Załóż swoje konto!
Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

HIT! Chip Tuning silników na gwarancji BMW-PSA-MINI 1.6 Turbo - nasze testy zakończone wspaniałym wynikiem! Zobacz ile zyskuje mocy Mini z seryjnych 180 KM!

Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
Chip tuning na gwarancji silników 1.6 Turbo BMW-Mini-PSA dostępny od kwietnia przez sterownik zewnętrzny DPP Performance
To jest bezględny Hit na miarę europejską! Od maja zeszlego roku trwały testy w naszym zespole nowych rozwiązań dla silników 1.6 Turbo grupy BMW-MINI-PSA. Oferowane na rynku w różnych mocach seryjnych silniki benzynowe turbodoładowane zostały obdażone w najnowszą blokadę antytuningową. Do tego producenci mogli wykryć czy skasować ingerencję programową w seryjny sterownik (ECU MED17), a modernizacja była jedynie możliwa przy przejściu kodu blokującego sterownik.

 

Realizacja celu w postaci osiągnięcia pełnej zdolności regulacyjnej tego silnika bez konieczności ingerencji w seryjny sterownik przyspieszyła przez opracowane rozwiązanie przy projekcie McLaren-a MP4-12C. Testy były prowadzone m.in na silniku MINI 1.6 Turbo o seryjnej mocy 180 KM. Dzięki nowej serii DPP Performance na paliwie 95-98 oktan przyrosty poprzez indywidualną regulację to 30 KM i 60 Nm wiecej, a na paliwie 100 oktan - 40 KM i 65-70 Nm więcej!

 

 

Nowa seria sterowników DPP Performance zostaje wyposażana w złącza FCI
Nowa seria sterowników DPP Performance zostaje wyposażana w złącza FCI
Aktualnie nowe wiązki oraz sterowniki już 4-ro kanałowe są w fazie produkcji i nowa odłona ich o nazwie DPP Performance z nowym rodzajem złączy typu FCI będzie dostępna dla klientów z Polski od kwietnia.

 

Zatem jest to wspaniała nowina dla wszystkich użytkowników silników 1.6 Turbo chcących mieć wiecej mocy, gdyż beziwazyjnie za pomocą złączy Plug and Play będą mogli dokonać profesjonalnego tuningu nawet w samochodzie nowym na gwarancji.  Po odłączeniu sterownika samochód powraca do ustawień z przed modernizacji i jest w 100% odbierany jak seryjny.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt.

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 11 [84%]
Cache misses : 2 [15%]
Cache total : 13
Url added to cache : 9247



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=26&catid=18&format=opensearch&id=9055&lang=pl&view=article

index.php?option=com_search&Itemid=26&lang=pl&view=article

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 1389640