Pomiar Honda CRX po tuninguWitam! Moja przygoda z 44 Tuning zaczęła się od pierwszego pomiaru mocy i to zawarzyło nad życiem mojego CRX-a a było to zamiast fabrycznych 124KM - 99KM!!! Nie wiedziałem co robić, ale pan Robert spokojnym głosem poradził zmienić rozrząd i dać CRX-owi szansę...

 

Miał rację gdyż przy wizycie w serwisie Hondy AVIA w Opolu stwierdzono autentycznie felernie założony pasek rozrządu w Niemczech przez poprzedniego właściciela...

po tym zabiegu pomiar wskazał 119.5KM i było to oczuwalne!

No ale skoro kondycja powróciła to przyszedł plan na więcej...

W 44tuning został załozony kolektor sportowy SUPERSPRINTA typ 4 w 2 w 1 i przelocie 60mm do tego dołożony cały układ wydechowy o tej samej średnicy i dostrojony do obecnego już wcześniej tłumika końcowego FUGITSUBO efekt na pomiarze potwierdził przyrost 21.7KM!!!

No nie wiem jak to nazwać bo miałem uzyskać 10 góra 15 KM.

Cyfry jak i dynamiczna jazda samochodu mówią same za siebie 141.2KM

Ze sprzęgła spiekowego również jestem zadowolony dosłownie zakleja silnik ze skrzynią.

We własnym zakresie zamontowałem dolot powietrza dedykowany + strumienicę do dolotu powietrza zakupioną w 44tuning i to zapewne też miało wpływ na osiągi.

Co do planów jest kilka opcji ale to już innym-następnym razem;-)

Pozdrawiam i do spotkania na światłach...

Zadowolony właściciel Hondy CRX z okolic Olesna Laughing