Załóż swoje konto!
Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Dużo spala Twój samochód ciężarowy? Czuje prędzej górę niż Ty ją widzisz? Rowiązanie dla Ciebie!

Trudności z podjazdem pod górę? Brakuje mocy na trasie? Drżenie serca przy tankowaniu na stacji...

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Zastanawiając się czy zwiększyć moc poszły z rura tysiące litrów paliwa – zwiększenie mocy Claas Ares 836 RZ, przeczytaj dlaczego! + WYKRES

Znajoma spółdzielnia rolnicza właściciela tego Claas-a już 3 lata temu wykonała optymalizację...

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Czy w silniku wolnossącym Porsche ze skrzynią PDK można poprawić efektywnie moc i moment? Chip tuning Porsche Cayman 3.4 DFI

Silniki Porsche uważane przez wielu za już mocne seryjnie posiadają jednak jeszcze potencjał do...

Katalog przyrostu mocy

- sprawdź ile możesz zyskać
Mojego pojazdu nie ma na liście

Masz samochód marki Mercedes z silnikiem 1.8 CGI czy 1.6 CGI? Chip tuning przez sterownik DPP Performance - CLA 200 CGI i 31 KM więcej! + Wykres

Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM podczas tuningu przez najnowszej generacji sterownik DPP Performance
Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM podczas tuningu przez najnowszej generacji sterownik DPP Performance
Pospolity down-size-ing który dopadł wszystkie marki potrafi mrozić krew w żyłach. Przy podobnych gabarytach samochodów nie tak dawno montowano silniki 3 czy 2 litrowe, teraz wyposażane są w silniki np.: Mercedes-a 1.8 Turbo czy nawet 1.6 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa CGi.  Trzeba przyznać, że czasy 5.5 V8 mogą już nie wrócić.

Zatem należy się cieszyć kiedy to profesjonalny chip tuning przez najnowszej generacji na rynku, sterownik zewnętrzny DPP Performance „zdrowo pobudza” bedące teraz w ofercie silniki o małych pojemnościach. Nowe samochody wyjeżdżające z fabryki wyposażane są już zamiast 1.8 CGi w silniki np: 1.6 CGI ...

 

czyli o jeszcze mniejszej pojemności silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Pomiar na hamowni silnika 1.6 CGI z weryfikacją wszystkich danych pomiarowych może bardzo zdziwić, kiedy weryfikacja temperatury EGT (temperatury spalin) pokazuje seryjnie aż 960C!!!.

Najnowszej generacji sterownik do chip tuningu nowych samochodów - DPP Performance
Najnowszej generacji sterownik do chip tuningu nowych samochodów - DPP Performance
Dlatego jako profesjonaliści w branży, optymalizując pracę wielu silników przez najnowszej generacji sterowniki DPP Performance (podłączane za pomocą fabrycznych złączy Plug & Play), zyskując 31 KM i 54 Nm. uzyskujemy korzystniejszą temperaturę spalin niższą, wynik to 910 C!

pdfWykres z hamowni - pomiar mocy Mercedes CLA 200 CGI 1.6 Turbo 156 KM - tuning przez sterownik DPP Performance

Oznacza to, że silnik mimo większej mocy i generowania wyższego momentu dysponuje korzystniejszym składem mieszanki, pracuje w bezpieczniejszym zakresie, jest mniej obciążony termicznie. Wyniki spalania mówią same za siebie, przy regulacji przez DPP Performance aż 1.2 litra mniejsze spalanie na 100 km! Opcja jest dostępna dla samochodów będących na gwarancji fabrycznej, dając użytkownikowi 100% dyskrecji. 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z nami – kontakt.

Używamy cookies tak jak większość witryn do udoskonalenia naszej strony, zbierania danych statystycznych oraz dla poprawienia Twojego komfortu korzystania z niej. Aby dowiedzieć się więcej zobacz polityka prywatności.