Załóż swoje konto!
Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Digital Power Pack działa znacznie korzystniej niż powerbox
Digital Power Pack działa znacznie korzystniej niż powerbox
Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów sterujących i sygnałów z czujników poza obszarem komputera silnika (ECU). Zostały tak opracowane, aby efekty ich działania były jak najbardziej zbliżone do efektów chip tuningu. Działały one róznie dlatego nasz zespół poszukiwał  korzystniejszego rozwiązania. I tak powstało najnowszej generacji rozwiązanie o przyjemnej nazwie DPP. Digital Power Pack - Multi-Channel System...


 

 


Jak działa sterownik DPP Multichannel?

to multi-systemowo działający zewnętrzny sterownik (dlatego jest to konkretna alternatywa dla chip tuningu) montowany do instalacji samochodu za pomocą fabrycznych złączy. Skonstruowany przez technika będącego w naszym zespole, który w latach 1999-2000 konstruował rozwiązania dla Ferrari, stabilizując pracę silnika bolidu w zakresie 14-19 tys. obrotów.

Jego unikalna konstrukcja (nazwa skrócona DPP)- wielo systemowa zasada działania umożliwia w sposób indywidualny optymalizowanie pracy silnika w zależności od potrzeb egzemplarza jak i kierowcy. Steruje on w zależności od obciążenia dawkami paliwa i doładowania, w zależności od potrzeb przebiegiem momentu obrotowego, pozwala na dokonywanie indywidualnych ustawień przebiegu krzywej momentu obrotowego, dokonywania korekt ważnych limiterów, w tym doładowania.

Działanie DPP jest tym powyższym znacząco inne i korzystniejsze niż spotykane dotąd rozwiązania o nazwie powerbox.

Nissan Navara 2.5 dci - wykres z hamowni porównianie powerbox vs Digital Power Pack
Nissan Navara 2.5 dci - wykres z hamowni porównianie powerbox vs Digital Power Pack
Z uwagi na posiadana pamięć typu Flash (taka jak najnowszej generacji sterowniki silników) DPP jest programowalny z pozycji zewnętrznego programatora. Dostępny jest dla systemów wtryskowych diesla dci tdci tdi (PD oraz CR) jtd jtd-mj hdi cdi i-ctdi cdti did crd crdi d4d ddis i innych.

Standardowe ustawienia, opracowane w naszych ośrodkach badawczych zaspakajają większość potrzeb typowego kierowcy (na bazie tych ustawień programowane są DPP sprzedawane wysyłkowo).

W przypadku gdyż masz specyficzne wymagania (inny przebieg momentu jak i mocy, specyficzne warunki pracy samochodu) i chcesz zakupić mimo to wysyłkowo to kontaktując się z naszym ekspertem i przekazując swoje wymagania on określi czy jest to do zrealizowania w formie zakupu wysyłkowego czy też strojenia indywidualnego wraz z pomiarami. Jeżeli interesuje Ciebie uzyskanie maksymalnego efektu to zawsze możesz wybrać opcję z indywidualną optymalizacją i pomiarami na hamowni.

Natomiast jeżeli Twój samochód dysponuje systemem wtryskowym Siemens (tdci, hdi, dci)  czy Denso (d4d, did, dci, cdti), czy też Turbo benzynowym (Tsi, TFSi, T-JET i inne) to w takim przypadku sprzedaż następuje jedynie wraz z indywidualnym strojeniem.

 

DPP a samochody na gwarancji?

Poprzez możliwość bezinwazyjnego montażu metodą Plug and Play jest on wspaniałym rozwiązanie dla klientów posiadających samochody na gwarancji. Po prostu przed serwisem można dokonać łatwego rozłączenia DPP a samochód powraca do ustawień fabrycznych i jest w pełni odbierany przez serwis jako seryjny (brak możliwości wykrycia). Ponadto raz zaprogramowany działa w pełni stabilnie mimo jego demontażu a następnie montażu.

DPP to także bardzo dobre rozwiązanie dla klientów często zmieniających samochody (możliwość wykorzystania w innym samochodzie po ponownym przeprogramowaniu), w przypadku samochodów których brak możliwości chip Tuningu - np: większość samochodów z systemem Denso.

Seat Leon Cupra 2.0 Tfsi - wykres z hamowni po indywidualny strojeniu poprzez DPP
Seat Leon Cupra 2.0 Tfsi - wykres z hamowni po indywidualny strojeniu poprzez DPP
Ponadto ważną korzyścią z korzystania z DPP jest możliwość wyboru kierunku strojenia, zwiększenie mocy i momentu (z uzyskaniem spalania na podobnym poziomie lub osiągnięciem nieznacznych oszczędności), zwiększenie mocy i momentu wraz z uzyskaniem oszczędności paliwa jak i uzyskanie maksymalnej oszczędności na paliwie wraz z poprawieniem elastyczności (DPP - specjalna seria Green Line)

Reasumując, DPP to najnowsze, światowej jakości rozwiązanie dla klientów ceniących sobie jakość, wydajność i profesjonalne działanie.

Ile zyskasz mocy po  tuningu ?

Możesz teraz prześć do katalogu przyrotów mocy i po wybraniu swojego modelu samochodu zapoznać się z proponowanymi rozwiązaniami jak i efektami do uzyskania- katalog przyrostów mocy


Gdzie można dokonać montażu wraz ze strojeniem systemu DPP?

Zapraszamy do naszej centrali w Opolu - chip tuning kontakt

 

Masz więcej pytań na temat DPP?

Możesz skontaktować się z naszym ekspertem i zapytać się o najkorzystniejsze rozwiązanie dla Ciebie - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.