zestaw dla motocykli SPI & Friction SolutionZ uwagi na zainteresowanie naszymi odkryciami osób z kręgu światowego sportu motocyklowego trwają u nas testy minimalizowania negatywnych zjawiska w silnikach motocyklowych i pakietami SPI & Friction Solution z uzyciem nanotechnologii Panther P52. Świat silników motocyklowych, zarówno w motorsporcie, również tych „drogowych i offroadowych” trapi zjawisko samozapłonów, często SPI (Speed Pre Ignition) nieodpowiednie spalanie mieszanki a w szczególności nadmierne tarcie.

Z tego tytułu silniki w motocyklach często pracują na „bardzo bogatej mieszance” co niestety sprzyja spłukiwaniu oleju ze ścianek cylindra, z tłoka i pierścieni nasilając tarcie. Przedostawanie się benzyny do oleju przyspiesza jego degradowanie co zarazem negatywnie wpływa na trwałość zarówno silnika, jak i mokrego sprzęgła czy elementów skrzyni biegów.

 
podczas testów na hamowni motocykl Yamaha FZ6 Fazer S2 testy SPI Friction Solution Już wcześniej wykonaliśmy szereg testów na silnikach motocyklowych jednocylindrowych, zarówno cztero jak i dwusuwowych. Tym razem wybór padł na 4-ro cylindrowy, czterosuwowy silnik, powszechnie znany wśród motocyklistów, seryjny o mocy 96 KM i pojemności 600 ccm w Yamaha FZ6 Fazer S2.

Wyniki są bardzo ... i to bardzo pozytywne, więcej informacji wkrótce.


Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.