Załóż swoje konto!
Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic z mocą prawie 200 KM, zatem czy możliwy jest chip tuning na gwarancji? + WYKRES!

 

Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Nowy Fiat Freemont 2.0 MJ 170 KM automatic podczas chip tuningu i pomiarów na hamowni Maha w Opolu
Nowy Fiat Freemont z silnikiem 2.0 MJ 170 KM to ciekawy samochód, mimo tego jadąc nim wydaje się, że brakuje mu mocy. Na pomiarach okazuje się, że faktycznie dysponuje mocą podawaną przez producenta a czasami ma nieco wyższą, zatem co jest powodem takiego wrażenia?

 

To wrażenie powoduje opóźniona dostępność momentu obrotowego i w stosunku do masy samochodu, oporów nadawanych przez napęd i skrzynię biegów zbyt niska wartość momentu obrotowego. Dlatego poprzez efektywną indywidualną regulację nowy Freemont po tuningu u nas zyskuje znaczącą poprawę elastyczności i dynamiki. Moment obrotowy z 339 Nm uległ poprawie na 397 Nm. a ...

 

moc  z uwagi na skrzynię automatyczną ze 170 KM na 196 KM (w wersji manualnej po tuningu moc często sięga 200-205 KM). Patrząc na liczby przyrost mocy wydaje się nie za duży jednakże jazda próbna zaskakuje tak pozytywnie iż wydaje się jakby przybyło jej znacząco więcej. Silnik po tuningu reaguje znacznie lepiej na naciśnięcie pedału gazu ponadto skrzynia biegów przełącza biegi szybciej jak i płynniej.

 

 

 Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

pdfPomiar mocy na hamowni Fiat Freemomt 2.0 MJ 170 KM po tuningu 196 KM - wykres

 

Przyspieszenie do "setki" ulega poprawie na poziomie o 1.1 sekundy, elastyczność biegu 4-go to już poprawa o 4.3 sekundy. Z uwagi na zastosowane blokady   anty tuningowe oraz mając na uwadze iż samochód jest na gwarancji zwiększenie mocy zostało wykonane przez chip tuning w formie podłączonego przez fabryczne złącza Plug & Play najnowszej generacji sterownika zewnętrznego DPP Multichannel Bosch 4 Channel, a następnie wykonaniu indywidualnej regulacji. 

 

Dzięki temu jednostka pracuje optymalnie, a użytkownik w każdym potrzebnym momencie może samodzielnie zdemontować sterownik DPP i samochód staje się w pełni seryjny.

 

Opcja tuningu na gwarancji dostępna jest przez najnowszej generacji sterownik DPP zarówno w formie wysyłkowej jak i z indywidualną optymalizacją, diagnostyką i pomiarami. Więcej informacji prosimy o kontakt.

 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.

Cache hits : 11 [84%]
Cache misses : 2 [15%]
Cache total : 13
Url added to cache : 9289



Misses list
index.php?option=com_search&Itemid=26&catid=18&format=opensearch&id=9041&lang=pl&view=article

index.php?option=com_search&Itemid=26&lang=pl&view=article

In memory, waiting to be written : 0
Ram used : 1395344