Załóż swoje konto!
Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

Jeździj przyjemniej i zarazem oszczędzaj na paliwie!

 Czy jest możliwe aby jeżdzić przyjemniej i zarazem oszczędzać na paliwie?.Tak, gdyż silnik...

Co to jest Powerbox  a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Co to jest Powerbox a znacznie lepszy Digital Power Pack Multi Channel System?

Powerboxy (moduły mocy) to kategoria produktów, których idea opiera się na modyfikacji sygnałów...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Twój samochód jest raz słabszy raz mocniejszy, spala więcej paliwa i jest jeszcze na gwarancji, przeczytaj przypadek użytkownika - Opel Insignia 2.0 DCTI 160 KM!

Opel Insignia 2.0 CDTI 160 KM podczas pomiarów diagnostycznych i czyszczenia mocno zabrudzonej obudowy filtra
Opel Insignia 2.0 CDTI 160 KM podczas pomiarów diagnostycznych i czyszczenia mocno zabrudzonej obudowy filtra
Pan zgłaszał w ASO problem z głośną pracą podczas jazdy i większe zużycie paliwa przy Oplu Insigni 2.0 Cdti 160KM, częste spadki mocy. Otrzymał informację, że jest wszystko poprawnie i tak po prostu jest. Szukając firm które zajmują się zmniejszaniem zużycia paliwa trafił na nas.

 

Na diagnostyce u nas w Opolu okazało się, że zarówno filtr powietrza jak i obudowa filtra wewnątrz są bardzo zanieczyszczone, praca układu doładowania przypominała wykres „EKG” (bardzo pulsacyjnie pracowała turbosprężarka), analiza spalin wykazała zbyt duży udział paliwa w spalinach do tego stopnia iż mogło dojść do uszkodzenia filtra DPF.

 

Wskazanie wymiana filtra powietrza oraz zaworu sterowania doładowaniem. Filtr powietrza i wyczyszczenie obudowy filtra zostało wykonane przez nas, na wymiane zaworu Pan umówił się w ASO (oczywiscie aby dokonano tego jeszcze w ramach gwarancji).

 

Klient otrzymał dane pomiarowo – diagnostyczne i udał się do ASO. Panowie początkowo niechętnie podeszli do sprawy, gdyż ich zdaniem samochód pracował poprawnie. Jednakże w końcu wymieli zawór sterowania turbosprężarką.

 

Samochód wrócił do nas na ponowne sprawdzenie które ukazało iż z nowym filtrem powietrza, wyczyszczoną jego obudową i nowym zaworem sterowania doładowaniem samochód pracuje stabilnie i uzyskuje poprawną charakterystykę pracy. Pomiary obciążeniowe wykazały stabilność parametrów, a analiza spalin powróciła do odpowiedniej dla tych silników.

 

Dlatego jeżeli masz dylemat ze swoim samochodem, spala więcej paliwa, jest słabszy lub od początku zbyt słaby, zauważasz, że raz jest mocniejszy a raz słabszy, wyczuwasz dziwne szarpania czy hałas to skontaktuj się z nami i zapytaj o precyzyjną diagnostykę Twojego silnika - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.