Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz samochód Audi z silnikiem 3.0 TFSI V6 Kompresor? Więcej przyjemności dla Ciebie – chip tuning przez DPP PERFORMANCE i 52 KM więcej!

Chip Tuning silników 3.0 TFSI V6 marki Audi na gwarancji!
Chip Tuning silników 3.0 TFSI V6 marki Audi na gwarancji!
Kolejna nowość na rynku polskim, chip tuning przez sterownik zewnętrzny DPP Plug & Play specjalne generacji PERFORMANCE dla silników 3.0 TFSI V6 marki Audi - VW. Możliwość modernizacji tych silników jest kolejnym krokiem naprzód zespołu i rozszerzenia naszej oferty o sterowniki typu PERFORMANCE, gdyż zastosowany system obsługuje także korekty w fazach rozrządu.

 

Co więcej przy tym silniku wyposażonych w doładowanie mechaniczne (Kompresor) nie ma potrzeby zmiany przełożenia kompresora (koła) jak potrafią wymagać firmy które nie poznały prawdziwych potrzeb i możliwości tego silnika.

 

Zatem oprócz poprawy mocy i momentu która to oscyluje na poziomie ok. 50-52 KM i ok. 65-70 Nm. więcej dochodzi wręcz oszałamiającą poprawa dynamiki w pełnym zakresie obrotów. System DPP PERFORMANCE pozwala na wykonanie ustawień potrzebnych dla konkretnego egzemplarza co daje możliwości dostosowania charakterystyki w zależności od potrzeb.

 

Ta opcja jest oczywiście dostępna dla samochodów nowych mających gwarancje, gdyż po odpięciu sterownika samochód jest w 100% odbierany jako seryjny. Czas wykonania tuningu ok. 6-7 godzin wraz z pomiarami i regulacją. Więcej informacji prosimy o kontakt z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.