Witamy, w dniach 12 lipca do 31 lipca przebywamy na urlopie. Na przesłane zapytania do dnia 19 lipca odpowiemy 20 lipca. Na pozostałe od 1 sierpnia. W celach umówienia terminu prosimy o kontakt pod tel. 600 910 400 (jeżeli nie odbieramy, prosimy o przesłanie wiadomości sms). Wszelkie zamówienia będziemy realizować od 1 sierpnia. 

Pozdrawiamy Zespół 44tuning.pl

Abarth 500 SuperStreet Maxi 1.4 Turbo dzięki Panther P52 Racing generuje moment ok 480 Nm
Abarth 500 SuperStreet Maxi 1.4 Turbo dzięki Panther P52 Racing generuje moment ok 480 Nm
Preparat klasy Premium (High Performance) opracowany dla celów militarnych a następnie rozwinięty do użytku wyczynowego i tuningu. Łaczy wykorzystanie najlepszych osiągnięć tribologii jak i molekularnej inżynierii materiałowej (Molekuły GP oraz Grafen "High Carbon"). Nie zawiera Ceramiki.

Działajacy z wykorzystaniem selektywnego przenoszenia materii pozwala na uzyskiwanie zjawiska bezzużyciowości (światowe dzieło D.N. Garkunowa, G.P.Shpenkowa rozwinięte przez Juliana Szopińskiego - zasłużonego chemika i Jana Szopińskiego - twórcę preparatów Panther Oil). 

Pozwalający w bezpieczny, skuteczny i bardzo szybki sposób uzyskać znaczący wzrost osiągów, sprawności silnika i jego osprzętu smarowanego olejem silnikowym (wszedzie tam gdzie jest tarcie).

Przeznaczony do silników spalinowych, wyczynowych, po tuningu jak i seryjnych nowych generacji z turbodoładowaniem i bez. Bardzo rekomendowany dla seryjnych samochodów sportowych czy silników norm emicji Euro 6d-Temp z GPF (Gasoline Particle Filters), nowych seryjnych samochodów o małym przebiegu jak i po uprzednim zastosowaniu wersji Panther P52 Grafen Performance do używanych ze średnim przebiegiem. 

Panther P52 Racing - wymusza całkowitą zmianę poglądów
Panther P52 Racing - wymusza całkowitą zmianę poglądów
Przetestowany zarówno w warunkach laboratoryjnych, na hamowniach, drogowych jak i w sporcie wyczynowym. Pozwala uzyskiwać efekty które znacząco wykraczają po za przyjęte standardy. Efekty bardzo pozytywnie zaskakują osoby techniczne, związane od lat ze sportem wyczynowym czy tuningiem.

Korzyści z zastosowania Panther P52 Racing (efekt w 100% gwarantowany):

- odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego, przy dawkach wyczynowych od 8 do 12% (im wyższe obciążenia tym bardziej zmniejsza straty mocy i momentu obrotowego) w tym poprawia elastyczność
- polepsza reakcje silnika na naciśnięcie pedału gazu (mniejsze opory wewnętrzne)
- przyczynia się do lepszej cyrkulacji oleju w silniku
- widoczne zmniejszenie zużycia paliwa w zakresie do 20%
- następuje ogólny wzrost sprawności silnika, wzrasta szczelność silnika (w cylindrach)
- znacznie zmniejsza hałas 
- zwiększa ochronę silnika przed całkowitym uszkodzeniem np: z powodów.: przegrzania. w tym całkowitym zatarciem, nadmiernym zużyciem
- polepsza działania hydraulicznej regulacji zaworów
Ford Fiesta ST 1.6 Turbo po zakresie dwuetapowym z użyciem nanotechnologii Panther P52 Grafen oraz Racing dysponuje mocą 221 KM i 323 Nm
Ford Fiesta ST 1.6 Turbo po zakresie dwuetapowym z użyciem nanotechnologii Panther P52 Grafen oraz Racing dysponuje mocą 221 KM i 323 Nm
- zabezpiecza powierzchnie wszędzie tam gdzie dociera olej jak i jest tarcie
- przyczynia się do wzrostu prędkości - wydajności turbosprężarek (zmniejsza wibrację wirnika)
- obniża temperaturę oleju od 5 do 20 C
- poprzez wzrost sprawności silnika przyczynia się do obniżenia toksyczności spalin
- wydłuża żywotność - nawet kilkukrotnie 
- w znacznym stopniu minimalizuje negatywne skutki przedostawania się paliwa do oleju zarówno w silnikach benzynowych w tym z GPF (Gasoline Particle Filters)  jak i wysokoprężnych 

Jeden z wielu wykonanych samochodów z udziałem Nanotechnologii Panther P52 Racing. W tym przypadku Ford Fiesta ST 1.6 Turbo, w/g danych producenta 182 KM który końcowo uzyskał moc 221 KM i 323 Nm bez ingerencji mechanicznej i elektronicznej.

Wynik z hamowni - Ford Fiesta ST 1.6 Turbo po zakresie dwu etapowym 221 KM i 323 Nm
Wynik z hamowni - Ford Fiesta ST 1.6 Turbo po zakresie dwu etapowym 221 KM i 323 Nm
Wykonany został zakres dwuetapowy. Zakres obejmował płukanie silnika środkiem Motul Engine Clean, zastosowanie dedykowanego oleju Motul wraz z 30 ml Panther P52 Grafen Performance jak i świece Brisk Premium Evo. Następnie po wykonaniu ok. 3000 km zastosowano 24 ml Panther P52 Racing. Oczywiscie, rezultat znacząco wykracza poza powszechnie przyjęte możliwości techniczne. Może wydawać się, że to nie mozliwe lecz po prostu takie są to fakty. Tym samym nasze doświadczenia w stosowaniu Nanotechnologii Panther, jak na ten moment już w setkach silników róznego typu, poprzez weryfikowane wyniki jak i efekty pokazują jakie płuną możliwości z dotąd znanym nielicznym technologii polepszania sprawności   

Więcej szczegółów o produkcie: Producent: Polska – Panther oil 

Abarth 500 SuperStreet Maxi 1.4 Turbo podczas 56 Barbórki Warszawskiej
Abarth 500 SuperStreet Maxi 1.4 Turbo podczas 56 Barbórki Warszawskiej
Przeznaczenie:

wszędzie tam, gdzie potrzebny jest znaczny wzrost sprawności, osiągów w bardzo szybkim czasie wraz z wydłuzeniem żywotności, dla silników z zapłonem samoczynnym jak i iskrowym, nowych po okresie docierania, dla silników w dobrej kondycji przed jak i po tuningu, dla silników wyczynowych (rajdy, wyścigi, rallycross)

Ponadto bardzo mocno rekomendowany jako drugi Etap zabezpieczający silniki przed nadmiernym zużyciem z powodu nieodpowiedniego spalania benzyny w wyniku występowania destrukcyjnego zjawiska LSPI (Low Speed Pre Ignition - samozapłon) w silnikach z zapłonem iskrowym (zjawisko to występuje prawie w każdych silnikach norm Euro 4, Euro 5, Euro 6 i nowsze)

Zawiera:
w większym stężeniu, specjalną formułę Grafenu (High Carbon) wraz z molekułami GP (nie zawiera Ceramiki) – może być stosowany w silnikach w których zastosowano Nikasil lub inną nanotechnologię stosowaną przez producentów silników, dając zarazem znacznie lepsze efekty!

Lexus z silnikiem 200t podczas pomiarów diagnostycznych - pakiet tuningowy z udziałem 24 ml Panther P52 Racing
Lexus z silnikiem 200t podczas pomiarów diagnostycznych - pakiet tuningowy z udziałem 24 ml Panther P52 Racing
Zastosowanie - Korzyści:
Powoduje olbrzymi spadek tarcia, dzięki temu hałasu, tworzący bardzo trwałą, silną i efektywną warstwę, uzupełniając struktury metalu w olbrzymim stopniu zmniejsza tarcie, straty mocy, powoduje wzrost ciśnienia (sprężania, doładowania), zmniejsza straty mocy wynikające z tłoczenia oleju, poprawia trwałość filmu olejowego, działający efektywniej i w szerszym zakresie niż powlekanie ceramiką (np.; gładzi cylindrowych), w zależności od szybkobieżności silnika jest wstanie poprawić osiągi silnika od 6 do 12%* powyżej nominalnych, zbliżając prace turbosprężarek na łożyskach ślizgowych do osiągów turbosprężarek na łożyskach kulkowych. W silnikach po tuningu czy wyczynowych wpływa znacząco na poprawę osiągów a tym samym wymaga korekty ustawień pracy silnika.

Uzyskanie pełnej efektywności:
Okres powstawania warstwy i uzyskania pełnych efektów, w tym znaczącego zmniejszenia tarcia i głośności po 2-4 godzinach pracy silnika na biegu jałowym i po przejechaniu ok. 30-50 km.

Stosowanie:
Dla celów utrzymania najwyższych rezultatów zaleca się stosowanie (w samochodach drogowych) co 45 000 km lub 3 wymiany oleju, dawka minimalna to 12 ml na każde 5 litrów oleju, lecz najlepsze efekty uzyskiwane są przy 24 do 36 ml na 5 litrów oleju, w szczególności przy większych silnikach V6/V8 (dawka 24 ml na każde 5 l oleju silnikowego) przy silnikach wyczynowych 36 ml na każde 5 litrów oleju minimalnie co drugą wymianę oleju (w silnikach których zastosowano już Panther P52 Racing można również stosować przy każdej wymianie oleju dodając po 12 ml na każde 5 litrów oleju).

Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi w którym to Panther P52 Racing znacząco przyczynił się do uzyskania przyrostu 55 KM
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi w którym to Panther P52 Racing znacząco przyczynił się do uzyskania przyrostu 55 KM
Dodatkowe informacje:

*Testy zastosowania środka Panther P52 Racing w warunkach hamownianych, drogowych oraz w sporcie samochodowym wykonanych przez zespół 44tuning Performance Center wykazały uzyskanie najwyższych sprawności, osiągów w przypadku silników z zapłonem iskrowym wraz z zastosowaniem świec o otwartej dostępności mieszanki do iskry w zakresie 360 stopni. Ponadto najwyższy efekt jest uzyskiwany po przepłukaniu silnika środkiem Motul Engine Clean, wymianę oleju na nowy a następnie dodanie środka Panther P52 Racing. Wykazane zmniejszenie hałasu podczas pracy na biegu jałowym w zakresie 8-14dB     

Aplikowanie:
zawartość dozownika należy wprowadzić do oleju (najkrótszą drogą do miski olejowej), wymagane aplikowanie do oleju o temperaturze roboczej (rozgrzany silnik) a następnie uruchomić silnik i pozostawić go w pracy na biegu jałowym przez okres 2-4 godzin. 

Dla jeszcze lepszych efektów: 
w silnikach wyposażonych w sterowniki silnika typu adaptacyjnego (uczące się parametrów pracy silnika, sposoby użytkowania samochodu) zaleca się po zastosowaniu środków Panther P52 Racing dokonać zresetowania wyuczonych adaptacji (w przypadku samochodów ze skrzynią automatyczną sterowaną elektronicznie również w sterowniku skrzyni biegów). Taki zabieg przyczynia się do jeszcze lepszego wykorzystania polepszonej sprawności mechanicznej jednostki napędowej.

Ważne: 
Nie dzielić dawek, za każdym razem zastosować pełną zawartość strzykawki. 

Dystrybutor na Polskę i za granicę:  44tuning Performance Center - kontakt - zamówienia 

Cena : 
12 ml - 499,00 zł brutto
 

Robert Halicki - kierowca rajdowy, kontruktor - napędza go pasja
Robert Halicki - kierowca rajdowy, kontruktor - napędza go pasja
„Przetestowałem i potwierdzam bezcenną skuteczność, stosuję w tuningu jak i naszym rajdowym samochodzie o mocy ponad 300 KM -  Śmiało polecam!”  Robert JM Halicki – technik, konstruktor, kierowca rajdowy                                 
Kontakt Motul