Załóż swoje konto!
Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Jeździliśmy dla WOŚP w Opolu, ponad 20 osób przeżyło kilka przyjemnych chwil podczas charytatywnych przejazdów naszego rajdowego Abarth-a R3T!

Ponad 20 osób które wsparły swoimi datkami Opolską WOŚP miało możliwość bardzo szybkiego...

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Już od teraz w naszym nowym obiekcie w Opolu pomiary mocy na profesjonalnej stacjonarnej hamowni obciążeniowej MAHA LPS 4x4!

Od teraz u nas w Opolu dokonujemy pomiarów mocy samochodów osobowych i dostawczych na hamowni...

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 200 KM z DPF – możliwa seryjnie niższa moc to mit czy prawda? + WYKRES

Mitsubishi Pajero z silnikiem 3.2 DID 200 KM z filtrem cząstek stałych DPF faktycznie potrafią...

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Tuning silników 2.0 Tdi CR 140 KM ze skrzynią DSG-7 nawet na gwarancji - zobacz co zyskasz!

Tuning silników 2.0 Tdi CR 140 KM ze skrzynią DSG-7 na gwarancji poprzez DPP Multichannel
Tuning silników 2.0 Tdi CR 140 KM ze skrzynią DSG-7 na gwarancji poprzez DPP Multichannel
Nowe rozwiązanie dla klientów którzy zakupują samochody grupy VW Audi Seat Skoda z silnikami 2.0 Tdi 140 KM CR ze skrzynią DSG-7 polegające na mozliwości polepszenia momentu obrotowego jak i mocy. Dzieki modernizacji poprzez sterownik zewnętrzny DPP Multichannel Bosch oraz wykonanie indywidualnych i specjalnych ustawień dla silnika z taką skrzynią zyskuje on ok. 30 KM i 60 Nm więcej. Poprawa elastyczności na biegu 4 tym czy 5-tym oscyluje w zakresie 3,9 - 4.6 sekundy, znacząco poprawia się reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Ponadto moment obrotowy dostępny jest już od niższych obrotów (znika turbodziura), a krzywa momentu utrzymuje się dłużdej w wyższym zakresie co owocuje poszerzeniem dynamicznego zakresu pracy o ok 1300 obrotów. Podłączenie sterownika poprzez fabryczne złącza Plug and Play umożliwia łatwe i samodzielne rozłączenie tuningu wrazie potrzeby nawet samodzielnie. Więcej informacji - kontakt

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.