Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

HIT! Chip Tuning silników na gwarancji BMW-PSA-MINI 1.6 Turbo - nasze testy zakończone wspaniałym wynikiem! Zobacz ile zyskuje mocy Mini z seryjnych 180 KM!

Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
To jest bezględny Hit na miarę europejską! Od maja zeszlego roku trwały testy w naszym zespole nowych rozwiązań dla silników 1.6 Turbo grupy BMW-MINI-PSA. Oferowane na rynku w różnych mocach seryjnych silniki benzynowe turbodoładowane zostały obdażone w najnowszą blokadę antytuningową. Do tego producenci mogli wykryć czy skasować ingerencję programową w seryjny sterownik (ECU MED17), a modernizacja była jedynie możliwa przy przejściu kodu blokującego sterownik.

 

Realizacja celu w postaci osiągnięcia pełnej zdolności regulacyjnej tego silnika bez konieczności ingerencji w seryjny sterownik przyspieszyła przez opracowane rozwiązanie przy projekcie McLaren-a MP4-12C. Testy były prowadzone m.in na silniku MINI 1.6 Turbo o seryjnej mocy 180 KM. Dzięki nowej serii DPP Performance na paliwie 95-98 oktan przyrosty poprzez indywidualną regulację to 30 KM i 60 Nm wiecej, a na paliwie 100 oktan - 40 KM i 65-70 Nm więcej!

 

 

Nowa seria sterowników DPP Performance zostaje wyposażana w złącza FCI
Nowa seria sterowników DPP Performance zostaje wyposażana w złącza FCI
Aktualnie nowe wiązki oraz sterowniki już 4-ro kanałowe są w fazie produkcji i nowa odłona ich o nazwie DPP Performance z nowym rodzajem złączy typu FCI będzie dostępna dla klientów z Polski od kwietnia.

 

Zatem jest to wspaniała nowina dla wszystkich użytkowników silników 1.6 Turbo chcących mieć wiecej mocy, gdyż beziwazyjnie za pomocą złączy Plug and Play będą mogli dokonać profesjonalnego tuningu nawet w samochodzie nowym na gwarancji.  Po odłączeniu sterownika samochód powraca do ustawień z przed modernizacji i jest w 100% odbierany jak seryjny.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt.

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.