Załóż swoje konto!
Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

Sensacja! Nasza załoga jadąca Abarth-em 500 R3T wśród gwiazd polskiego sportu samochodowego na Karowej! + Video

W dniu wczorajszym nasza załoga w składzie Robert Halicki (kierowca) i Tomasz Tkacz (pilot)...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Polecam diagnostyką i tuning u Panów z 44tuning.pl, przyjechałem aż z Białegostoku by mieć dobrze zrobioną robotę -

Od czasu wykonania naprawy + tuning testowałem do tej pory swoje auto Toyotę Corollę 2.0 diesel...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Wieści o Volkswagen-ie - VW T6 z silnikiem 2.0 TDI Common Rail, chip tuning na gwarancji co warto wybrać i jakie efekty?

Volkswagen VW T6 2.0 TDI Bi-Turbo 180 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez DPP Multichannel - hamownia MAHA
Volkswagen VW T6 2.0 TDI Bi-Turbo 180 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez DPP Multichannel - hamownia MAHA
Nowe T6 dostępne jest z silnikami 2.0 Tdi Common-Rail począwszy od mocy 84 KM przez 102 KM; 140 KM i flagowy TBI Bi-Turbo o mocy 180 KM. Jak pokazują efekty tuningu u nas w każdym z tych silników warto dokonać zwiększenia mocy.

 

Sterownik DPP podłącza się przez fabrycznie złącza Plug & Play i w każdym potrzebnym momencie można przywrócić ustawienia seryjne, a samochód w ASO odbierany jest w 100% jak seryjny. Dlatego ta opcja jest korzystniejsza niź chip tuning programowy z uwagi na brak możliwości wykrycia tuningu. Podwyższając moc o ok. 30-35 KM a moment w zakresie o 60 czy 70 Nm. więcej poprawa elastyczności w zakresie 4 biegu to często ok. 4 sekund w wersji Bi-Turbo i aż 6-7 sekund w wersji 102 KM.

 

Do tego zużycie paliwa mimo wyższej mocy zmniejsza się i to najczęściej w przedziale 0.8- czy 1.2 litra w tych wersjach seryjnie słabszych (84, 102 i 140 KM). Mimo ustawień tuningowych i zwiększonej efektywnie mocy zastosowany seryjnie filtr cząstek stałych DPF ma ustawione odpowiednie warunki dla poprawnej pracy, a analiza spalin wykazuje optymalne spalanie.

 

Fakty pokazują, że warto także usprawnić flagową wersję czyli TBI 180 KM.W przypadku takiego egzemplarza moc z 178 KM została polepszona do 207,5 KM a moment obrotowy z 395 Nm na 459 Nm. Ustawienia zostały wykonane dla konkretnego egzemplarza dajac zarazem optymalny i bezpieczny przyrost.

 

Polepszyła się znacząco reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu i poprawa elastyczności jest znacząco odczuwalna. Widać także jak po tuningu „wskazówka” na liczniku przemieszcza się znacznie szybciej.

 

Po więcej informacji zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – katalog chip tuning VW T6  lub do bezpośredniego z nami - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.