Załóż swoje konto!
Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z mocą 150 KM i to na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Bosch!

Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Kto by przypuszczał, że doświadczenia zespołu przy projekcie tuningu nowego turbo-benzynowego silnika w McLaren-ie MP4-12C i tworzeniu dla niego specjalnego sterownika zewnętrznego DPP zaowocuje przy ... nowym silniku diesel-a VW-Audi! To doświadczenie w zakresie stabilnej wpółpracy sterownika DPP  ze sterownikiem seryjnym samochodu i wpływu na jego zakresy adaptacyjne daje bardzo dobre efekty przy tuningu innych silników.

 

W przypadku nowego silnika VW-Audi 2.0 TDI Common-Rail 150 KM normy Euro 6 z całkowicie zmienionym i lekko kontrowersyjnym systemem chłodzenia powietrza doładowującego owocuje wręcz fenomenalnymi wynikami. Z seryjnych 150 KM uzyskuje się nawet 42 KM więcej jak i moment z 320 Nm nawet aż 410 Nm. Dlatego dla klientów udostępniamy dwie opcje z mniejszymi przyrostami Stage-1 na ok. 180 KM i 380 Nm oraz z większymi Stage-2 na ok 190-192 KM i 410 Nm.

 

Do tego tuning jest dostępny u nas na miejscu wraz z szerokim zakresem pomiarowym (oczywiście z hamownią) oraz indywidualną regulacją danego egzemplarza. Takie efekty tuningu to także faktyczne potwierdzenie, że sterownik zewnętrzny DPP Multichannel jest znacznie lepszą i efektywniejszą formą tuningu niż spotykane na rynku powerbox-y.

 

Ponadto każdy z klientów na życzenie może otrzymać informacje przeglądowe będące wynikiem testów tych silników, uwzgledniające faktyczne ich potrzeby przeglądowe przy eksploatacji w polskich warunkach drogowych czy paliwowych.

 

Oczywiście system DPP jest montowany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play zatem po jego odłączeniu samochód jest odbierany jako w 100% seryjny. Gwarancja na system DPP - 2 lata.

 

 

Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Po wiecej informacji o dostępnych opcjach i możliwosciach tuningu samochodów marek Audi czy Volkswagen - VW zapraszamy do naszego katalogu przyrostu mocy - chip tuning katalog. W razie pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt. 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.