Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Jako pierwsi w Polsce oferujemy chip tuning najnowszych silników VW - Audi 2.0 TDI CR Euro 6 z mocą 150 KM i to na gwarancji przez sterownik DPP Multichannel Bosch!

Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Chip Tuning na gwarancji - nowy silnik 2.0 TDI CR 150 KM i nawet 42 KM więcej
Kto by przypuszczał, że doświadczenia zespołu przy projekcie tuningu nowego turbo-benzynowego silnika w McLaren-ie MP4-12C i tworzeniu dla niego specjalnego sterownika zewnętrznego DPP zaowocuje przy ... nowym silniku diesel-a VW-Audi! To doświadczenie w zakresie stabilnej wpółpracy sterownika DPP  ze sterownikiem seryjnym samochodu i wpływu na jego zakresy adaptacyjne daje bardzo dobre efekty przy tuningu innych silników.

 

W przypadku nowego silnika VW-Audi 2.0 TDI Common-Rail 150 KM normy Euro 6 z całkowicie zmienionym i lekko kontrowersyjnym systemem chłodzenia powietrza doładowującego owocuje wręcz fenomenalnymi wynikami. Z seryjnych 150 KM uzyskuje się nawet 42 KM więcej jak i moment z 320 Nm nawet aż 410 Nm. Dlatego dla klientów udostępniamy dwie opcje z mniejszymi przyrostami Stage-1 na ok. 180 KM i 380 Nm oraz z większymi Stage-2 na ok 190-192 KM i 410 Nm.

 

Do tego tuning jest dostępny u nas na miejscu wraz z szerokim zakresem pomiarowym (oczywiście z hamownią) oraz indywidualną regulacją danego egzemplarza. Takie efekty tuningu to także faktyczne potwierdzenie, że sterownik zewnętrzny DPP Multichannel jest znacznie lepszą i efektywniejszą formą tuningu niż spotykane na rynku powerbox-y.

 

Ponadto każdy z klientów na życzenie może otrzymać informacje przeglądowe będące wynikiem testów tych silników, uwzgledniające faktyczne ich potrzeby przeglądowe przy eksploatacji w polskich warunkach drogowych czy paliwowych.

 

Oczywiście system DPP jest montowany za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play zatem po jego odłączeniu samochód jest odbierany jako w 100% seryjny. Gwarancja na system DPP - 2 lata.

 

 

Na filmie możesz zobaczyć jak  w naszej Centrali w Opole-Kępa przebiega modernizacja za pomocą sterownika DPP oraz jakie są rzeczywiste efekty po tuningu u nas 

 

 

 

Po wiecej informacji o dostępnych opcjach i możliwosciach tuningu samochodów marek Audi czy Volkswagen - VW zapraszamy do naszego katalogu przyrostu mocy - chip tuning katalog. W razie pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami - kontakt. 

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.