Załóż swoje konto!
Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu - Abarth 500 R3T w akcji fot. Roman Baran
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu - Abarth 500 R3T w akcji fot. Roman Baran
Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego podróżowania na fotelu pilota w pełni rajdowym samochodem czyli Abarth-em 500 R3T. Trzeba dodać, że nasza załoga Robert Halicki i Tomasz Tkacz startowała właśnie tym samochodem w Jubileuszowej 50 Barbórce Warszawskiej. W tym sezonie 2013 będzie brała udział w Rajdowym Pucharze Polski.

 

Wracając do przejazdów pod opolskim centrum handlowym Karolnika dla wielu był to pierwsze chwile w życiu spędzone w pospolicie nazywanym przez rajdowców "kuble" czyli w fotelu kubełkowym.

 

Abarth 500 R3T w akcji - śliska nawierzchnia pozwalała jeździć efektownymi poślizgami - fot. Roman Baran
Abarth 500 R3T w akcji - śliska nawierzchnia pozwalała jeździć efektownymi poślizgami - fot. Roman Baran
Nie obyło się bez spektakularnych nawrotów czy uślizgów, a wielu z pasażerów usilnie chciało "wydeptać podłogę" w chwilach zbliżania się do zakretów. Robert Halicki wielokrotnie na rajdach jeżdzący optymalnym torem tutaj jeżdził efektownymi poślizgami celem uatrakcyjnienia chwil zarówno pasażerom jak i oglądającym.

 

Mimo tego dla wszystkich były to wspaniałe kilka godzin które na długo zapadną w pamięci. Tutaj można się zapoznać z informacjami co o tym wydarzeniu napisała Opolska NTO - artykuł.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.