Załóż swoje konto!
Chip tuning z pomiarami na hamowni samochodów ciężarowych - Mercedes 1517 - 60 KM i 200 Nm więcej!

Chip tuning z pomiarami na hamowni samochodów ciężarowych - Mercedes 1517 - 60 KM i 200 Nm więcej!

  Samochód Mercedes 1517 od początku użytkowania należał do słabszych jednostek dając wrażenie...

Samochód ciężarowy ma zbyt mało mocy? Chip tuning samochodów ciężarowych Scania i innych

Samochód ciężarowy ma zbyt mało mocy? Chip tuning samochodów ciężarowych Scania i innych

Samochody ciężarowe z założenia mają służyć do efektywnego przemieszczania ciężkich ładunków, no...

Promocja modernizacji i optymalizacji mocy w ciężarówkach, rabaty nawet do 700 zł!

Promocja modernizacji i optymalizacji mocy w ciężarówkach, rabaty nawet do 700 zł!

Z uwagi na otrzymanie specjalnej dotacji wspierającej nasze cele rozwojowe wprowadzamy w życie...

Truck Tuning News! Chip tuning samochodów ciężarowych u nas wraz z pomiarami na najnowszej hamowni obciążeniowej MAHA LPS TRUCK!

Truck Tuning News! Chip tuning samochodów ciężarowych u nas wraz z pomiarami na najnowszej hamowni obciążeniowej MAHA LPS TRUCK!

Dokonujemy chip tuningu samochodów ciężarowych (Truck Tuning) dokonując zarówno przed jak i po...

Daf

Daf "300" z firmy Repiński po tuningu u nas zwiększył siłę Spartan do prawie 530 KM!

Tym razem to Daf XF „300” z firmy Repiński powiększył swoja stajnię do prawie 530 KM. Stało się...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Mój Daf XF 95 430 dużo spala nawet 43 litry na 100 i jest słaby, co możecie z tym zrobić?

Daf XF 430 po tuningu zyskał aż 9 litrów niższe spalanie
Daf XF 430 po tuningu zyskał aż 9 litrów niższe spalanie
Takim właśnie pytaniem zaczęła się rozmowa telefoniczna z właścicielem tego Daf-a. Mniejsza moc w samochodzie ciężarowym wiąże się najczęściej ze znacznie większym spalaniem. Tak też było w przypadku tego Daf-a XF 430 który to ponad rok przemieszczał się z serwisu do serwisu, w poszukiwaniu przyczyny spadku macy mając po drodze wymienionych wiele części. Mimo tych wielu napraw nadal był słaby i średnie spalanie oscylowało w zakresie 42-44 litry na 100 km przy załadunku 25 ton...




W końcu właściciel trafił do naszej firmy gdzie dokonaliśmy weryfikacji parametrów pracy silnika, zweryfikowaliśmy jego moc i moment. Oczywiście sprawdziliśmy także ustawienia programu zawartego w sterowniku silnika ECU (poczytnie nazywanego „Kasetą")

Diagnostyka wykazała kompletnie rozkalibrowany układ sterownia silnikiem łącznie z uszkodzonym jednym z czujników jak i rozkalibrowanym sterowaniem doładowaniem.

Dlatego po wykonaniu przez nasz zespół nowego oprogramowania wraz z ponowna kalibracją układu jak i optymalizacją sterowania doładowaniem ( oczywiście już z wymienionym czujnikiem) Daf XF 430 zyskał 75 KM mocy więcej ponad 400 Nm. momentu obrotowego więcej oraz spalanie wróciło do przyjemnego zakresu czyli na ok. 33-34 litry na 100 km (także pod ładunkiem 25 ton)

Dlatego na przykładzie tego konkretnego samochodu ciężarowego Daf chcemy wyjaśnić, iż serwisy NIE mogą nic zrobić z seryjnym oprogramowaniem (brak im możliwości dokonywania indywidualnych korekt). Prosimy ich za to nie obwiniać i mimo wielu napraw w serwisie nadal samochód jest słaby czy tez dużo spala prosimy o kontakt z nami.

Jest także możliwość kontaktu z właścicielem przedstawionego Daf-a aby dowiedzieć się jak to wygląda po stronie właściciela takiego samochodu ciężarowego po tuningu u nas.

Kiedy wymagana jest indywidualna optymalizacja oprogramowania na bazie pomiarów na hamowni?

- w przypadku wymiany pompowtryskiwaczy, pompy wtryskowej czy innej głównej naprawy układu wtryskowego
- gdy została wymieniona turbosprężarka i jej praca została ręcznie skorygowana (zmieniona ustawienia pracy zaworu WESTGATE)
- zostało wymienione wiele czujników w tym położenia pedału gazu czy też map sensor
- silnik jest w pełni mechanicznie sprawny mimo tego nadal jest słaby i dużo spala
- nastąpiła wymiana sterownika silnika np.: w samochodzie po wypadku i po tym samochód osłabł
- nastąpiło duże zwarcie w instalacji, spawanie elementów, które potrafi uszkodzić część zawartości programu sterującego zawartego w pamięci Flash

Dlatego jeżeli wykorzystałeś już wszystkie możliwości napraw mechanicznych lub też kojarzysz jedną z powyżej przedstawionych sytuacji w Twoim samochodzie ciężarowym to po prostu skontaktuj się z nami. Jesteśmy po to aby Twoja flota samochodów ciężarowych pracowała optymalniej i ekonomiczniej.

Masz więcej pytań jak i chcesz umówić termin?


To możesz już teraz skontaktować się z naszym ekspertem technicznym i zapytać się o najkorzystniejsze termin dla Ciebie - kontakt.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.