Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Kolejność nowość! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach VW/Audi z silnikami najnowszej generacji 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z dodatkowym wtryskiem pośrednim przez sterownik DPP Multichannel Petrol.

 

Nowy silnik 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa z dużym potencjałem do tuningu
Nowy silnik 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa z dużym potencjałem do tuningu
Dostępna jest już opcja chip tuningu na gwarancji dla najnowszych silników 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI ewolucji 2013 czyli z dodatkowym dotryskiem paliwa w postaci wtrysku pośredniego. Zatem ten silnik dysponuje aż 8-mioma wtryskiwaczami (4-ry wtrysk bezpośredni i 4-ry pośredni).

 

Okazuje się, ze tej nowej generacji silniki mają ciekawy potencjał. Dla przykładu wersja 1.8 TFSI z mocą 170 KM przy tuningu przez sterownik zewnętrzny w wersji ustawień Stage 1 uzyskuje moc ok 30-35 KM więcej, a w przypadku zastosowania paliwa 100 oktanowego i ustawień Stage 2 nawet 50 KM więcej. W przypadku wersji silników 2.0 TFSI 211 KM przyrosty oscylują na poziomie 30-45 KM także w zależności od stosowanej oktanowości paliwa.

 

Tuning realizowany jest w formie indywidualnej optymalizacji za pośrednictwem najnowszej generacji sterownika DPP i złączy fabrycznych Plug & Play. 

 

Jest to najlepsza opcja tuningu zewnętrznego na rynku polskim gdyż w tych silnikach wykorzystujemy system 4 channel (4kanałowy),będąc zarazem liderem w tej branży.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Co jest ważne oczywiście, że po odłączeniu systemu samochód jest odbierany przez ASO jako w 100% seryjny. Więcej informacji - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 11 [84%]
Cache misses : 2 [15%]
Cache total : 13
Url added to cache : 9289



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=26&catid=18&format=opensearch&id=9044&lang=pl&view=article

index.php?option=com_search&Itemid=26&lang=pl&view=article

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 3141656