Załóż swoje konto!
Szukając firmy w celu tuningu mojego Opla Zafiry 1.7 Cdti znalazłem różne opinie w internecie na temat tuningu i firmy 44tuning

Szukając firmy w celu tuningu mojego Opla Zafiry 1.7 Cdti znalazłem różne opinie w internecie na temat tuningu i firmy 44tuning

Szukając firmy w celu tuningu mojego Opla Zafiry 1.7 Cdti znalazłem różne informacje w internecie...

Fiat Doblo 1.3 Multi Jet - większa moc i oszczędzność paliwa średnio 0.8 litra!

Fiat Doblo 1.3 Multi Jet - większa moc i oszczędzność paliwa średnio 0.8 litra!

"Mam Fiat Doblo 1.3 MultiJet, używam go zarobkowo jako małe autko dostawcze w mojej...

Digital Power Pack - wszystkim polecam produkt firmy 44tuning.pl - Łukasz z Warszawy

Digital Power Pack - wszystkim polecam produkt firmy 44tuning.pl - Łukasz z Warszawy

Witam, niniejszym pismem chciałbym wyrazić swoje zadowolenie z zakupionego i zamontowanego w...

Tuning Fiat Stilo JTD - chip tuning i 194 KM i 391 NM momentu

Tuning Fiat Stilo JTD - chip tuning i 194 KM i 391 NM momentu

Znam Stilo od momentu jego zakupu. Wersja fabryczna była przyjemna w prowadzeniu, jednakże...

Ten sterownik DPP działa dobrze, znacząco lepiej niż te polskie boxy - opinia o sterowniku DPP Opel Insignia 2.0 cdti 160 KM 4x4

Ten sterownik DPP działa dobrze, znacząco lepiej niż te polskie boxy - opinia o sterowniku DPP Opel Insignia 2.0 cdti 160 KM 4x4

Mam Insignię 2.0 CDTI 160 KM 4x4 i jakiś gostek naraił mi kiedyś takiego polskiego boxa. Miałem...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

DPP do Toyoty Rav4 D-Cat polecam

Toyota Rav-4 2.2 Dcat 177 KM
Toyota Rav-4 2.2 Dcat 177 KM
Byłem uprzedzony do jakis boxów i wachałe sie trochę z tuningować moja Rav-kę w waszej firmie bo myslałem że ten Wasz DPP to też box, nawet byłem u polskiego producenta boxów i efekt tuningu był mizerny ( 9,7 konia tyko wiecej). W końcu po rozmowie z Panem Robertem który mi wszystko objasnił zdecydowałem sie na tuning u was z czego się cieszę bo jest fajnie. Samochód jest znacznie elastyczniejszy, ciągnie juz od samiuskiego dołu (od 1700 obrotów) do samej góry, dynamika konkretna. To co sobie zmierzyłem to setke osiagam 2,7 sekundy szybciej, spalanie 1-1,5 litra mniejsze. W sumie przyznam że się cenicie jednak taki produkt ,przyrost 28 koni i 67 nm momentu obrotowego, indywidualnie wykonana usługa wymaga uważam takiej ceny. Pozdrawiam cały Wasz Zespół.

polecam DPP do Toyoty Rav-4 2.2 D-CAT
zadowolony klient - Jerzy z Mazowieckiego

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.