Załóż swoje konto!
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Wielki sukces na Rajdzie Nadwiślańskim nasz zespół 44tuning Rally Team samochodem Abarth 500 R3T na podium!

Abarth 500 R3T na Rajdzie Nadwiślańskim
Abarth 500 R3T na Rajdzie Nadwiślańskim
Niespodziewanym sukcesem zakończył się start naszego zespołu 44tuning Rally Team w Rajdzie Nadwiślańskim, gdyż jak wszyscy wiedzą to pierwsze kilometry tym samochodem w suchych warunkach osesowych w Polsce. Ten wynik to 1 miejsce w klasie RPP 5 oraz 3 miejsce w Klasyfikacji Generalnej. Zapoznajmi się co po Rajdzie powiedzieli nasi zawodnicy : Robert Halicki: - kierowca pierwsza pętla trochę niestabilna, dylemat ze stabilnością i przyczepnością tylnej osi, jechałem z zachowaniem dużego marginesu bezpieczeństwa...

 

 

Do tego zatrzymanie na OS2 przez sędziów i strata ok 15-20 sekund po zablokowaniu drogi z powodu wypadku załogi z nr.25. Na strefie z pomocą Krzyśką Gołębia wdrożyliśmy szybko korekty dla opon i zawieszenia które pozwoliły mi zacząć jechać na przysłowiowej oponie. Jestem bardzo szczęśliwy z wyniku, tym bardziej, że pierwsze 2 odcinki tego nie zapowiadały. Zapraszam wszystkich do zapoznania się z naszym profilem na facebook i z onboard z OS6 i OS4 gdzie uzyskaliśmy jak na ten moment

Robert Halicki po rozdaniu nagród po zwycięstwie w klasie RPP5 w Rajdzie Nadwiślańskim
Robert Halicki po rozdaniu nagród po zwycięstwie w klasie RPP5 w Rajdzie Nadwiślańskim
najlepszy wynik w klasyfikacji - 2 czas w generalce RPP - facebook.com/44tuningRallyTeam. 


Tomasz Tkacz- pilot spodziewałem się, że samochód ma duży potencjał, natomiast nie myślałem, że mój kierowca tak szybko będzie wstanie w tak szybkim tempie go poznawać. Rajd oceniam jako bardzo dobrze zorganizowany , z bardzo ciekawymi odcinkami , który nie ma już nic wspólnego z dawnym przydomkiem "Rajd 1000 Prostych" - zatem podsumowując duży sukces naszej załogi i już czekam na zbliżający się wielkimi krokami Rajd Wisły 24-25 Maja.

Start załogi wspierały marki - 44tuning.pl, Większamoc.pl, Mocniejszytraktor.pl, PTT Tech-Support Przemek Pietruszka oraz Auto Sim S.A Dealer Samochodów klasy Premium Warszawa-Łódź.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.