Załóż swoje konto!
Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu - Abarth 500 R3T w akcji fot. Roman Baran
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu - Abarth 500 R3T w akcji fot. Roman Baran
Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego podróżowania na fotelu pilota w pełni rajdowym samochodem czyli Abarth-em 500 R3T. Trzeba dodać, że nasza załoga Robert Halicki i Tomasz Tkacz startowała właśnie tym samochodem w Jubileuszowej 50 Barbórce Warszawskiej. W tym sezonie 2013 będzie brała udział w Rajdowym Pucharze Polski.

 

Wracając do przejazdów pod opolskim centrum handlowym Karolnika dla wielu był to pierwsze chwile w życiu spędzone w pospolicie nazywanym przez rajdowców "kuble" czyli w fotelu kubełkowym.

 

Abarth 500 R3T w akcji - śliska nawierzchnia pozwalała jeździć efektownymi poślizgami - fot. Roman Baran
Abarth 500 R3T w akcji - śliska nawierzchnia pozwalała jeździć efektownymi poślizgami - fot. Roman Baran
Nie obyło się bez spektakularnych nawrotów czy uślizgów, a wielu z pasażerów usilnie chciało "wydeptać podłogę" w chwilach zbliżania się do zakretów. Robert Halicki wielokrotnie na rajdach jeżdzący optymalnym torem tutaj jeżdził efektownymi poślizgami celem uatrakcyjnienia chwil zarówno pasażerom jak i oglądającym.

 

Mimo tego dla wszystkich były to wspaniałe kilka godzin które na długo zapadną w pamięci. Tutaj można się zapoznać z informacjami co o tym wydarzeniu napisała Opolska NTO - artykuł.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.