Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK podczas pomiarów i strojenia na hamowni Maha LPS 3000 u nas w Opolu
Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK podczas pomiarów i strojenia na hamowni Maha LPS 3000 u nas w Opolu
Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do bezpiecznego wykorzystania. W przypadku silników wolnossących można go obudzić zmianami mechanicznymi jak dolot powietrza czy sportowy wydech jak i także poprzez optymalizację programową Chip Tuning Super VIP LUX.

 

W przypadku tego egzemplarza Porsche Cayman 3.4 ze skrzynią PDK cel strojenia był specyficzny gdyż samochód brał udział w wyścigach długodystansowych.

 

Dlatego ważniejszym było uzyskanie wyższej mocy i odpowiedniej charakterystyki krzywej mocy niż momentu. Samochód został przygotowany tak przez zespół wyścigowy iż można było go mierzyć stacjonarnie na naszej hamowni Maha LPS 3000 (został wykonany stosowny moduł).

 

Wykonywaliśmy kilka różnych ustawień aby w konsekwencji zakończyć na 27 KM więcej i 23 Nm. więcej. Na ustawieniu bliższym wersji drogowej silnik uzyskiwał 24 Km więcej i 30 Nm. więcej, jednakże w tym przypadku potrzeby były inne.

 

Polepszona została także reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu, a odpowiedniejsze ustawienie zapłonów zmieniło barwę dźwięku silnika na jeszcze przyjemniejszą.

 

Zatem jeżeli masz seryjną wersję Porsche z silnikiem wolno ssącym bez turbo to możesz u nas skorzystać zarówno ze strojenia silnika pod konkretne potrzeby np.: lepsze paliwo jak i możesz dokonać u nas szerszy modernizacji mechanicznych np.: zmiana układu wydechowego i kolektorów czy dolotu powietrza.

 

Dzięki juz tylko optymalizacji programowej Chip Tuning Super VIP LUX zyskuje się znaczącą poprawę dynamiki i elastyczności odczuwalną już na jeździe próbnej dającą dużo wiecej przyjemności z jazdy. Jeżeli bedziesz chciał pózniej jeszcze bardziej wzmocnić swoje Porsche to zawsze można dokonać modernizacji dodatkowych w postaci w/w dolotu powietrza i układu wydechowego wraz  ze sportowymi kolektorami i katalizatorami. Ten dodatkowy zakres pozwala najczęściej poprawic parametry o dodakowe ok .10%.

 

W sprawie większej ilości informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.