Widoczne zadymienie z wydechu jest zawsze zwiastunem Nie odpowiedniej sprawności silnika i systemów oczyszczania spalin
Czytaj więcej...
Problem z często wypalającym się, zapychającym się filtrem DPF, działaniem EGR czy systemu AdBlue? To mamy sprawdzone rozwiązanie dla Ciebie. Bez znaczenia czy jesteś tylko użytkownikiem samochodu z DPF/FAP/SCR/AdBlue czy masz warsztat samochodowy , jesteś przedstawicielem ASO danej marki to ważna informacja dla Ciebie. Zanim dowiesz się, że można użytkować samochód z filtrem DPF/FAP i zamiast go wycinać, wyłączyć czy wypalać serwisowo można go po prostu efektywnie i bezpiecznie wyczyścić, zapoznaj się z kilkoma ważnymi faktami.

Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi Euro 6 po wykonaniu opcji Stage 1 + 55 KM i 74 Nm więcej
Czytaj więcej...
Zanim zobaczycie materiał video przedstawiający efekty modernizacji samochodu Jeep Grand Cherokee z silnikiem wolnossącym 5.7 Hemi Euro 6 przekażemy parę kluczowych faktów.

Na rynku tuningowym przyjęło się, że efektywne, odczuwalne zwiększenie mocy w silnikach wolnossących to mit. Najczęstsze argumenty firm czy warsztatów tuningowych, sprzedawców samochodów, serwisów autoryzowanych to zbyt małe efekty, takie silniki nie mają potencjału do tuningu i nie warto, może uda się uzyskać lecz jedynie kilka procent a nawet, że jest to kompletnie niemożliwe. Lecz to Nie prawda, gdyż wyniki naszych wielu modernizacji w silnikach wolnossących mówią kompletnie inaczej. 
Kontakt Motul