Załóż swoje konto!
Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Hit w Polsce! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach BMW z silnikami najnowszej generacji 2.0 Turbo 184 KM (modele 20i) i 245 KM (modele 28i) przez sterownik DPP Multichannel Petrol.

 

Chip Tuning nowych silników BMW 2.0 Turbo 184 KM i 245 KM już dostępny w Polsce
Chip Tuning nowych silników BMW 2.0 Turbo 184 KM i 245 KM już dostępny w Polsce
Dla klientów którzy zakupili samochody z silnikami BMW 2.0 Turbo 184 KM i 245 KM dostępna jest już opcja chip tuningu na gwarancji . Okazuje się, że te silniki mają duży potencjał do tuningu. Dla przykładu wersja seryjna z mocą 184 KM (oznaczonej jako 20i) przy tuningu przez sterownik zewnętrzny w wersji ustawień Stage 1 uzyskuje moc ok. 230 KM, a w przypadku zastosowania paliwa 100 oktanowego i ustawień Stage 2 nawet 250 KM.

 

W przypadku wersji silników o mocy 245 KM (oznaczonej jako 28i) przyrosty oscylują na poziomie 30 KM więcej. Tuning realizowany jest w formie indywidualnej optymalizacji wraz z pomiarami za pośrednictwem najnowszej generacji sterownika DPP i fabrycznych złączy Plug & Play.

 

 

Sterownik DPP Multichannel
Sterownik DPP Multichannel
Jest to najlepsza opcja tuningu zewnętrznego na rynku polskim gdyż w tych silnikach wykorzystujemy system 4 channel (4kanałowy),będąc zarazem liderem w tej branży.

 

Ważnym jest , że po odłączeniu systemu samochód jest odbierany przez ASO jako w 100% seryjny, nawet jeżeli doszło by do kontroli on-line z Monachium!

 

Więcej informacji - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.