Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Nowe Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM podczas pomiaru na hamowni który potwierdził niższe parametry niż podaje producent
Nowe Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM podczas pomiaru na hamowni który potwierdził niższe parametry niż podaje producent
Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią generować niższą moc i to czesto na poziomie nawet 10-20 KM. Często ich moc seryjnie bywa niższa gdyż wynika to po prostu z produkcji wielkoseryjnej oraz innych parametrów polskich paliw.

 

Między innymi na te obniżone parametry wpływa obniżona sprawność układu zasilania CR. Powoduje ona spadek sprawności wraz ze wzrostem obrotów i narasta wraz z przebiegiem.

 

Zatem samochody trafiające do nas z wyższymi przebiegami potrafią posiadać ubytki mocy sięgające nawet 30KM co jest powodem zarówno obnizenia sprawności układu Common-Rail jak i np: układu EGR czy DPF jak i stosowaniem paliw z dodatkami Bio! Jednakże przez konstruktora systemu DPP Wim-a Essing-a zostało opracowane rozwiązanie i usuwamy tą wadę niestabilności pracy układu CR wraz z dokonaniem tuningu w postaci nowych ustawień pracy silnika. Ponadto celem utrzymania układu w dobrej kondycji rekomendujemy cykliczne czyszczenie układu paliwowego sprawdzonymi środkami marki Motul. 

 

Dzięki temu Pajero zyskuje znacząco na dynamice, polepszając przyspieszenie do setki nawet o 2 sekundy. Po usunięciu wady niestabilności pracy układu CR silnik pracuje znacznie ciszej i stabilniej. Moc w przypadku tego egzemplarza przy wykorzystaniu tuningu poprzez sterownik zewnętrzny DPP z seryjnych 183 KM (po usunięciu wady fabrycznej 194KM ukazane na wykresie) została ustawiona moc elektronicznie na 224KM (technicznie można było dokonać wyższego przyrostu) a moment z 435 Nm na 521 Nm.

 

pdfWykres z hamowni Mitsibishi Pajero 3.2 DID 200 KM - tuning DPP Multichannel

 

Cały zakres tuningu wykonujemy tak, że samochód jest odbierany przez serwis jak seryjny. W przypadku tych samochodów jest możliwa opcja tuningu przez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Denso lub opcję programową Chip Tuning Super VIP Denso.  Więcej informacji - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.