Pomiary i sprawdzanie kondycji silników i ich osprzętów w samochodach ciężarowych i dostawczych - hamownia OpoleW naszym nowym obiekcie 44tuning Performance Center dostępna jest kolejna hamownia obciążeniowa MAHA LPS 3000 Truck. Dzięki temu oferujemy pomiary mocy, momentu obrotowego w trybie obciążeniowym a w szczegołności unikalną na rynku polskim i europejskim autorska diagnostykę obciążeniową. Zakres usług jest dostępny dla samochodów cieżarowych, dostawczych również z wysokimi plandekami czy kontererami. Ponadto umozliwia nam dokonywanie specjalistycznej weryfikacja również w samochodach kempingowych. W przypadku samochodów z większym przebiegiem czy po wykonanych modernizacjach celem zachowania bezpieczeństwa nie wykonujemy samych pomiarów mocy. W takim przypadku wykonujemy szerszy zakres pomiarowy czy diagnostykę obciążeniową. Wynika to z potrzeby sprawdzenia stanu pojazdu przed wykonaniem pomiarów obciążeniowych jak i szerszego zakresu sprawdzenia aby określić aktualny stan silnika i jego osprzętu.  


Pomiar rozszerzony w trybie obciążeniowym dla samochodów ciężarowych – jeden pomiar mocy i momentu obrotowego wraz z jednoczesnym dokonaniem dodatkowych pomiarów pracy silnika np.: składu mieszanki, temperatur, pracyt układu doładowania, wtryskowego, etc. Jest to zakres bardzo przydatny dla osób potrafiących samodzielnie ocenić wyniki pomiarów np.: po wykonanych mp: naprawach w samochodzie. Zakresy pomiarów rozszerzonych (z danymi pracy silnika, składu mieszanki, etc) dostępne są od 1200 zł netto, czas wykonania ok.2-4 godziny (wymagane umówienie terminu)

Nasza autorska Diagnostyka obciążeniowa dla samochodów ciężarowych (również dla Diesel LPG)– jest to zakres który obejmuje sprawdzenie silnika, osprzętu a nawet pracę skrzyni biegów, zespołu napędowego przed wykonanie pomiarów mocy i momentu obrotowego wraz z szerszymi danymi pracy silnika celem weryfikacji bezpiecznej możliwości wykonania takiej usługi. Ponadto zakres zawiera kilka pomiarów na hamowni, z weryfikacją wielu parametrów pracy silnika w tym stanu jego osprzętu. Dzięki temu możemy określić w jakim aktualnie stanie jest silnik i jego osprzęt, w szczególności np.: układ wtryskowy, doładowania, sterowania, zasilania. Pozwala on na wykrycie trudnych w warunkach warsztatowych czy serwisowych usterek, wykrycie nadmiernego zużycia pewnych elementów (np.: samochodach z „cofniętym przebiegiem”). Pozwala również na ustalenie koniecznych do wykonania napraw w tym w samochodach w których gwarancja fabryczna dobiega końca. Taki zakres jest wybierany przez użytkowników którzy cenią sobie pełność informacji o stanie swojego samochodu i zamiast napraw na „chybi trafił” wolą mieć ustalony potrzebny do wykonania zakres napraw. Taka usługa jest dostępna od 1800 zł netto, czas wykonania ok 4-8 godzin (wymagane umówienie terminu)