Sprint Booster - lepsza rakcja pedału gazu, lepsze dynamika i przyspieszeniaW samochodach w których występuje układ pedału gazu w pełni elektroniczny ETC komputer kontroluje wielokrotnie poziom otwarcia przepustnicy (fizycznej w silnikach benzynowych) czy elektronicznej (w silnikach diesel). Z tego tytułu wielokrotnie naciskając pedał gazu „do podłogi" komputer sterujący silnikiem „dozował" w rzeczywistości pedał gazu po swojemu. Dlatego wielokrotnie czułeś, że samochód mimo wciśniętego gazu do końca słabo przyspieszał. Takie sytuację można zauważyć w wielu samochodach gdzie wciskając pedał gazu od niskich obrotów silnik „zastanawia się co robić" mając wielokrotnie słabszą reakcję niż Ty potrzebowałeś...

 

 


100% Gwarancji SatysfakcjiTo już przeszłość gdyż teraz z pomocą przychodzi urządzenie o nazwie Sprint Booster które montowane w układ pedału gazu przyspiesza znacznie jego reakcję pozwalają abyś to Ty decydował jak otworzy się „przepustnica w Twoim silniku". Dla wielu samochodów Sprint Booster wyposażony jest w zdolność programowania reakcji pedału gazu co umożliwia poprzez naciśnięcie przycisku wybranie charakterystyki seryjnej, dynamicznej oraz sportowej.

 

Poprzez zastosowanie Sprint Booster-a zyskujesz:

  • co najmniej o połowę skrócenie czasu reakcji silnika na naciśniecie pedału gazu
  • znacząca różnica działania pedału gazu zarówno przy niskich jak i wyższych obrotach
  • pełniejsze otwarcie przepustnicy
  • szybsze uzyskiwanie rządAnych przez Ciebie przyspieszeń dzięki temu wyprzedzanie staje się znacznie bezpieczniejsze
  • poprzez lepsze przyspieszenia więcej przyjemności z jazdy
  • trzy trybu pracy które w łatwy sposób możesz sobie szybko wybierać z pozycji kierowcyDynamiczniejsza rwakcja pedału gazu, pełniejsze jego działanie
  • łatwy nawet samodzielny montaż
  • i wreszczcie to Ty decydujesz w pełni o poziomie wciśnięcia pedału gazu mając zarazem dużo więcej przyjemności z jazdy

 

Sprint Booster jest dedykowany dla konkretnego rodzaju samochodu i został tak przygotowany aby można było łatwo go połączyć poprzez fabryczne złącze Plug and Play. Ponadto posiada on stosowne certyfikaty bezpieczeństwa oraz TUV.

 

Został odznaczony jako najlepszy produkt na Targach SEMA 2009 w Las Vegas.

 

Targi Sema 2009 - nagroda 1 miejsce

Kiedy warto zakupić Sprint Booster-a do swojego samochodu?

Warto go zastosować w przypadku samochodów benzynowych seryjnych jak i po chip tuningu, w samochodach Turbo Diesel czy Turbo Benzyna mających znaczące blokady pedału gazu w połączeniu np.: z tuningiem silnika poprzez zewnętrzny sterownik DPP

W przypadku silników Turbo doładowanych po chip tuningu zastosowanie Sprint Booster-a jest po za paroma wyjątkami mniej potrzebne z uwagi iż wielokrotnie regulacja pedału gazu jest następuje przez Tuner-a poprzez nowe ustawienia programowe. Do wyjątków dla przykładu należą silniki : 2.3 Disi Turbo

 

Sprint Booster posiada 3 tryby pracy z mozliwością przełączania z pozycji kierowcyDo jakich samochodów można zakupić Sprint Booster-a?

Dedykowane zestawy Sprint Booster zostały opracowane do wielu samochodów marek europejskich, amerykańskich oraz japońskich w których przepustnica sterowana jest elektronicznie.


Ile kosztuje Sprint Booster i jak mogę go kupić?

Cena Sprint Booster-a to wraz z montażem, sprawdzeniem i instruktażem 1098 zł brutto,  przy zakupie wyyłkowym 927 zł + koszty przesyłki), w promocji wraz z zakupem sterownika DPP - 950 zł wraz z montażem.

Chcąc dokonac zakupu zapraszamy bezpośrednio do kontaktu z nami - kontakt



Jesteśmy sprzedawcą samochodów czy możemy z Wami współpracować?

Tak, z uwagi iz jesteśmy importerem Sprint Booster-a na Polskę zapraszamy do wspólpracy sprzedawców samochodów, firmy tuningowe i innych chcących zaoferowac dobry sprawdzony produkt swoim klientom.

 

Mam kilka pytań technicznych odnośnie działania Sprint Booster-a, z kim mogę porozmawiać?

Jeżeli mają Państwo więcej pytań to zapraszamy do kontaktu z naszym Expertem. - tel. 604 532 800