Nanotechnologia Panther P52 Truck z grafenem Bardzo dobre informacje otrzymaliśmy od naszego holenderskiego partnera, którego klient rok temu zastosował nanotechnologie Panther P52 do samochodu ciężarowego marki DAF. Po rocznym podsumowaniu kosztów paliwa względem wykonanych przebiegów, właściciel potwierdził zmniejszenie zużycia paliwa o 11%.

To bardzo dobry wynik, tym bardziej, że tak znaczące obniżenie spalania nie jest możliwe nawet po wykonaniu chip tuningu. Do tego preparaty Panther P52 Truck oraz Truck Heavy mogą być oficjalnie stosowane w pojazdach na gwarancji bez obawy o jej utratę, czego nie można powiedzieć o chip tuningu.
 
Zatem to dwa z ważnych argumentów, które przy przebiegu rocznym na poziomie 100-120 000 km, normatywnym obciążeniu i średnio spotykanym zużyciu paliwa pozwalają bezpiecznie oszczędzić na jednym samochodzie ok. 4000-5000 euro rocznie.

Do tego silnik dysponuje lepszymi osiągami (średnio ok. 10%) niższą temperaturą oleju, lepszą trwałością a zarazem efektywniej spalając olej napędowy układ emisyjny jest mniej obciążony. Tym samym silnik generuje mniejszą emisję zanieczyszczeń (zmniejszone zużycie AdBlue o 15 % a nawet o 50%) i znacznie wolniej degraduje olej silnikowy.

Po więcej informacji na temat tej serii preparatów zapraszamy tutaj - nanotechnologia Panther P52 Truck oraz Truck Heavy

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.