Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jaką oponę semi slick wybrać? Bridgestone RE070 vs Falken AZENIS RT 615

Opona do Subaru - profesjonalny semi slick Falken Azenis RT 615
Opona do Subaru - profesjonalny semi slick Falken Azenis RT 615
Słoneczko przyświeca więc nadszedł czas założenia opon do swojego ulubionego samochodu. Nowością na Polskim runku jest opona semi -slick Falken Azenis RT 615 więc dokonaliśmy porównania ze znanym modelem innej firmy Bridgestone Potenza RE 070. I okazało się, że....



także japoński koncern firma Falken precyjnie przygotował nowy model opony dla wymagających kierowców.

Opona Bridgestone Potenza RE 070 - 225/45ZR17 jedynie 205 mm szekości przylegania
Opona Bridgestone Potenza RE 070 - 225/45ZR17 jedynie 205 mm szekości przylegania
Sprawdzaliśmy oponę do Subaru w rozmiarze 225/45ZR17 i okazało się, że
mierząć Bridgestone Potenza RE 070 i oponą Falken Azenis RT 615, mimo tego samego rozmiaru Falken jest szerszy aż o 15 mm!

Czyli zakładając teraz do Subaru oponę całkowicie najnowszej specyfikacji semi slick Falken Azenis zyskuje się aż 3 cm więcej przyczepności na osi.

Jak to możliwe? Ten sam rozmiar i róznica w szerokości?

Oczywiście rozumiem, natomiast wyścig cenowy powoduje celem obniżenia kosztów produkcji zmniejszanie ilości "gumy w gumie" co w konsekwencji prowadzi do aż taki dużych różnic w rzeczywistych szerokościach opon.

To dlaczego Falken trzyma wymiary?

Ponieważ prorytetem firmy jest bezpieczeństwo i jakość. Niech inni ścigają się o cenę natomiast nam zależy na Twoim bezpieczeństwie, gdyż wszyscy wiemy, że mocne samochody potrzebują dobrej jakościowo opony. Nasza dobra technologia oraz dostępność do pierszej jakości mieszanki opony sprawia, że jesteśmy odpowiednim partnerem do kontaktu z nawierzchnią.

Opona Falken Azenis RT 615 - 225/45ZR17 i szerokość przylegania aż 220 mm!
Opona Falken Azenis RT 615 - 225/45ZR17 i szerokość przylegania aż 220 mm!
Dlatego zwróć uwagę, aż 3 cm
na osi to jest duża różnica dlatego profesjonalni kierowcy jeżdzący Subaru czy Mitsubishi zakładają już teraz opony Falken Azenis RT 615.

Wiemy wszyscy dobrze że przyczepności jest nam zawsze mało, mimo tego Falken Azenis to wspaniałe połączenie wyczynowej opony z możliwością jazdy także po normalnej drodze.

Czyli możesz jeżdzić na torrze i oczywiście także na normalnej drodze na jednej, przyczepnej i tej samej oponie semi slick Azenis RT 615.

Co zyskuję jeżdząc na oponie Falken Azenis?

- sprawdzoną i profesjonalną oponę dla bardzo wymagających

- dzięki odpowiedniej szerokości przylegania znacznie lepszą przyczepność


Do japońskiego samochodu - japońska opona Falken
Do japońskiego samochodu - japońska opona Falken
- specjalny kształ beżnika zapewnia znacznie koszytniejszą przyczepność na mokrym

- mocną kontrukcję opony z mieszanką samo nagrzewającą się

- pewnośc jazdy w zakręcie

- mimo że jest to semi slick to także cichobieżność

- i oczywiście japoński produkt, gdyż opony Falken Azenis produkowane są
Subaru lubi oponę Falken Azenis
Subaru lubi oponę Falken Azenis
wyłącznie w Japonii.

To teraz wyobraż sobie swój zakręt gdzie mimo znacznie większej prędkości wyjścia, siła odśrodkowa chce Ciebie wycisnąć z samochodu, a Twój samochód trzyma się pewnie drogi jak przyklejony.

Taki efekt daje nowa technologia i opona Falken Azenis RT 615

Dlatego teraz zapoznaj się z faktami lub po prostu zmierz swoją oponę, jej powierzchnię przylegania.

Pamiętaj! Opona 225/45ZR17 firmy Falken to aż 220 mm powierzchni przylegania.

Mitsubishi Lancer Evo
Mitsubishi Lancer Evo
Dla przykładu nowy Lancer Evo IX ma
założone seryjnie opony 235/45ZR17. Mimo takiej szerokości (napisanej na oponie) rzeczywista szerokość przylegania to jedynie 210 mm!

Dlatego Pan Damian  wybrał do swojego MItsubishi Lancer EVO IX opony Falken Azenis RT 615 w rozmiarze 225/45 ZR17 i zyskał znacznie lepszą przyczepność i aż 2 cm więcej szerokości przylegania na jednej osi.

Jaki TY masz rozmiar opony?

Jaką szerokość przylegania?

Może zapłaciłeś za szerszą oponę o dostałeś węższą ?


Najnowszej technologii semi sclick Faken Azenis
Najnowszej technologii semi sclick Faken Azenis
Sprawdź teraz, a skoro nadchodzi nowy sezon to skorzystaj teraz z nowej technologii opon i spraw sobie przyjemny prezent, spraw sobie jeszcze więcej przyczepnośći- Azenis RT 615

Zapytaj o rozmiar opon właśnie dla Ciebie - kontakt lub po prostu przejdż do sklepu

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.