Załóż swoje konto!
Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Dlaczego profesjonalny chip tuning jest bezpieczny?

 

Czytaj więcej: Dlaczego profesjonalny chip tuning jest bezpieczny?
Optymalizacja pracy samochodu Mazda CX7 2.3 Disi Turbo
Wielokrotnie seryjne jednostki napędowe pracują we wsparciu o oprogramowanie które zostało opracowane z założeniem dużego marginesu pod względem różnic rynkowych w zależności gdzie ma być użytkowany. Ponadto wielokrotnie oprogramowania są przygotowywane dla całych serii jednostek napędowych bez ustawiania każdej z osobna. Takie podejście sprawia, że silniki pracują różnie, mają różne moce i dlatego najczęściej spalają więcej paliwa.

Czytaj więcej: Dlaczego profesjonalny chip tuning jest bezpieczny?

Tuning krok po kroku

Czytaj więcej: Tuning krok po kroku
Sprawdzone i profesjonalne modyfikacje są bezpieczne
Jak sprawić aby Twój samochód miał osiągi niczym Ferrari a palił tyle co "maluch"? Co zyskasz dzięki takim a nie innym modyfikacjom? Co warto robić i w jakiej kolejności, żeby wreszcie poczuć pełnię zadowolenia ze swojego samochodu? Poniżej krótki przewodnik "krok po kroku" i omówienie różnych aspektów tuningu ABYŚ JUŻ NA POCZĄTKU WIEDZIAŁ CO WARTO!

Czytaj więcej: Tuning krok po kroku

Na czym polega tuning mechaniczny

 

Czytaj więcej: Na czym polega tuning mechaniczny
Dynamiczny dolot powietrza
Celem osiągnięcia znaczących przyrostów wykraczających poza możliwości poprawy sprawności elektronicznie wymagane jest poczynienia modernizacji mechanicznych.

 

W przypadku wykonywaniu chip tuning w silnikach wolnossącyh do ok 2500 ccm celem uzyskania odpowiednich przyrostów i przebiegu krzywej momentu obrotowego trzeba wielokrotnie wykonać poprawienie dolotu powietrza i przez nas jest to uważaje jako bezględne minimum. W silnikach o bardzo małych pojemnościach wielokrotnie koniecznym jest jeszcze szersza poprawa wzbogacona o np: sportowy kolektor wydechowy.

 

Potrzeba wykonywania szerszych modernizacji szczególnie dotyczy silników bez turbo, gdyż celem efektywnego poprawienia sprawności silnika trzeba zmodernizować np: układ wydechowy, układ dolotu powietrza czy tez „dopieścić” silnik w jego wnętrzu (zmiany geometrii kanałów dolotowych i wylotowych, komory spalania, stopnia sprężania, kształtu zaworów i ich mas)

 

Czytaj więcej: Na czym polega tuning mechaniczny
Kolektor wydechowy firmy Supersprint do Porsche
W przypadku wykonywaniu chip tuning w silnikach do ok. 2500 ccm celem uzyskania odpowiednich przyrostów i przebiegu krzywej momentu obrotowego trzeba wielokrotnie wykonać poprawienie dolotu powietrza i przez nas jest to uważaje jako bezględne minimum. Szczególnie dotyczy to silników których układy dolotu powietrza są niskiej wydajności.

 

W przypadku szerszych modernizacji maja zastosowanie sportowe wałki rozrządu, przy czym należy pamiętać o fakcie, że najczęściej silnik mający inny wałek rozrządu typu „sportowego” znacząco zmienia charakterystykę pracy silnika, wielokrotnie przesuwając ją w wyższe partie obrotów. W takim przypadku może być potrzebne zastosowanie korzystniejszych przełożeń skrzyni biegów.

 

Taki fakt jest krokiem w tył w przypadku samochodów używanych do codziennej jazdy dlatego wielokrotnie modernizacje które były wykonywane u nas w samochodach do użytku na co dzień bazowały na seryjnym wałku rozrządu.

 

Czytaj więcej: Na czym polega tuning mechaniczny
Turbosprężarka
Podsumowaniem tych prac jest wykonanie nowych ustawień programowych celem odpowiedniego wykorzystania modernizacji mechanicznych wraz z uzyskaniem optymalnej pracy.

 

W przypadku silników turbodoładowanych w pierwszej instancji to wymiana układu wydechowego i wykonanie strojenia elektronicznego (chip tuning). Następnie jeżeli chce ktoś uzyskać wieskzy przyrost bez ingrerencji w sam silnik to nastepuje poprawa dolotu powietrza, wymiana czy też zamontowanie wydajniejszego układu intercoolera.

 

Idąc w dalsze modernizacje tuning polega na zwiększeniu wydajności układu doładowania (zmiana turbosprężarki), zmiany mechaniczne w układzie korbowo-tłokowym, rozrządu. Wielokrotnie potrzebnym jest zwiększenie wydajności układu zasilania (wtryski, pompa paliwa) jak i zamontowanie dodatkowych czujników celem posiadania kontroli nad praca silnika (wskaźnik temperatury spalin EGT, doładowania, itp.)

 

Na zakończenie prac wykonuje się optymalizację programową aby ustalić odpowiedni zakres przyrostów, odpowiednią charakterystykę jak i bezpieczną pracę silnik

Czytaj więcej: Na czym polega tuning mechaniczny
Wiekszy intercooler umieszczony centralnie
a.

 

Tak daleko idące modernizacje w przypadku silników doładowanych polecane są u nas wyłącznie klientom którzy używają tych samochodów jako „weekendowe zabawki”. W przypadku gdy klient używa samochód do codziennej jazdy czy pracy zalecamy mniejszy zakres zmian.

 

Chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat prosimy o kontakt tel. 604 532 800

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.