Załóż swoje konto!
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jak mieć bezcenne doznania w jeździe samochodem? Chip Tuning na gwarancji w Audi RS3 2.5 TFSI i po tuningu 425 KM! + WYKRES

Audi RS3 2.5 TFSI podczas chip tuningu i pomiarów na naszej hamowni Maha w Centrali Opole-Kępą
Audi RS3 2.5 TFSI podczas chip tuningu i pomiarów na naszej hamowni Maha w Centrali Opole-Kępą
Wydawało by się, że kupując usportowioną wersję Audi w postaci RS3 2.5 TFSI 340 KM nic już do szczęścia nie potrzeba. Jednak już jeżdżąc nim ma się wrażenie jakby część z tych 340 koni zamiast siedzieć w silniku "biega po pastwisku", po prostu czegoś mu brakuje.

 

Zatem co można z tym zrobić? Można poprzez "obudzenie” tychże rumaków dodając ich stosowną ilość przez strojenie programowe Chip Tuning Super VIP. W przypadku tych silników rezerwa konstrukcyjna jest znacząca, pozwalająca spokojnie przekroczyć magiczną liczbę 400 KM co umożliwia już na bardzo szybkie przemieszczanie się.

 

Najczęściej do uzyskania optymalnego i dobrego efektu stosujemy paliwo 98 czy 100 oktan i indywidualnego strojenia danego egzemplarza. Jest to nieco czasochłonne jednakże wrażenia klienta na jeździe próbnej bezcenne.

 

W tym egzemplarzu dokonaliśmy strojenia na paliwie 100 oktan gdyż inne nie spełniały zakładanych parametrów nawet na ustawieniach seryjnych (dochodziło do znaczącej korekty zapłonów i doładowania).

 

Pomiary seryjne na lepszym paliwie pokazały 344 KM i 443 Nm, a wyniki kilku godzinowego strojenia to 425 KM i 553 Nm. Pomiary zostały wykonane w trybie 2WD z uwagi na zbyt agresywnie działający Haldex  w wersjach RS3,  oczywiście na naszej hamowni Maha LPS 3000 w Centrali Opole - Kępa.

 

pdfPomiar mocy z hamowni Audi S3 2.5 Tfsi 340 KM z mocą po tuningu 425 KM

 

 

Jak się okazało, jazda próbna potwierdziła bezcenne wręcz doznania właściciela, gdyż uśmiech tkwił na twarzy jeszcze długo…długo..i długo. Zatem jeżeli nosisz się z zamiarem zakupu takiego Audi czy maż już taką seryjną wersję to możesz skorzystać u nas z powiększenia "stajni" mając po jej powiększeniu dużo więcej frajdy z jazdy.

 

W przypadku tych silników z uwagi na ich różną pracę seryjną można skorzystać z usługi w formie Chip Tuning Super VIP lub DPP Performance wraz z diagnostyką i optymalizacją z pomiarami na hamowni. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.