z kontroli parametrów pracy danego silnika a obsługa warsztatu czy serwiso poprzez programator dokona odpowiedniej regulacji danego egzemplarza.

W takim przypadku nasz technik będzie mógł nadzorować stosowne zmiany ustawień potrzebnych dla egzemplarza. W kwestii szczegółów prosimy o kontakt z kolegą zajmującym się kwestiami technicznymi - kontakt.


 

Centrum optymalizacji - 44tuning Performance Center Kępa k/Opola
Centrum optymalizacji - 44tuning Performance Center Kępa k/Opola
Masz więcej pytań czy chcesz dowiedzieć się jaki jest najbliższy wolny termin?

 
To zapraszamy już teraz do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 11 [84%]
Cache misses : 2 [15%]
Cache total : 13
Url added to cache : 9289



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=47&catid=40&format=opensearch&id=9083&lang=pl&view=article

index.php?option=com_search&Itemid=47&lang=pl&view=article

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 1395360