Chip tuning na gwarancji samochodów VW - Volkswagen Amarok 2.0 Tdi 122 KM i 163 KM , podczas pomiarów na hamowni Maha LPS3000
Chip tuning na gwarancji samochodów VW - Volkswagen Amarok 2.0 Tdi 122 KM i 163 KM , podczas pomiarów na hamowni Maha LPS3000
Nowy sterownik DPP Multichannel Bosch dla silników grupy VW - Audi został jest dedykowany dla wielu nowych silników Common-Rail tej marki. W przypadku VW Amarok 2.0 Tdi poprzez ten bezinwazyjny rodzaj chip tuningu za pośrednictwem sterownika zewnętrznego Plug & Play zyskuje znacząco na dynamice oraz na poprawie osiągów.

 

Przysłowiowa „setka” pojawia się szybciej o ok. 1.5 sekundy, a elastyczność na biegu 4-tym ulega poprawie średnio o 4.5 sekundy. Ponadto najnowszy zakres bazowych ustawień został opracowany dla potrzeb tych silników pracujących w polskich  warunkach drogowych i na polskim paliwie.

 

Jest to tym ważne, iż fabryczne ustawienia mało sprzyjają pracy tych silników na „gorszej jakości’ paliwach dostępnych w Polsce mających tendencję do generowania większej ilości sadzy. Nowy zakres pracy silnika nadawany przez ustawienia sterownika DPP został tak opracowany aby zapewnić efektywne przyrosty jak i odpowiednią pracę filtra DPF.

 

Do tego dla klientów wybierających opcję pełnej optymalizacji na naszej hamowni obciążeniowej Maha wykonujemy stosowną regulację dla każdego egzemplarza z osobna celem uzyskania jak najlepszego i najbezpieczniejszego efektu tuningu.

 

Możliwości przyrostowe poprzez tą zaawansowaną formą bezinwazyjnego tuningu na gwarancji pozwalają na przyrosty ok. 28-35 KM i 55-65 Nm. więcej przy wersji 122 KM i ok. 27-30 KM i 58-65 Nm. przy wersji 2.0 TDI Bi-Turbo 163KM.

 

pdfWykres z hamowni VW Amarok 2.0 Tdi CR 122 KM - tuning DPP Multichannel

 

Dzięki zaawansowanemu „inteligentnemu” oprogramowaniu system DPP płynnie w zależności od obciążeń reguluje momentem obrotowym, pracą układu wtryskowego i doładowania stabilizując poprzez stosowne ustawienia tendencję pulsacyjnej pracy tego układu Common-Rail.

 

Poprzez lepszą wartość i charakterystykę momentu spalanie na trasie najczęściej ulega zmniejszeniu o ok. 0.8 – 1 litr na 100km.

 

Przy tych silnikach jest możliwość zakupu wysyłkowego na przebadanym i sprawdzonym zakresie ustawień, a montaż poprzez fabryczne złącza Plug & Play jest bardzo łatwy nawet dla osób nie mających szerokiej znajomości samochodów.

 

Ważnym jest także, że po zdemontowaniu sterownika DPP samochód odbierany jest przez ASO w 100% jak seryjny, bez śladu jakiegokolwiek zastosowania tuningu.

 

Więcej informacji o przyrostach zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – chip tuning VW Amarok 2.0 TDI lub do bezpośredniego z nami - kontakt

Kontakt Motul