Załóż swoje konto!
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Kolejność nowość! Już możliwy Chip Tuning na gwarancji w nowych samochodach VW/Audi z silnikami najnowszej generacji 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z dodatkowym wtryskiem pośrednim przez sterownik DPP Multichannel Petrol.

 

Nowy silnik 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa z dużym potencjałem do tuningu
Nowy silnik 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem paliwa z dużym potencjałem do tuningu
Dostępna jest już opcja chip tuningu na gwarancji dla najnowszych silników 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI ewolucji 2013 czyli z dodatkowym dotryskiem paliwa w postaci wtrysku pośredniego. Zatem ten silnik dysponuje aż 8-mioma wtryskiwaczami (4-ry wtrysk bezpośredni i 4-ry pośredni).

 

Okazuje się, ze tej nowej generacji silniki mają ciekawy potencjał. Dla przykładu wersja 1.8 TFSI z mocą 170 KM przy tuningu przez sterownik zewnętrzny w wersji ustawień Stage 1 uzyskuje moc ok 30-35 KM więcej, a w przypadku zastosowania paliwa 100 oktanowego i ustawień Stage 2 nawet 50 KM więcej. W przypadku wersji silników 2.0 TFSI 211 KM przyrosty oscylują na poziomie 30-45 KM także w zależności od stosowanej oktanowości paliwa.

 

Tuning realizowany jest w formie indywidualnej optymalizacji za pośrednictwem najnowszej generacji sterownika DPP i złączy fabrycznych Plug & Play. 

 

Jest to najlepsza opcja tuningu zewnętrznego na rynku polskim gdyż w tych silnikach wykorzystujemy system 4 channel (4kanałowy),będąc zarazem liderem w tej branży.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Co jest ważne oczywiście, że po odłączeniu systemu samochód jest odbierany przez ASO jako w 100% seryjny. Więcej informacji - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.