Załóż swoje konto!
Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz problem z filtrem DPF czy FAP? Można go wyłączyć, usunąć mechanicznie i programowo, jednakże zanim komuś to zlecisz przeczytaj co jest ważne!

Wykonany katalizator dla VW T5 2.5 Tdi zamiast filtra DPF wraz z wszystkimi czujnikami
Wykonany katalizator dla VW T5 2.5 Tdi zamiast filtra DPF wraz z wszystkimi czujnikami
Oczywiście jako firma dobrze zajmującą się modernizacjami elektronicznymi świadczymy także usługi wyłączania filtrów cząstek stałych typu DPF czy FAP jednakże robiąc to w znacznie szerszy zakresie niż spotykane często jedynie podobne tylko z nazwy usługi na rynku.

 

Uszkodzenie filtra cząstek stałych czy jego częste zapychanie wielokrotnie spowodowane jest mało odpowiednią pracą silnika, jego mało odpowiednim ustawieniem do warunków w jakich jeździsz, NIE odpowiednią pracą osprzętu silnika czy wręcz usterkami np.: turbosprężarki, wtryskiwaczy czy układu EGR.

 

Zatem wyłączenie samego filtra i jego usunięcie NIE usunie przyczyny problemu a jedynie spowoduje, że usuniesz tylko skutek.

 

Z tego tytułu wykonanie wyłączenia filtra cząstek stałych w firmie która nie wykonuje szerszej diagnostyki przed przystąpieniem do tej operacji wiąże się ze sporym ryzykiem. Ryzyko to wiąże się z tym, że za chwilę Twój samochód zacznie mocniej dymić czy spowoduje to powolne czy nawet szybkie uszkadzanie Twojego silnika co spowoduje jeszcze większe koszty.

 

Dlatego pamiętaj!

 

  • Przed przystąpieniem do wyłączenia i usunięcia filtra DPF czy FAP warto, a wręcz trzeba wykonać szerszą diagnostykę aby precyzyjnie określić przyczynę takiego stanu. Być może wystarczyć filtr wyczyścić stosownymi środkami i po naprawieniu usterek osprzętu silnika będzie on miał odpowiednie warunki do poprawnej pracy.
  • Filtr DPF czy FAP powinien być wyłączony przez doświadczonego programistę aby wszystkie zależności zostały wyłączone, a nie przez osoby które zakupiły sobie program do wyłączania filtrów licząc na to że ten program wszystko wyłączy.
  • Filtr DPF czy FAP w przypadku samochodów którymi mają turbosprężarkę, często się jeździ za granicę lub układ filtra DPF stanowił jedyny układ katalityczny powinień być zastąpiony odpowiedni katalizatorem, aby zapewnić turbosprężarce odpowiedni zakres ciśnień pracy zmniejszyć i do minimum zmniejszyć ryzyko otrzymania mandatu za granicą. (jak pokazują pomiary na hamowni wybicie czy przedziurawienie filtra lub pozostawienie pustej puszki wielokrotnie zaburza pracę turbosprężarki, doładowanie buduje się NIE odpowiednio pogarszając pracę silnika i zwiększając spalanie)
  • Po usunięciu filtra DPF czy FAP i jego wyłączeniu w programie niektóre silniki potrzebują regulacji z uwagi całkowitą zmianę pracy układu doładowania i zatem przebiegu mocy i momentu silnika dodatkowo zalewając się paliwem. Występują też silniki w których problem z filtrem DPF jest następstwem wady fabrycznej w osprzęcie silnika np.: Honda 2.2 i-ctdi, Mazda 2.0 D czy Opel 1.7 Cdti. W takim przypadku usuniecie filtra i pozostawienie wady spowoduje dalsze uszkadzanie osprzętu silnika.

 

Zatem jeżeli chcesz skorzystać z profesjonalnej diagnostyki przed usługą wyłączenia filtra, chcesz profesjonalnie wyłączyć filtr a stronę mechaniczną wykonasz sam (masz zaprzyjażniony swój warsztat, zawsze możemy Tobie doradzić jakto zrobić) czy chcesz nam zlecić pełną usługę w naszym serwisie Opole - Kępa to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.