Volkswagen VW T6 2.0 TDI Bi-Turbo 180 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez DPP Multichannel - hamownia MAHA
Volkswagen VW T6 2.0 TDI Bi-Turbo 180 KM podczas tuningu na gwarancji poprzez DPP Multichannel - hamownia MAHA
Nowe T6 dostępne jest z silnikami 2.0 Tdi Common-Rail począwszy od mocy 84 KM przez 102 KM; 140 KM i flagowy TBI Bi-Turbo o mocy 180 KM. Jak pokazują efekty tuningu u nas w każdym z tych silników warto dokonać zwiększenia mocy.

 

Sterownik DPP podłącza się przez fabrycznie złącza Plug & Play i w każdym potrzebnym momencie można przywrócić ustawienia seryjne, a samochód w ASO odbierany jest w 100% jak seryjny. Dlatego ta opcja jest korzystniejsza niź chip tuning programowy z uwagi na brak możliwości wykrycia tuningu. Podwyższając moc o ok. 30-35 KM a moment w zakresie o 60 czy 70 Nm. więcej poprawa elastyczności w zakresie 4 biegu to często ok. 4 sekund w wersji Bi-Turbo i aż 6-7 sekund w wersji 102 KM.

 

Do tego zużycie paliwa mimo wyższej mocy zmniejsza się i to najczęściej w przedziale 0.8- czy 1.2 litra w tych wersjach seryjnie słabszych (84, 102 i 140 KM). Mimo ustawień tuningowych i zwiększonej efektywnie mocy zastosowany seryjnie filtr cząstek stałych DPF ma ustawione odpowiednie warunki dla poprawnej pracy, a analiza spalin wykazuje optymalne spalanie.

 

Fakty pokazują, że warto także usprawnić flagową wersję czyli TBI 180 KM.W przypadku takiego egzemplarza moc z 178 KM została polepszona do 207,5 KM a moment obrotowy z 395 Nm na 459 Nm. Ustawienia zostały wykonane dla konkretnego egzemplarza dajac zarazem optymalny i bezpieczny przyrost.

 

Polepszyła się znacząco reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu i poprawa elastyczności jest znacząco odczuwalna. Widać także jak po tuningu „wskazówka” na liczniku przemieszcza się znacznie szybciej.

 

Po więcej informacji zapraszamy do katalogu przyrostu mocy – katalog chip tuning VW T6  lub do bezpośredniego z nami - kontakt

Kontakt Motul