Załóż swoje konto!
Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Bardzo dynamiczny i elastyczny po tuningu czyli Nissan 3.0 Dci V6 231 KM po tuningu z momentem ponad 70 Nm większym!

Nowy silnik 3.0 Dci V6 231 KM po tuningu u nas z moca o 40 KM większą
Nowy silnik 3.0 Dci V6 231 KM po tuningu u nas z moca o 40 KM większą
Już wprowadziliśmy dla klientów z Polski opcję modernizacji nowych silników 3.0 Dci V6 231 KM poprzez system DPP Multichannel dzięki któremu możesz mieć więcej mocy nawet w nowym samochodzie na gwarancji. Dlaczego..... skoro 231KM to podobno duża moc w tym samochodzie? Seryjnie silnik wykazuje opóznioną reakcję na pedał gazu i ospałą prace w zakresie pow. 3000 obrotów. Do tego moment obrotowy pulsuje w zakresie pow. 3000 obrotów co pogarsza kulturę pracy. Skrzynia biegów w porównianiu do poprzenich wersji seryjnie pracuje już bardzo dobrze mimo tego posiada jeszcze zdolność lepszego reagowania po tuningu. Dlatego po wykonaniu optymalizacji pracy , usunięciu elektronicznie pulsacji silnik pracuje płynniej, kulturalniej oraz staje się jeszcze dynamiczniejszy i elastyczniejszy. W przypadku Navary poprawa elastyczności na 5-tym biegu wynosi aż 5.2 sekundy za co odpowiada polepszenie momentu obrotowego o ok.70 -80 Nm. Za dynamikę odpowiada o ok. 40-45 KM większa "stajnia" dając miłośnikom Nissana Navary oraz Pathfindera 4x4 3.0 Dci V6 znacznie więcej przyjemności z jazdy. Więcej informacji - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.