Załóż swoje konto!
Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 241 KM z nowym silnikiem diesel Fiat-a V6 po chip tuningu u nas zyskuje fenomenalną dynamikę i elastyczność!

Nowy Jeep Grand Cherokee 3.0CRD 241HP po tuningu z mocą 275 KM i momentem 630 Nm
Nowy Jeep Grand Cherokee 3.0CRD 241HP po tuningu z mocą 275 KM i momentem 630 Nm
Opinie kilkudziesięciu klientów, którzy skorzystali z tuningu nowych samochodów Jeep Grand Cherokee z silnikiem 3.0 CRD zainspirowały do przygotowania tego artykułu. Bowiem efekty jakie dał tuning tego silnika i samochodu u nas sprawiły, że są wreszcie zadowoleni z osiągów tego samochodu.

 

Fabrycznie silniki te dysponują bardzo dużą „turbo dziurą” , ospałą reakcją na naciśnięcie pedału gazu, automatyczna skrzynia biegów nerwowo wpędza silnik w wysokie obroty zwiększając tym samym zużycie paliwa. W nowej odsłonie Jeep-a montowany jest nowy silnik grupy Fiat, wysokoprężny doładowany V6 o mocy 241 KM i 550 Nm. Jest to silnik o dużym potencjale sprytnie zdławionym przez fabrykę.

 

Po tuningu nawet na gwarancji silnik zyskuje ok. 35-40 KM mocy więcej oraz co ważne ok. 70-80 Nm. więcej. Szybsze budowanie się momentu obrotowego sprawia, że prawie płaskim momentem obrotowym dysponuje on po tuningu już od 1950 obrotów, co seryjnie występowało dopiero od 2500 obrotów. Zatem przy obrotach 2000 różnica w przyroście momentu oscyluje ok. 90 Nm.

 

Poprawa elastyczności na biegu 3-cim jest w zakresie ok. 3 sekund, na biegu 4-tym to już ok. 5 sekund. Przyspieszenie do „setki” ulega poprawie o ok. 1.7 sekundy. Do tego znacznie łatwiej dokonuje się manewru wyprzedzania gdyż reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu jest znacząco szybsza.

 

Co do spalania to na trasie apetyt na paliwo jest mniejszy, są to oszczędności w zakresie 1 litra na 100 km.

 

Z uwagi na gwarancję klienci u nas wybierają opcję tuningu poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel dzięki czemu w każdym potrzebnym momencie mogą przywrócić samodzielnie ustawienia seryjne, a samochód wtedy jest odbierany jako seryjny. Więcej informacji - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.