Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z mocą 150 KM i to na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Bosch!

Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Kto by przypuszczał, że doświadczenia zespołu przy projekcie tuningu nowego turbo-benzynowego silnika w McLaren-ie MP4-12C i tworzeniu dla niego specjalnego sterownika zewnętrznego DPP zaowocuje przy ... nowym silniku diesel-a VW-Audi! To doświadczenie w zakresie stabilnej wpółpracy sterownika DPP  ze sterownikiem seryjnym samochodu i wpływu na jego zakresy adaptacyjne daje bardzo dobre efekty przy tuningu innych silników.

 

W przypadku nowego silnika VW-Audi 2.0 TDI Common-Rail 150 KM normy Euro 6 z całkowicie zmienionym i lekko kontrowersyjnym systemem chłodzenia powietrza doładowującego owocuje wręcz fenomenalnymi wynikami. Z seryjnych 150 KM uzyskuje się nawet 42 KM więcej jak i moment z 320 Nm nawet aż 410 Nm. Dlatego dla klientów udostępniamy dwie opcje z mniejszymi przyrostami Stage-1 na ok. 180 KM i 380 Nm oraz z większymi Stage-2 na ok 190-192 KM i 410 Nm.

 

Do tego tuning jest dostępny u nas na miejscu wraz z szerokim zakresem pomiarowym (oczywiście z hamownią) oraz indywidualną regulacją danego egzemplarza. Takie efekty tuningu to także faktyczne potwierdzenie, że sterownik zewnętrzny DPP Multichannel jest znacznie lepszą i efektywniejszą formą tuningu niż spotykane na rynku powerbox-y.

 

Ponadto każdy z klientów na życzenie może otrzymać informacje przeglądowe będące wynikiem testów tych silników, uwzgledniające faktyczne ich potrzeby przeglądowe przy eksploatacji w polskich warunkach drogowych czy paliwowych.

 

Oczywiście system DPP jest montowany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play zatem po jego odłączeniu samochód jest odbierany jako w 100% seryjny. Gwarancja na system DPP - 2 lata.

 

 

Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Po wiecej informacji o dostępnych opcjach i możliwosciach tuningu samochodów marek Audi czy Volkswagen - VW zapraszamy do naszego katalogu przyrostu mocy - chip tuning katalog. W razie pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt. 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.